در واقع این شرکت مرکز کرد

اگر بخواهید محصولات متنوع نظیر گوشی برند نوکیا را با بهترین قیمت خریداری کنید میتوانید به این فروشگاه سر بزنید. اگر به عنوان یک کاربر بخواهید یک گوشی اقتصادی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول خریداری میکنید میتوانید گوشی نوکیاC2 را مدنظر داشته باشید. زمانی که بخواهید یک گوشی با اصالت خریداری کنید باید بتوانید شناخت خود را نسبت به تاریخچه برندهای مختلف افزایش دهید. شرکت نوکیا علاوه بر تولید اسمارت فون ها، تلفن های غیر هوشمند نیز تولید نموده تا کاربرانی که به تلفن همراه معمولی و صرفا جهت برقراری تماس و ارسال پیام احتیاج دارند، نیز بتوانند کالای مورد نظر خود را در میان محصولات نوکیا پیدا نمایند. این مدل جزو گوشی های میان رده ی نوکیا است که بدنه ی محکم و مقاومی هم دارد. حال در میان صدها برند موجود در بازار، گوشی سامسونگ از محبوبیت بالای در میان کاربران خصوصاً کاربران ایرانی برخوردار است. وجود فناوری NFC باعث شده است تا کاربران بتوانند اکثر پرداختهای خود را از این طریق انجام دهند. برند نوکیا دارای شاخصههای کلیدی زیادی است که باعث شده است تا بسیاری از کاربران به دنبال خرید موبایل از این برند فوق العاده عالی باشند. نوکیا در تولید این موبایل از یک جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت میکرو یو اس بی 2 استفاده کرده است.

صفحه نمایش گوشی کیفیت 720 را ساپورت می کند و برای بازی و تماشای ویدیو چندان رضایت بخش نیست. یک فروشگاه معتبر با داشتن خدمات پس از فروش مناسب و بخش پشتیبانی قادر خواهد بود تا رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. طبق گفتههای وان چنگلو (Wang Chenglu) رئیس بخش نرم افزار شرکت تجاری هواوی، رابط کاربری EMUI 11 قرار است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی منتشر شود. سامسونگ معمولاً گوشیهای گلکسی اس جدید خود را در سه ماهه اول سال میلادی معرفی میکند. در مقالهی پیشرو قصد داریم در قالب راهنمای خرید جامع، بهترین گوشیهای بازار ایران را در بازههای قیمتی مختلف معرفی کنیم. بدین ترتیب ما تصمیم گرفتیم بهترین گوشی نوکیا را همراه با مشخصات کامل به شما معرفی کنیم. یکی از گوشیهای میان رده مقرون به صرفه که از سوی برند فنلاندی تولید و روانه بازار شده است گوشی نوکیا 5.3 است. کمپانی نوکیا که در حال بازگشت به روزهای درخشان خود در عرصه تولید گوشی موبایل می باشد، دوباره با تولید انواع گوشی میان رده و پرچم دار همراه با سخت افزاری قوی و عملکردی بسیار خوب، جایگاه خود را در میان کاربران تلفن همراه یافته است.

اگر محصولی در بازار کشورمان موجود باشد میتوانید پایین ترین قیمت روز گوشی را در این سایت funmobile بخش پیدا کنید. یکی از موارد مهم در خرید گوشیهای هوشمند توجه کردن به بخش سخت افزاری است که نوکیا در این گوشی از یک تراشه 4 هستهایUnisoc استفاده کرده است. برند نوکیا یکی از برندهای مطرح جهان است که گوشیهای خود را با کیفیت اصل به سایر کشورها ارسال مینماید. اکنون به نظر میرسد شیائومی تصمیم به استفاده از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در شیائومی ۱۲T پرو گرفته است. در بطن این مدل نیز تراشهای مشابه با نسخه اولترا استفاده شده که قدرتی فرای تصور داشته و بازیهای گرافیکی را نیز به راحتی آب خوردن اجرا میکند.

سپس با چند گزینه برای انتخاب به منوی EMUI یا Android Recovery هدایت خواهید شد. پردازنده به کار رفته در این دستگاه از نوع کوالکاماسنپدراگون 665 با صفحه نمایش 6.5 اینچ است که میتواند از پس کارهای سنگین برآید. با این حال، موتورولا احتمالا اولین برندی باشد که گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی وارد بازار خواهد کرد. روت کردن چه آسیب هایی به گوشی وارد می کند؟ گوشی نباید به شارژر متصل باشد. ظرفیت باتری این گوشی بالاست به همین جهت حتی اگر زیاد از آن استفاده کنید زیاد به شارژر نیاز پیدا نمی کنید. لازم به ذکر است که شارژر قدرتمند ۶۶ واتی در نظر گرفته شده برای هوآوی nova 9، توانایی شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصدی باتری را در مدت زمان کوتاه ۳۸ دقیقهای دارد. سیستم عامل پیش فرض نوکیا 5.3 آندروید 10 است که به عنوان یک دستگاه Android One شناخته میشود. اگر زیبایی و کیفیت هر دو برای شما با اهمیت است می توانید این مدل را به عنوان بهترین گوشی نوکیا انتخاب کنید. از مشکلات این گوشی می توان به ظرفیت حافظه کم و دکمه ی دستیار گوگل که ممکن است برای کاربر آزار دهنده باشد؛ اشاره کرد. علت کم ماندن روشنایی صفحه چیست؟

شرکت نوکیا تنوع محصول بالایی ندارد و مدل های زیادی را تولید نمی کند. اگر اپل هنوز هم مشغول تولید این مدل آیفون بود در واقع داشت یک محصول عقب مانده به درد نخور تولید میکرد. تلفن همراه «iPhone 12 Pro MAX» پرچمدار جدید شرکت اپل است که با چندین ویژگی جدید و دوربین چهارگانه راهی بازار شد. قیمتی که حتی در محصولات اپل کمتر دیده میشود. سه گوشی معرفی شده در جدول زیر بهترین گوشی میانرده سامسونگ را شامل می شود که شما می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه آترین کالا تهیه کنید. در نهایت باید بدانید که بهتر است دو محصول با هم مقایسه شوند و نه دو برند اما برای راهنمایی بیشتر در هنگام خرید اگر دوربین برایتان اولویت است و بودجه مشخصی هم دارید بهتر است به سراغ گوشیهای شیائومی بروید؛ چرا که در آن بازهی قیمتی مشخص قطعا دوربین بهتری به شما ارائه میکنند و رقبای سامسونگی همیشه یک قدم عقبتر قرار میگیرند. این گوشی ابتدا با اندروید 11 ارائه می شود و بعد ها می توانید آن را به نسخه های جدید تر به روزسانی کنید.

با وجود ظاهر خوب اما این گوشی ابعاد متناسبی ندارد و خوش دست نیست. از طرفی می توانید این حافظه داخلی را با استفاده از کارت حافظه، ارتقا دهید. دادهها ذخیره شده در سیم کارت یا کارت SD را حذف نمیکند. با ارائه گوشیهای هوشمند فراوان از سایر برندهای مطرح موجود در جهان، نوکیا با استفاده از ایدههای کاربردی توانست دو گوشی هوشمند فوق را با امکانات کاربردی و مشخصات ظاهری فوق العاده روانه بازار نماید. نوکیا در تولید این گوشی هوشمند سعی کرده است تا بهبودهای زیادی در بخش طراحی و سخت افزار انجام دهد. امروزه کمپانی سامسونگ در همه بخشها از تولید گوشیهای لوکس و گران قیمت گرفته تا گوشیهای میان رده و مقرون به صرفه فعالیت دارد. شرکت هواوی برای گوشیهای میان رده خود همچان از پنل IPS استفاده میکند. وجود امکانات بی نظیر مانند دوربین چهارگانه، صفحه نمایش بزرگ IPS و عملکرد فوق العاده عالی سخت افزار، باعث شده است تا این نوکیا 5.3 به عنوان یک گوشی اقتصادی برای خرید شناخته شود. پنل صفحه نمایش گوشی از نوع IPS است و رزولوشن بالایی را ساپورت می کند.

میزان روشنایی صفحه نمایش در حدی است که در زیر نور مستقیم آفتاب هم می توانید راحت از گوشی استفاده کنید. صفحه نمایش نسبتا بزرگی دارد و ظرفیت باتری گوشی هم بالاست. دوربین گوشی به خوبی عمل می کند و شارژ باتری نسبتا دیر تمام می شود. علاوه بر آن Poco X3 NFC به واسطه داشتن سختافزار نسبتا قوی و قیمت فوقالعاده بسیاری از کاربران به خصوص علاقهمندان به گیم را به خودش جذب کرده و آن را در لیست گوشی های پرفروش شیائومی قرار داده است. با این حال، P50 Pro به طور گسترده در دسترس قرار گرفته است و به همین دلیل است که اکنون در لیست ما قرار دارد. دلیل این انتخاب نمایشگر AMOLED 6.9″، رم 12GB، پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 Plus و قابلیت استریم کردن بازیهای Xbox است. این گوشی به دلیل قیمت مناسبی که دارد به شدت محبوب است. با وجود چیپست اسنپدراگون 665 و سیستم عامل اندروید وان؛ می توان گفت برای استفاده شخصی گوشی معقول و مناسبی است. شرکت فنلاندی نوکیا یکی از شرکتهای فعال در زمینه ساخت گوشی است که با داشتن تاریخچه بیش از 1.5 قرن به عنوان یکی از قدیمیترین و بزرگترینبرندها در زمینه تولید موبایل در جهان است. گوشی نوکیا که این روزها نام آن بسیار شنیده می شود، از جمله تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید بوده که در بازار موبایل به فروش می رسد.

در بحث پردازشهای گرافیکی هم اختلافی اساسی میان A52s 5G که به پردازنده گرافیکی Adreno 642L مجهز شده با دو مدل دیگر (با پردازنده گرافیکی Adreno 619) دیده میشود. ✔️ در حال حاضر گوشی “Galaxy A73” و همینطور “Galaxy A52S” به واسطه داشتن تراشه Snapdragon 778G 5G و نمایشگر SuperAMOLED با رفرش ریت 120 هرتزی، میتوانند بهترین عملکرد را در اجرای بازیها داشته باشند. اما با توجه به اینکه در سالهای اخیر، قیمت گوشی موبایل افزایش چشمگیری داشته و دیگر نمیتوان بهترین گوشی را بهراحتی تهیه کرد، باید به سراغ مقایسه گوشی بروید و مدلی مناسب با بودجه خود را تهیه کنید.

رعایت اصل مشتری مداری و امانتداری از جمله ویژگی های به خصوص تعمیرکاران نمایندگی ما بوده و ما محافظ اطلاعات شخصی شما را ضمانت میکنیم. در این گزارش به بررسی قیمت انواع گوشی نوکیا در بازار پرداخته ایم. گوشی نوکیا ۸.۳ مجهز به فناوری 5G همراه با یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۸۱ اینچی روانه بازار شده است که برای تماشای فیلم در حین حرکت یا انجام بازی ایده آل است. نرخ نو سازی گوشی 90 هرتز است و حین استفاده دچار مشکلاتی اعم از کندی، هنگ کردن و اختلال در عملکرد نرم افزار ها نمی شوید. نکته: اگر گوشی شما حین روشن شدن با یک ویبره کوچک، بلافاصله خاموش میشود و یا در فرآیند روشن شدن، گوشی روی لوگوی سامسونگ گیر میکند، لازم است هارد گوشی شما توسط کارشناس ماهر بررسی و تعمیر شود. این گوشیها از پردازنده قوی، میزان حافظه رم و حافظه داخلی بالا و نمایشگر بسیار با کیفیت بهره میبرند و برای علاقهمندان به بازی گزینههای بسیار خوبی هستند. در نتیجه با پیشرفت گوشیهای هوشمند و تلویزیونهای نسل جدید این امکان به وجود آمده و روشهای مختلفی برای اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند ارائه شده است که بسیاری کاربردی و جذاب هستند. دوربین سلفی هم کیفیت قابل قبولی دارد و در شرایط مختلف نوری عکس های با کیفیتی را ثبت می کند.

قابلیت پانوراما نیز در گوشی جی ۱۰ وجود دارد که امکان ثبت عکسهایی از مناظر با زاویه دید گسترده را امکانپذیر میکند. با خیال راحت می توان زمان زیادی از گوشی استفاده کرد چون مقاومت و دوام بالایی دارد. این گوشی نصف یک آیفون SE قیمت دارد و امکاناتی متناسب با همین رده قیمت ارائه میدهد. با بررسی قیمت انواع گوشی Nokia می توان نتیجه گرفت که با توجه به امکانات خوب تولیدات این کمپانی، قیمت گوشی ها کاملا مقرون به صرفه بوده و کاربران می توانند بر اساس نیاز خود، یکی از انواع گوشی نوکیا را انتخاب نمایند. اجازه دهید با گوشی گلکسی A50 سامسونگ شروع کنیم که یک نمایشگر سوپرامولد به مراتب بهتر از نمایشگر نوکیا دارد.

از آنجایی که قیمت گوشی برای بسیاری از افراد در اولویت قرار دارد، بسیاری از کاربران با در نظر گرفتن قیمت گوشی نوکیا جی 10 و کیفیت ساخت آن اقدام به خرید این مدل میکنند. این گوشی جزو بهترین گوشی نوکیا از لحاظ کیفیت دوربین و تصویر محسوب می شود. برند نوکیا جزو برند های قدیمی و شناخته شده محسوب می شود. Nokia N93 یکی از نمونههای تاشو یا کلامشل است که کیفیت دوربین بالایی در میان گوشیهای قدیمی و ساده دارد. حافظه رم یک گیگابایتی به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی ، این گوشی را به عنوان یک گوشی میان رده کاربردی معرفی کرده است.البته باید خاطر نشان کرد که C2 از حافظه میکرو اس دی پشتیبانی مینماید تا کاربرانی که قصد دارند از حافظه بیشتر بهرهمند شوند، نیازشان به خوبی مرتفع شود. گوشی Nokia C30 در دو ورژن 64 و 32 گیگابایتی عرضه می شود.

این گوشی با اندروید 11 عرضه می شود که می توان آن را آپدیت کرد. تنها یک دوربین 5 مگاپیکسلی روی این گوشی تعبیه شده که با رزولوشن 720 فیلمبرداری می کند. گفته میشود که این شرکت متعلق به لنوو قصد دارد گوشی X۳۰ پرو (با اسم رمز Frontier) را به سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP۱ مجهز کند. گوشی های شرکت نوکیا به طور کلی میان رده هستند و قیمت مناسبی دارند. گوشی نوکیا G21 ضخامت مناسبی دارد و در دست شیک به نظر می رسد. پایینتر بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارهای مهمی مانند هند کاملا به نفع شیائومی تمام شد و مدلهایی مانند ردمی نوت ۷ در این کشورها رتبهی نخست فروش را به دست آوردند.احتمالا نام گوشی ردمی و گوشی پوکو به گوشتان خورده است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری