معرفی 10 تا از گوشی های پرفروش Xiaomi

باتری این گوشی که دارای سلولهای بزرگی است، ظرفیتی معادل 5050 میلی آمپر ساعت دارد. در این نمایندگی کلیه امکانات به کار گرفته میشود تا حداکثر رضایت برای مشتریان فراهم شود. قیمت موبایل سامسونگ که دارای این امکانات باشد نسبت به بقیه مدلها بیشتر است. صفحه نمایش LCD این گوشی 6.5 اینچ بوده و دارای بریدگیهای قطره شبنم است. نمایشگر LCD و Full HD این گوشی 6.82 اینچ بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. البته فراموش نکنید که نمی توان کالایی را پیدا کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته باشد، باید به ارزش خرید در مقابل کیفیت و هزینه خود توجه کنید. در صورتی که برای گوشی خود کد امنیتی قرار نداده باشید کد امنیتی پیش فرض گوشی که برابر “12345” است را وارد کنید. در صورتی که پسورد گوشی تان را هم فراموش کرده باشید فرمت کردن گوشی گزینه ی خوبی به نظر می رسد ولی همه ی ما می دانیم با فرمت کردن گوشی تمام اطلاعات پاک می شوند.

به این نکته توجه کنید که تا زمان ظاهر شدن صفحه ی فرمت باید هر ۴ کلیدی را نگه دارید تا وارد صفحه فرمت شود. در دنیای گوشهای موبایل نیز هر سری گوشی موبایلی که توسط شرکتهای تولید کننده به بازار عرضه میشود با مشکلات ریز و درشتی روبرو هستند. علاوه بر آنها، هر دو دارای یک هاب USB داخلی هستند؛ یک کابل USB تایپ B وارد و سه کابل USB نوع A از این هاب خارج میشود. نوکیا هر ساله به اندازه برخی دیگر از تولید کنندگان، گوشی عرضه نمیکند. به دلیل ابعاد کوچکی که دارد، اندازه صفحه نمایش LCD آن هم کوچک و معادل 5.71 اینچ است. رزولوشن آن معادل 3840 در 1644 پیکسل بوده و نسبت ابعاد آن 21:9 است.

ظاهرا سونی خود را برای معرفی گوشی Xperia 5 IV آماده میکند و حالا مشخصات این گوشی فاش شده است که در ادامه به آن میپردازیم. در عینحال همچنان شاهد تفاوت قیمت بسیار زیاد این گوشیها با گوشیهای شرکت شیائومی هستیم.سریهای M ،A و F شامل بهترین گوشیهای میانرده در رقابت با دیگر برندها همچون شیائومی هستند. تفاوت آنر با سایر سریها این است که در این خط تولید قیمتهای مختلفی از میانرده تا پرچمدار میبینیم و مشخصات آنها نیز با توجه به این مسئله، با یکدیگر تفاوت دارد. هنوز هم این گوشی به سیستم PureDisplay مجهز شده که قادر محتواها را به HDR تبدیل کند. این گوشی دارای طراحی عالی، مشخصات سطح بالا و پرچمدار است که به ارتقاء سیستم عامل با رابط کاربری One UI 4 پرداخته است. هنوز هم در مورد اینکه آیا نوکیا با برخی از گوشیهای رده بالا قابل قیاس است یا خیر، شک و تردید وجود دارد. نکته قابل توجه دیگر، این است که این گوشی از دوربین قدرتمندی استفاده میکند که با یک برآمدگی آشکار در پشت آن قرار گرفته است.

در واقع شما با انتخاب محصول مورد نظر و پرداخت وجه، در کوتاهترین زمان گوشی خود را تحویل میگیرید. در نهایت دستگاه شما برای بررسیهای نهایی تحویل کارشناس فنی نمایندگی تعمیرات سامسونگ داده میشود تا با انجام تست های متعدد عملکرد آن بررسی شود و در صورت قابل قبول بودن این عملکرد به مشتری تحویل داده خواهد شد. همراه با نصب نرم افزار، درایور های مورد نیاز ( دانلود درایور نوکیا ) هم نصب خواهد شد. حال به مسیر نصب شده اون نرم افزار در ویندوز برید و فایل OnlineUpdateTool.exe رو زده تا برنامه اجرا بشه . اگر زبان گوشی نوکیا شما انگلیسی باشد می توانید از مسیر زیر استفاده کنید. اگر رامتون فایل با پسوند zip بود اون رو از آرشیو زیپ استخراج یا در بیارید تا به فایلی با پسوند .nb0 برسید . اگر گوشی موبایل شما ویروسی شده است، میتوانید آن را ریست کنید تا همه این مشکلات حل شوند. در روش قبلی ممکن است به دلیل فراموشی رمز موبایل و یا به دلیل ویروسی بودن نتوانید گوشی خود را فرمت کنید. این مدل از گوشی نوکیا دارای طراحی منحصربهفردی است و قیمت مناسبی نسبت به همردههای خود دارد.

در کنار سایر گوشیها، نمایشگرهای رنگهای واقعی داشته و البته در مقایسه بیش از حد دچار اشباع میشود. یا از اینکه خیلی زود به وسیله اثر انگشت پر از لکه میشود طرفداری نمیکنم. باتری این گوشی هم ظرفیت 3500 میلی آمپری دارد و از تامین انرژی متوسطی بهره میبرد. همچنین میتوانید از مشاوره کارشناسان خبره ی ما که اطلاعات جامعی در مورد هر کدام از محصولات دارند برای انتخاب و خرید گوشی نوکیا بهره مند شوید. سامسونگ تقریباً برای همه و هر بودجه ای یک گوشی ایده آل ارائه میدهد و قیمت گوشیهای سامسونگ بسته به سریهای مختلف، متفاوت است.

از مهمترین ویژگی های اصول کاری این مجموعه، امانتداری و احترام به حقوق مشتری میباشد. بالا بودن تجربیات کاری در کنار معلومات تئوری آنها سهم قابل توجهی در پیشرفت روز افزون نمایندگی گوشی نوکیا داشته است. شیائومی گوشی های اندروید با عملکرد بالا تولید می کند که آخرین مشخصات و نرم افزار ها را دارند. شما میتوانید از میان فروشگاه های اینترنتی اقدام به انتخاب و خرید گوشی Huawei مدنظرتان کنید. برای خرید گوشی نوکیا میتوانید از خدمات فروشگاه اینترنتی فونر مرتبط مراجعه کنید. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی بهروز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهرهمند شوید. ویژگی Distributed Technology که در ای ام یو آی 10 به کاربران اجازه میداد از تماسهای ویدیویی اچ دی میان چندین دیوایس بهره ببرند، حالا در نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی هواوی قادر خواهد بود ساعت های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و حتی تلویزیون های هواوی را به یکدیگر متصل کند تا کاربران میتوانند یک تجربه هماهنگ بین چندین دستگاه را تجربه کنند. با دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی به سوژه نزدیک شوید و جزئیاتی را که ممکن است حتی با چشم خود نیز نبینید، ثبت کنید.

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصربهفرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب میشود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه میدهد. از ویژگی های این مجموعه مشاوره حضوری درمورد دلایل وقوع اختلال روند کارکرد موبایل نوکیا و طریقه رفع این اختلال برای مشتری است. این مدل برند نوکیا به تازگی وارد بازار شده است، اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته نظر کاربران را به سوی خود جلب کند. در این صورت این ترفند مناسب شماست و به راحتی و در حالت خاموش بودن گوشی و بدون نیاز به رمز موبایل می توانید گوشی خود را فرمت و ریست کنید. چیپست اسپندراگون 480 مناسب کاربری روزانه و عادی است.

همونطور که میدونید از فلش کردن هم برای آپدیت دستگاه استفاده میشه هم برای رفع مشکلات سایت funmobile نرم افزاری . صبر کنید تا اینکه ویندوز گوشی رو شناخت ، دکمه NEXT در نرم افزار فعال میشه . ما هنوز هم منتظر هستیم تا ببینیم که نوکیا X50 یا لنز پتیا و نوکیا ۱۰ چه شرایطی در بازار خواهند داشت. این مجموعه شامل پرچمداران مانند Samsung Galaxy S20 Plus و Samsung Galaxy Note 20 Ultra، تا گوشیهای تاشو پیشرفته مانند: Samsung Galaxy Z Fold 2 و گوشیهای مقرون به صرفه تری مانند Samsung Galaxy S10e است که سالها پس از عرضه آن هنوز هم گوشیهای قدرتمندی به حساب میآیند. شما مانند گوشیهای بالارده، مجبور نخواهید بود که بین افزایش حافظه داخلی و سیم کارت دوم، یکی را انتخاب کنید. نمایشگر این پرچم دار اقتصادی کرهای مانند دو عضو دیگر خانوادهاش، از نوع Super AMOLED و 6.5 اینچی است و رزولوشن 1080×2400 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 را نشان میدهد. نمایشگر Xperia XZ میتواند تراکم ۴۲۴ پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد؛ همچنین رزولوشن fullHD دارد و با بهرهگیری از نسخهی چهارم محافظهای گوریلاگلس، محافظت میشود. کیفیت رنگ و تصویر توی این مدل خیلی بالاست و بازی کردن و فیلم دیدن رو لذت بخش میکنه.

در صورتی که این روش کار نکرد، با دیدن لوگوی ال جی، دکمه پاور را برای لحظهای رها کرده و دوباره آن را فشار دهید. ۳ – حالا کلید های ولوم بالا (افزایش صدا) و پاور (خاموش روشن) رو همزمان نگه دارید تا صفحه ریکاوری استوک گوشی ظاهر بشه . ۴- در این محیط (ریکاوری) با کلید های ولوم بالا و پایین میتوانید بین گزینه ها حرکت کنید و با دکمه پاور میتوانید گزینه را انتخاب کنید . کارگاه های تعمیر موبایل پیشرفته در این نماینگی ترمیم دستگاه شما را تضمین می کند. قبل از فرمت گوشی به این نکته توجه کنید که با فرمت کردن گوشی تمام اطلاعات شما در حافظه گوشی حذف خواهد شد و این کار قابل برگشت نیست. نکته مثبت ماجرا در این است که باز قفل گوشی سریع انجام شده و نوکیا G11 میتواند تجربهای خالص و خوب از اندروید ۱۱ را برایتان داشته باشد. چرا که یادگیری شیوه استفاده از یک محصول، میتواند عمر مفید آن را افزایش دهد. گاهی وجود یک اپلیکیشن آسیب دیده یا مخرب، میتواند منجر به ریستارت شدن مداوم تلفن همراه شما شود. نوکیا میان سالهای 2003 تا 2010 روزهای طلایی را پشتسر گذاشت و بیش از 90 درصد بازار تلفن همراه در جهان را در اختیار داشت.

استفاده روزانه از این گوشی به دلیل رابط کاربری خوبی که دارد بسیار مناسب است. در کشور عزیزمان ایران گوشی های سامسونگ بیشترین متقاضی را دارند و دلیل آن هم یک مورد می تواند باشد و آن کیفیت مناسب گوشی های سامسونگ است گوشی سامسونگ جزو پرفروش ترین گوشی های بازار داخلی ایران می باشد.قیمت گوشی های سامسونگ به گونه ای هست که می تواند همه سلایق را پوشش دهد یعنی اگر شما هر چقدر هم پول یا بودجه داشته باشید می توانید از گوشی های سامسونگ استفاده کنید. شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد. نمایندگی رسمی موبایل نوکیا در تهران به منظور آسایش حال شما مشتریان عزیز، مجموعه خود را به بخش های فروش، تعمیر و مشاوره بخش بندی کرده است. با روند پیشرفت فناوری و تکنولوژی گوشی های هواوی نیز طی این سال ها با کیفیت تر و جذاب تر شده اند. ما تضمین میکنیم که اصول و پارامترهای استاندارد در تعمیر گوشی های نوکیا رعایت شده و تخصص کادر فنی در این زمینه تا حد امکان باعث بازگشت کیفیت مورد نظر شما از دستگاه میشود.

در واقع گوشیهای ارزانتری نیز در برند سامسونگ وجود دارند اما A52 5G یکی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ در سال 2021 است که نمایشگر بزرگ، دوربین فوقالعاده و باتری قدرتمند دارد. هوآوی مدل Y7a PPA-LX2 یکی از بهترین گوشی های هوآوی ارزان قیمت است که اواخر سال 2020 وارد بازار شد. برای انتخاب بهترین گوشی های هواوی باید حتما به این موضوع دقت کنید که هواوی شامل 3 رده گوشیهای پرچمدار، میان رده و اقتصادی میباشد. رضایتمندی مشتری و گزارش گیری مداوم از انجام تعمیرات نیز انجام میشود که همه این موارد در نهایت رتبه بالایی از سطح رضایت مشتریان در این مرکز را موجب شده است. تعمیر یا تعویض قطعه دستگاه در صورتی که ابهامی در مورد روند تعمیرات برای مشتری وجود نداشته باشد انجا میشود. در صورتی که از روش ریست در حالت خاموش و یا از طریق تنظیمات کارخانه موفق به فرمت گوشی نوکیا ساده خود نشدید پیشنهاد ما استفاده از کد فرمت نوکیا است.

مرکز گارانتی موبایل نوکیا و خدمات نمایندگی آن با استفاده از نیروهای ماهر و متعهد و متخصصین الکترونیک خود، خدمات تعمیرات موبایل نوکیا را با کیفیت و هزینه مناسب در سراسر ایران ارائه می کند. به عنوان مثال در سری m و a مدل های پایین رده و با قیمت مناسب موجود هستند و شما می توانید بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون را در میان آنها انتخاب و تهیه کنید. برای برقراری ارتباط و استعلام هزینه های به صرفه مجموعه ی مهرسرمستان کافی است از طریق شماره های تماس موجود اقدام کنید، کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند. هرگونه سوال درباره شیوه تعمیرات و ساختار موبایل نوکیا را میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کار ما در میان بگذارید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری