معرفی بهترین گوشی های هواوی در سال 2022

هواوی یک برند نامآشنا در زمینه تولیدات گوشیهای همراه و تجهیزات ارتباطی در تمام جهان است که محصولاتش باتوجهبه کیفیت مناسبی که دارند، از فروش بالایی برخوردار میباشند. در هر سه گوشی نیز از جدیدترین چیپستهای Exynos استفاده شده است. قلم S Pen در این گوشی قابلیتهای جدیدی به دست آورده است؛ از این میان میتوان به قابلیت شناسایی از راه دور اشاره کرد که کارهای عجیب و قریبی برایتان انجام خواهد داد. پس از ثبت سفارش تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته و تعمیرکار در مدت زمان کوتاه به محل و منزل شما اعزام می شود و در حضور شما گوشی را بررسی و مشکل آن شناسایی می شود. به طور کلی مشکلات ایجاد شده برای گوشی های موبایل به دو دسته مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شود. این بخش دقیقاً مانند بهبود سختافزار دوربین، احتمالاً با مشکلاتی مواجه خواهد بود؛ زیرا باید تغییراتی در اجزای تاشو و لولا و فضای بیشتر در داخل گوشی ایجاد شود.با وجود این، دوام باتری گلکسی زد فلیپ ۳ زیاد نیست و برخی از افراد که استفادهی زیادی دارند، حتی یک روز کامل نمیتوانند از آن استفاده کنند. برند هواوی کیفیتی که در این سری به کار برده بود، نگاه تمام دنیا را به خود جلب کرد و یک رقابت کمنظیر را برای رقیبان خود ایجاد کرد که مجبور به تحمل روزهای سختی شدند.

این باتری از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی میکند که میتواند در ۳۶ دقیقه شارژ گوشی را به ۱۰۰ درصد برساند.همچنین این باتری دارای قابلیت شارژ سریع وایرلس ۶۷ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی است. اکسپریا 1 مارک 2 از شارژ سریع 21 وات پشتیبانی میکند، اما درون جعبه آن فقط یک آداپتور 18 واتی قرار دارد که آن چنان هم سریع نیست. حال که برنامه کینگ روت بدون مشکل و ارور بر روی گوشی شما نصب شد، باید آن را اجرا نمایید. مهم نیست که به چه دلیل تلفن سونی شما قفل شده و رمز آن فراموش شده است، این برنامه نجات بخش شما خواهد بود. در بین سریهای مختلف هواوی این شما هستید که متناسب با نیاز، بودجه و سلیقه خود یکی را خریداری میکنید پس بهترین مدل برای شما همانی است که نیازتان را در زمان استفاده از تلفن همراه هواوی برطرف نماید. شما میتوانید با مراجعه به یک فروشگاه معتبر مدلهای دیگری از گوشیهای میانرده هواوی را مشاهده نمایید و متناسب با نیاز خود یکی را خریداری نمایید. از خرید گوشیهایی که ضمانت ندارند، خودداری کنید زیرا سودجویان نیز به این عرصه وارد شدهاند و نسبت به تولید گوشیهای تقلبی اقدام کردهاند که باید تنها یک فروشگاه معتبر را برای خرید انتخاب کرد.

به یاد داشته باشید، اگر عکس گرفتن و بهویژه کیفیت عکسهای سلفی برایتان مهم است، حتماً این سری از گوشیها را بررسی کنید زیرا هرآنچه که از یک دوربین سلفی نیاز دارید را با قیمتی مناسب در اختیارتان قرار داده است. در این مدل نوکیا از دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و لنز سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی بسیار توانمند است و میتواند عکسهای ۴۸ مگاپیکسلی مناسبی را تهیه کند. دوربین جلویی نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در اختیار دارد که چندان نمیتوان روی توان آن در عکاسی و فیلم برداری حساب کرد و فقط برای مصارفی نظیر ویدئو کنفرانس یا تماسهای تصویری میتواند مناسب باشد. ای 32 در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش در اختیار مشتریان قرار گرفته است. شایعهها میگویند سامسونگ بهزودی رنگ ارغوانی جدیدی برای گلکسی S22 اولترا رونمایی میکند. دوربین گلکسی a03s میتواند ویدئوهایی را ثبت کند که رزولشن 1080 دارند و همچنین سرعت فریمبرداری در آن به 30 فریم در هر ثانیه میسد. این شرکت اظهار داشت که گلکسی آلفا “یک رویکرد جدید طراحی” برای محصولات سامسونگ مشخص میکند و عناصر آلفا میتوانند در مدلهای آینده سامسونگ ظاهر شوند.

نصب نشدن برنامه ها بر روی گوشی، کار نکردن بلوتوث و وایفای، زود شارژ خالی کردن گوشی، آپدیت نشدن گوشی، داغ شدن گوشی، باز نشدن برنامه های گوشی برخی از رایج ترین مشکلات نرم افزاری در گوشی های موبایل هواوی است که معمولا با ریستارت کردن گوشی، فکتوری ریست، فلش گوشی، پاک کردن برنامه های مخرب، آپدیت گوشی این مشکلات رفع می گردند. دقت داشته باشید که سپردن کار تعویض باتری به مراکز نامعتبر ممکن است ضمن آسیب دیدن به دیگر قطعات از باتری اورجینال استفاده نشده و خیلی زود مجدد به تعویض باتری نیاز داشته باشید. باز هم در نظر داشته باشید که در هنگام استفاده از این روش تمام اطلاعات گوشی خود را پاک خواهید کرد و در عین حال برای ورود به ریکاوری مود باید اطلاعات حساب گوگل که روی گوشی موجود است را داشته باشید.

دوربین سلفی این گوشیها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند و تصاویر و ویدئوهای جذابی را برای شما ایجاد خواهد کرد. دلایل گوناگونی باعث بروز این مشکلات در گوشی های هوآوی می شود، تغییر در تنظمیات گوشی، نصب برنامه های مخرب، نصب بد افزارها، ویروسی شدن گوشی، آپدیت نبودن گوشی برخی از رایج ترین دلایلی هستند که مشکلات نرم افزاری را در گوشی های شیائومی ایجاد می کنند. برای اطمینان هر چه بیشتر شما نیز یک گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالا در پایان کار در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. بدون شک، این گوشی و دیگر گوشیهای سامسونگ بهدلیل کیفیت بالایی که ارائه میدهند میتوانند تا سالیان سال یک همراه مطمئن و کاربردی برای شما عزیزان باشند.همچنین، گوشیهای سامسونگ علاوهبر کشور کرهجنوبی در کشورهای مختلفی همچون چین، هند، ویتنام و اندونزی تولید و عرضه میشوند. گوشی هواوی در مدلهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند که در همین راستا آن ها را با سریهای مختلفی نامگذاری میکنند. در واقع منظور از پایین رده بودن این گوشیها به معنای بی کیفیتی نیست، بلکه کیفیت لازم را دارا میباشند و قیمت گوشی هواوی سری Y هواوی نسبت به دیگر مدلهای برند هواوی دارند.

سری گوشیهای هانر یکی دیگر از پرفروشترینهای برند هواوی میباشد که خود در مدلهای مختلفی تولید میشود و امکانات متعددی را دارا میباشد. یکی از برندهای نامآشنا در تولید تلفن همراه، برند هواوی میباشد که قیمت مناسب را در کنار کیفیت بالا دارد. فعالیت این برند در سال 2010 با زمینه تولید گوشیهای هوشمند به آن اعتبار جهانی دوبارهای بخشید. ال سی دی یکی از قطعات حساس در گوشی های موبایل است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خراب شدن آن گوشی را بلااستفاده می کند. در صورتی که تعمیر نیاز به تجهیزات ویژه ای نداشته باشد یا به زمان بسیاری نیاز نداشته باشد تعمیر در محل مشکل را رفع می نماید.

2-اعزام تعمیرکار یا پیک به محل: شما می توانید برای تعمیر گوشی به انتخاب خود از یکی از سرویس های تعمیر در محل یا تعمیر در مجموعه امدادکاران را انتخاب کنید. این رابط کاربری همان طور که انتظار میرود ورژن کوتاه شدهای از One UI است و طبیعتاً از امکانات کمتری برخوردار است، ولی این به آن معنا نیست که فضای One UI Core تجربهی کاربری جذابی ندارد و یا محدودیتهای زیاد آن استفادهی شما را با اختلال مواجه میکند؛ بلکه در واقع به این معناست که در این فضا با محدودیتهایی سر و کار دارید، ولی در حدی نیست که روی عملکردهای روزانهیتان تأثیرگذار باشد.

گلکسی اس 10 ای با قیمتی حدود 700 پوند یا تقریبا 900 دلار جزو گوشی­های گران سامسونگ محسوب می­شود. جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ و لیست قیمت روز گوشیهای سامسونگ گلکسی امروز یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ را در سرویس منهای فوتبال دیلی فوتبال مشاهده می کنید . یکی از دیگر خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود، تعمیر تاچ گوشی هواوی است. اگر به دنبال گوشی خاصی هستید باید بگوپیم که تفاوتی ندارد و از این روش میتوان برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ j5 یا باز کردن قفل گوشی سامسونگ j7 و هر گوشی دیگر سامسونگ بدون پاک شدن اطلاعات استفاده کرد. در این زمان شما مجبور به ریست کردن هستید . بنابراین اگر یک گوشی a12 خریدید، حداقل از همان اول مراقب گوشی تان هستید که دچار آب خوردگی نشود. با توجه به این موارد، این راه حل در صورتی که در گوشی سیمکارت نباشد و یا به اینترنت وای فای وصل نباشد، کارآمد نخواهد بود. ApowerMirror یک راه حل مناسب برای انتقال صفحه نمایش گوشی هواوی به تلویزیون هوشمند است. میتوانید اطالاعات دقیق محصولات و بررسی آنها را مطالعه کنید تا بهترین گوشی مناسب خود را خریداری کنید.

نکته مهمتر اینکه این گوشی از تکنولوژی 5G نیز پشتیبانی میکند. این گوشی دارای دوربین پاپآپ میباشد که کاربران را بسیار راضی نگهداشته است. مدلهای این سری متنوع است که باتری برخی از مدلهای آن بسیار پرقدرت میباشد. مثلاً اگر گوشی را بیشتر برای عکس گرفتن میخواهید، باید به سراغ گوشیهایی از برند هواوی بروید که کیفیت دوربین آن ها بالاتر است. اگر کاربر معمولی هستید، گوشی با باتری ۳۰۰۰ میلیآمپر ساعتی نیز یک روز کامل برایتان دوام میآورد. این گوشی دارای 4 دوربین می باشد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. در صورت انتخاب تعمیر در محل تعمیرکار به محل شما مراجعه کرده و کار تعمیرات را آغاز می کند. شما باید یک اکانت برای خود استفاده کنید که این کار با طی مراحلی خاص انجام میشود. قیمت و کیفیت سری نوا از هواوی سری Y بیشتر است که بهعنوان یک گوشی میانرده از آن ها یاد میشود. به عنوان مثال صفحه نمایش این گوشی 144 هرتزی است و در مقایسه با نمایشگر 90 هرتزی می 10 پیشرفت چشمگیری داشته است.

بنابراین هر مشکلی که برای موبایلتان به وجود آمد، میتوانید تعمیرات آن را به این مرکز بسپارید. بنابراین اگر باتری گوشی هواوی شما معیوب شده است، می خواهید آن را تعویض کنید و به دنبال یک مرکز مطمئن هستید می توانید از خدمات تعویض باتری مجموعه امدادکاران استفاده کرده و کار تعویض را به متخصص تعمیرات موبایل این مرکز بسپارید. تصور نکنید که تعویض اسپیکر حساسیت بالایی نداشته و می توانید تعمیر و تعویض آن را به هر مرکزی بسپارید. گوشیهای هوشمند به یکی از نیازهای اصلی و اساسی برای زندگیهای امروزه تبدیل شدهاند که خرید آن با حساسیت و ریزبینی دقیقی انجام میشود. بهعلاوه، عمر شارژ باتری آن هم عالی است.

برند هواوی چند سالی است که به یک رقیب سرسخت برای برندهای معتبر دنیا تبدیل شده است زیرا کیفیت بالای آن در کنار قیمت ارزان نسبت به برندهایی چون سامسونگ کاربران را به سمت خود کشیده است. اگرچه چند سالی از معرفی Xperia XZ1 می گذرد، اما همچنان یک پرچمدار قابل توجه است که مشخصات عالی را دارد. اگر قصد خرید گوشی پایینرده دارید، خرید گوشی نوکیا 3.2 گزینه خوبی برای شما می باشد.این مدل قابلیت های خوبی دارد و همین باعث شده تا در لیست خرید بیشتر کاربران قرار گیرد. انواع مدلهای این گوشی با قیمت مناسب، طراحی زیبا و امکاناتی منحصربهفرد توانستهاند فروش بسیار خوبی را تجربه کنند و بار دیگر نام نوکیا را در صنعت گوشی بر زبانها بیندازند. در حالی که 64 گیگابایت برای کاربرانی که استفاده کمی از دستگاه دارند مناسب است، ممکن است برای افرادی که زیاد عکس میگیرند گزینه خوبی نباشد. حال نوبت به انتخاب گزینه رجیستر میشود که بعد از آن باید نام یک کشور را انتخاب نمایید و به مرحله بعدی بروید.

جدیدترین قیمت گوشی هواوی و لیست قیمت روز گوشیهای هواوی امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ را در سرویس منهای فوتبال دیلی فوتبال مشاهده می سایت funmobile کنید . در نمایندگی تعمیر گوشی امدادکاران کلیه خدمات مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در سراسر نقاط تهران در شرق، شمال، جنوب و غرب تهران ارائه می شود. در بررسی Sony Xperia 1 II بر ابعاد بزرگ این دستگاه و صفحه نمایش برجسته آن تاکید کردیم و همچنین به عملکرد قوی این گوشی نیز اشاره شد. اما اگر با این راهکارها مشکل رفع نشد و باز هم اسپیکر گوشی به خوبی عمل نکرد احتمالا بروز مشکل ریشه سخت افزاری داشته و لازم است گوشی باز شده و اسپیکر بررسی شود و در صورت خراب شدن و سوختن اسپیکر معیوب با نمونه سالم تعویض شود. پردازنده گرافیکی در این تراشه نیز PowerVR GE8320 بوده که مکمل بسیار مناسبی برای پردازندهی مرکزیست و سازگاری خوبی با نرمافزار دارد. تراشهای که شیائومی توی این مدل استفاده کرده تراشه مدیاتک 920 هست که در کنار پردازنده گرافیکی Mail-G68 قدرت زیادی داره و خیلی راحت و عین آب خوردن میتونه انواع بازیها رو اجرا کنه بدون اینکه بخواد گیر داشته باشه یا هنگ کنه.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری