معرفی گوشیهای جدید سامسونگ و شیائومی

در اینجا بهترین گوشی های سری A سامسونگ در سال 2020 را با هم بررسی خواهیم کرد. اگر طبق آخرین اخبار ، سونی نسبت به وضعیت نزولی بازار گوشی های هوشمند خود در سال 2020 کاملاً جدی باشد. جدیدترین گوشی هواوی در این سری، گوشی Nova 7i است که در اواخر سال 2020 به بازار معرفی شد. از نظر حسگر اثر انگشت اتفاق جالبی میان این دو رقیب رخ داده است. هوآوی علاوه بر خطوط تولید ذکر شده دو سری خط تولیدگوشیهای پرچمدار را نیز دارد، اصلیترین خط تولید گوشیهای پرچمدار این شرکت سریP است که اوایل هر سال تولید میشوند و تراشه قدرتمند و دوربین خارقالعاده از جمله نقاط مثبت این سری از گوشیهایپرچمدار هواوی محسوب میشوند، برای مثال هر ساله از نظر کیفیت دوربین این سری به راحتیمدلهای مدعی بازار مثل گوشی اپل و یا گوشی سامسونگ را کنار میزند. این سیستم رنگی کمک میکند که ظاهری چشم نواز برای این گوشی نوکیا فراهم شود.

کوالکام مدعی است که این تراشه نسبت به Snapdragon 8 Gen 1 ۳۰ درصد کارایی و ۱۰ درصد ارتقاء عملکرد را ارائه میدهد که خود ارتقای جزئی نسبت به اسنپدراگون ۸۸۸ موجود در زد فلیپ ۳ دارد.یوگش برار میگوید که زد فلیپ ۴ همان پیکربندیهای سال گذشته را خواهد داشت؛ اما افشای دیگری نشان داد که حافظه ذخیرهسازی ۵۱۲ گیگابایتی نیز با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر وجود خواهد داشت.اگرچه گوشی تاشدنی جدید نیز مانند نسل قبل به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد، اما پیشبینی میشود عملکرد کمی سریعتر داشته باشد. این اسمارت فون از چیپست اگزینوس 7904 قدرت می گیرد و رم آن 6 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایتی می باشد.

این گوشی را می توان در کنار S20، بهترین گوشی سامسونگ دانست که کاملا خوش ساخت بوده و عملکرد بسیار مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. نکته: توجه کنید که برخی از آیکنها در اثر نصب برنامهای خاص در گوشی به نمایش درمیآیند و برای حذف آنها، باید برنامه مربوط به آن را حذف و یا نوتیفکشنهای برنامه را غیرفعال کنید. موارد زیر نکات مهمی هستند که باید در هنگام خرید با توجه به نیاز کاربر در نظر گرفته شود. سری P اندکی شبیه به سایر گوشیها هستند، در حالی که سری میت با توجه به قدرت عکاسی و کیفیت بالا آن در بین رقبا حرفی برای گفتن دارند. از معدود نقاط ضعف شیائومی می 9 میتوان به باتری آن اشاره کرد که ظرفیت پایینی دارد و در مقابل رقبا ممکن است کم بیاورد. برندهای معتبری که این روزها در بازار موبایل ایران طرفدار دارند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند.

محصولات شیائومی ویژگی های منحصر به فردی دارند. دوستان ، انتخاب یک گوشی مناسب از بین این همه برند و محصولات متنوع کار آسونی نیست . به عنوان مثال Huawei P50 Pro آخرین پرچمدار این برند است. آنر در سال ۲۰۲۰به عنوان یک برند مستقل از هواوی جدا شد. هواوی Y7p ART-L29 در دو رنگ محبوب مشکی و آبی عرضه شده و همچنین، دو سیم کارته است. گزینهی Double tap to turn on screen و Double tap to turn off screen برای این است که شما بتوانید با دو بار ضربه پیاپی به نمایشگر آن را خاموش و روشن کنید. هواوی در گوشی P30 کاملا روی دوربین است تصاویری که از راه دور و در شب با این گوشی میگیرید عالی هستند و با ترکیب قدرت این سه لنز عالی و مقداری ترفند نرمافزاری گرفته میشوند. همچنین، این گوشی به سرعت گرم میشود که همین گرم شدن بیش از حد میتواند توان پردازنده و راندمان گوشی را پایین بیاورد. سلب مسئولیت: این آموزش در فارنت برای باز کردن قفل گوشی اندروید بدون پاک شدن اطلاعات نوشته شده است.

وقتی حرف از تلفنهای هوشمند میشود، سونی را بهعنوان بازیکن بزرگ رقابت در این عرصه سایت funmobile نمیشناسند. وقتی این اتفاق می افتد ، تمایل دارد که عملکردهای کلی سیستم تلفن تحت تأثیر قرار گیرد. فرکانس بالای پردازنده – این می تواند یک مسئله بالقوه هیئت مدیره منطقی باشد. با تشخیص هر یک از موارد فوق ممکن است گوشی هواوی شما درگیر شود ، با این حال ، ما برخی از نکات و راهکارهای مفید را در زیر آورده ایم تا بتوانید به سرعت بالقوه این مسئله را حل کنید. عرضه این گوشی نیز قرار است از اواسط خردادماه در سه رنگ مشکی، بنفش و نعنایی آغاز شود. هنگام خرید موبایل سامسونگ میتوانید مطمئن باشید که اسمارتفون شما یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار را دارد. پس گر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، مطالعه این مقاله را از دست نداده و به این نکات مهم و ضروری در هنگام خرید توجه کافی را داشته باشید. اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .

در بخش گجتهای پوشیدنی، سهم بازار شیائومی 13.6 درصد است و در رتبۀ دوم قرار دارد. گوشی موبایل هواوی در مقایسه با گوشی های سامسونگ و سونی قیمت کمتری دارند و در رتبه ی دوم بعد از گوشی های سامسونگ قرار می گیرند. لنز دوم از نوع تلهفوتو پریسکوپ با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل با فناوریهای PDAF و زوم 5X اپتیکال است. یک مگاپیکسل مساوی یک میلیون پیکسل است. عددی که به عنوان مگاپیکسل قرار میگیرد نشان دهنده رزولوشن دوربین است. سامسونگ در کنار اینکه همیشه صفحه نمایشهای برتر بازار گوشیهای هوشمند را داشته است، طراحی بسیار خوبی را هم برای محصولات خود در نظر میگیرد.

معمولاً این علامت به مشکلات حافظه نسبت داده می شود مانند زمانی که حافظه کوچک می شود. رزولوشن این محصول سامسونگ، ۱۰۸۰p است. گوشی هواوی محصول یکی از شرکتهای چند ملیتی فنآوری محوربوده که مقرر اصلی آن در شهر شنژن چین قرار دارد. آنی شاپ یکی از برندهای فروشگاه آنلاین اینترنتی، با تکیه بر سه اصل مهم پرداخت در محل، 7 روز ضمانت محصول و اصلبودن محصول ، یکی از فروشگاهای معتبر ایران است. فروشگاه هایی که تمایل دارن با مجله علم فردا همکاری کنن ، می تونن با ما تماس بگیرن . قیمت گوشی های پرچم دار شرکت هواوی به مراتب کمتر از پرچم داران سامسونگ ، سونی و HTC هست که خب البته دلایل علمی هم داره . زومیت به عنوان مرجع موبایل در بحث بررسی تخصصی، ارائه مقایسه دقیق مشخصات فنی، ارائه قیمت انواع گوشی در فروشگاههای اینترنتی و همچنین پاسخ به سوالات و راهنمایی آنها شناخته میشود.اگر بهدنبال گوشی خاصی میگردید تا با آن بیشتر آشنا شوید یا قصد خرید گوشی خاصی را دارید، کافی است نام آن را در نوار جستجو بنویسید تا وارد صفحه مخصوص آن گوشی موبایل شوید.

امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. سامسونگ ایران جزو اولین بازارهایی بود که از ماهها قبل از رونمایی گلکسی S10 و با هدف جلب رضایت مشتریان و ایجاد بهترین تجربه کاربری در حوزه موبایل، خدمات پشتیبانی خود در حوزه موبایل را بصورت شبانهروزی عرضه میکرد. از بهترین گوشی های سامسونگ در میان سری های بالا رده می توان به سری گلکسی A80 اشاره کرد. گزینه موردنظرتان را انتخاب و در صفحه بعد گزینه Backup را انتخاب کنید. دکمه روشن / خاموش را برای چند ثانیه فشار دهید تا گزینه های منو ظاهر شود.

با این حال توصیه ما به شما این است که برای محافظت بیشتر حتماً از بک کاور و یا قاب گوشی نه تنها در سری ام بلکه در سری ای هم استفاده کنید. این گزینه را حتما روشن کنید؛ چرا که با روشن بودن آن گوشی به صورت خودکار برنامههای کمتر استفاده شده توسط شما را تشخیص داده و دسترسی آنها به پسزمینه را محدودتر میکند. ✔️ مطرح کردن این سوال که گوشی اصلی سامسونگ ساخت کجاست به کلی اشتباه است، زیرا که تمامی محصولات سامسونگ از قطعاتی یکسان و تحت نظارت و استانداردهای شرکت اصلی سامسونگ ساخته میشوند و همگی اصل محسوب میشوند. در ضمن این صفحه فقط برای اطلاع رسانیه ! جهت اطلاع از قیمت گوشی به وب سایت فروشگاه آریا مراجعه کنید. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. برای پاک کردن این مسئله ، پایان دادن به همه برنامه های پس زمینه توصیه می شود. دوربین و تراشه قدرتمند از ویژگی های این سری محسوب میشود.

گرچه در تولید محصولات مختلف سابقه درخشان و طولانی دارد؛ اما همه ما این شرکتچینی را به طور عمده با مدلهای متنوع گوشی موبایل که از جمله مدلهای باکیفیت و مقرونبهصرفهبازار نیز هستند میشناسیم. اکنون هوآوی توانسته زنجیره و نمایندگیهای خود را در سراسرجهان گسترش دهد به طوری که دیگر نمیتوان هوآوی را تنها یک کمپانی صرفاً چینی دانست.اکنون هم در زمینه تولید گوشیهای میانرده و هم در زمینه تولید گوشیهای پرچمدار حرفهای زیادی برای گفتن دارد؛ اما در مجموع قیمت گوشی هواوی در مقایسه با برندهای دیگری مثل گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ,گوشی اپل, نوکیا, ریلمی, اچ تی سی و ایسوس بسیار مقرونبهصرفهترست. این دستگاه به صفحه نمایش 6.1 اینچی امولد از نوع Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده که توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت میشود. در صورتی که شما از این نرم افزار استفاده کنید، به احتمال 70 درصد نتیجه موفقیت آمیزی را دریافت خواهید کرد. فروشگاه آریا یک فروشگاه اینترنتی تخصصی و معتبر می باشد که انواع گوشی های هواوی نظیر پرچم داران سری mate و p میان رده سری nova Y به فروش می رساند. در فروشگاه آریا نحوه خرید بهترین گوشی های پرچم دار و میان رده هواوی بسیار راحت است همچنین برای انواع گوشی ها صفحات جداگانه ای تهیه شده تا مشخصات گوشی مورد نظر را بررسی کنید .

بعد از 30 ثانیه ، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و نگه دارید تا دستگاه دوباره راه اندازی شود. راه حل اول رفع عیب روش و خاموش شدن گوشی هواوی : تمام برنامه های پس زمینه را ببندید. تمام کاربران تلفنهای هوشمند، از اینکه نمیتواننند یک روز کامل بدون شارژ کردن گوشی از آن استفاده کنند، گله دارند. 2. تمام فایلها و اطلاعات را از گوشی هوشمند شما را حذف میکند. با این وجود ، این مسئله پیش می آید و در واقع در مورد برخی از تلفن های هوشمند پرقدرت از جمله گوشی هواوی نیز اتفاق افتاده است. ما در این صفحه لیست قیمت گوشی های سامسونگ رو برای شما قرار دادیم و هفته… اگر قصد خرید گوشی داشته باشید، معمولا با هر میزان از بودجه حداقل یک گزینهی جذاب از شیائومی را پیش روی خود خواهید داشت که به رغم داشتن امکانات بهتر قیمت پایینتری دارد و طبیعی است که بسیاری از افراد در چنین شرایطی تصمیم به خرید گوشی شیائومی میگیرند. اگر قصد خرید گوشی دارید ، میتوانید در سایت 19کالا لیست قیمت مناسب گوشی هواوی هم دربخش میانرده و هم در بخش پرچمدار را مشاهده کرده و به خوبی تفاوت قیمتی مدلهای مختلف این برند را متوجه شوید.

بدون استفاده از برنامه پس زمینه ، سعی کنید همانند حالت معمول خود از دستگاه استفاده کنید. باتری را که حدود ده ساعت در حالت بیکار رها کرده بودم، فقط تا 82 درصد تخلیه شد. با انتخاب حالت Dark گوشی شما و تمام بخشهای آن به رنگ مشکی درمیآیند و در واقع رنگ مشکلی بر نمایشگر غالب میشود. سری نوت با گوشی Note 3 شناخته شد و پس از آن تقریبا تمام گوشیهای سری Note با فروش فوقالعاده خود جزو بهترینهای این برند قرار گرفتند. اگر بخواهید بدانید که کلمه هواوی به چه معناست،در حقیقت باید گفت که اگر معنای چینی این کلمه را در نظر بگیریم کاراکتر اول آن بهمعنای گل است و در لوگو این شرکت این مفهوم به خوبی گنجانده شده و شما گل را میبینیدو حتی معنایی دیگری مثل باشکوه بودن را هم در خود جای داده است. مورد دیگر باتریهای غیرقابل تعویض است.پس باید گوشی را انتخاب کنید که باتریاش دوام بالایی داشته باشد. تلفن شما ممکن است خوب کار کند و سپس متوجه می شوید که به تلفن خود که در حلقه ریستارت شدن گیر کرده است خیره شده اید و ممکن است ندانید که بعد چه باید بکنید. دانلود برنامهها از منابع نامعتبر علاوه بر اختلالات نرم افزاری، باعث مشکلات سخت افزاری و داغ شدن گوشی شما نیز میشود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری