چرا باید گوشی سامسونگ بخریم؟

وقتی صفحه ی اندروید ریکاوری نمایان شد دکمه ی Home را ها کرده و دکمه های Volume Up و Volume Down را فشار دهید. سپس دکمه ی Power را فشار داده و رها کنید، اما همچنان دکمه ی Volume Down را برای ۱۵ ثانیه نگه دارید تا صفحه ای با چند گزینه نمایان شود. بهترین روشی که از طریق آن میتوانید از دست رفتن دادههای خود پیشگیری کنید، پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی اندروید است. این یعنی مثلا اگر شما کلمهی دو شنبه را برای این بخش مشخص کنید گوشی هر اعلانی حاوی کلمهی دوشنبه دریافت کند سریعا با رنگ مورد نظر آن را به شما اطلاع میدهد. برای جزئیات بیشتر در مورد راهنمای خرید گوشیهای سامسونگ و مقایسهی دقیق آنها با هم، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت میکنیم. توسعه سخت افزار های شخصی آن ها موفقیت آمیز بود زیرا درآمد آن ها فقط برای سال 2013 مبلغی حدود 5 میلیارد دلار بود. یکی از ویژگی های بارز این برند تنوع در تولید است که مدل های زیادی از گوشی با قابلیت های مختلف برای تمامی سلیقه ها و با قیمت های متفاوت از 85 دلار تا 1000 دلار تولید می کند. در قسمت بعدی که Additional setting نام دارد، می توان تنظیمات اختصاصی برای هر بازی انجام داد.

این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند. موفقیت آن ها مدام در حال افزایش است زیرا این شرکت تمام هدف خود را نه صرفا فروش زیاد محصولات خود، بلکه جلب رضایت مشتریان خود قرار داده است. سپس دو گزینه ی دیگر ظاهر می شود، گزینه ی اول که Balance نام دارد، پهنای باند اینترنت را به صورت مساوی میان تمام اپلیکیشن ها تقسیم می کند اما گزینه ی دوم یعنی Fast Connection این پهنای باند را طوری تقسیم می کند که پهنای باند بیشتر، به اپلیکیشن یا بازی ای اختصاص داده شود که در حال استفاده از آن هستید و اپلیکیشن های پس زمینه سرعت کمتری خواهند گرفت. پرفروش ترین گوشی شیائومی را میشناسید؟ در ادامه پرفروش ترین گوشی های 2021 شیائومی را معرفی میکنیم. پس از پیدا شدن دستگاه مورد نظر، روش اتصال خود را انتخاب کنید تا اتصال برقرار شود. پردازندههای استفاده شده در گوشی های پرچمدار عموما به راحتی از پس نیازهای تمام کاربران بر خواهند آمد. دوربین سلفی این پرچمدار هم 40 مگاپیکسلی است.

انتخاب گزینه For 10 second after tapping سبب می شود بعد از لمس صفحه اطلاعات روی آن تنها برای 10 ثانیه نمایش داده شوند که این حالت در کاهش مصرف شارژ بسیار تاثیر گذار است. مطمئن شوید که گوشی کاملاً خاموش می باشد. لیست قیمت گوشی سامسونگ را در سایت تکنولایف بررسی کنید و از پیشنهادات ویژه ما بهرهمند شوید. از خاموش بودن گوشی و جدا بودن از شارژر مطمئن شوید. از میان سه گوشی Samsung سری S20 که در سال 2020 رونمایی شد، بهترین گوشی از نظر تناسب قیمت و امکانات مدل گکسی اس 20 است. این سه مدل یعنی گلکسی A32، گلکسی A52 و گلکسی A72 باید ادامهدهنده موفقیت گوشیهای میان رده سالهای گذشته سامسونگ باشند. این یک مدل تجارت قاتل است که به این گوشی در رشد انفجاری خود طی چند سال گذشته کمک کرده است. دوربین سلفی هم از یک لنز 20 مگاپیکسلی استفاده میکند و باکیفیت مشابه دوربین اصلی یعنی فول اچدی فیلمبرداری میکند. درصورتی که مایل باشید گوشی با پشتیبانی از فناوری 5G داشته باشید میتوانید مدل 5G نوا 8 را که در اکثر مشخصات مشابه هستند، تهیه کنید. خدمات مختلفی را میتوان از گروههای مختلف کسب کرد که میتوان به مشاورههای تخصصی، تعمیرات مختلف، تعویض در صورت غیرقابل تعمیربودن و سایر موارد مشابه اشاره کرد.

وقتی گوشی خاموش است دکمه های Volume Up و Volume Down را همزمان فشار دهید، سپس دکمه ی Power را نیز نگه دارید تا صفحه ای با چند گزینه نمایان شود. اگر چند گزینه برای شما نمایان شد، با استفاده از دکمه های Volume دنبال گزینه ی Restart یا Reboot بگردید. با این حال ما چند روش برای اینکار را برای شما آماده کرده ایم. با راهاندازی بخش محصولات، زومیت پا را یک پله فراتر گذاشت و خدمات ویژهای مثل قیمت روز موبایل، امکان مقایسه گوشی و قیمت گوشی های جدید و هدایت به سمت ارزانترین سایت خرید گوشی را ارائه داد. شما نیز میتوانید نظرات خود را با ما درمیان گذاشته و بگویید که کدام یک از این گوشیها را برای خرید ترجیح میدهید. از موفق ترین سری موبایل شیائومی میتوان به سری نوت شیائومی اشاره کرد که بهترین امکانات و بالاترین کارایی را در اختیار کاربران قرار دادهاند.

برند سامسونگ در حوزههای متفاوتی از جمله تلوزیون، دوربین دیجیتال، ساعت گوشی، گوشی هوشمند فعالیت میکند که او را جز بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه فناوری کرده است. برای فعال کردن این بخش کافی است به قسمت تنظیمات رفته و گزینه ی Sound and vibration را انتخاب کنید. این سوالات عموماً برای کابران در هنگام خرید پیش خواهد آمد؛ اما این شرکت با توجه به سود پایین خود همواره سعی داشته تا گوشی هایی با کیفیت ساخت بالا و بهترین عملکرد را خریداران تولید کند. اگر مرتباً در حال شارژ مجدد هستید، Xiaomi 11T Pro یک گوشی مقرون به صرفه برای شما خواهد بود. ردمی نوت 10 پرو یکی از بهترین گوشیهای مقرون به صرفه شیائومی است که میتوانید بخرید. این شرکت از معدود شرکتهای چینی بود که در اکثریت مدلهای خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره میگرفت.مشخصات گوشی شیائومی باعث شد، کاربران هنگام مقایسه قیمت گوشی ها ناگزیر از انتخاب گزینهی دارای می یا ردمی باشند. همانطور که میدانید این روزها گوشیهای هوشمند اقتصادی و گوشی مقرون بهصرفه برند Xiaomi تا حد زیادی پاسخگوی نیازهای کاربران هستند و همچنین نوسانات پیوسته بازار ارز (دلار و درهم) باعث آشفتگی در بازار موبایل میشود، مصرف کنندگان می توانند در این فروشگاه به راحتی و با تخفیف خرید خود را انجام دهند.

برند شیائومی چندین سال است که در رده بهترین برندهای جهان قرار گرفته و سهم قابل توجهی را از بازار موبایل دارد. پیشرفت تکنولوژی و رشد دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی، هیجان عکاسی را به غلیان درآورده است. روش دسترسی به منوی ریکاوری یا Fastboot بستگی به نوع دستگاه و نسخه ی اندروید آن دارد. اگر گوشی شما قفل شده به طوری که نمی توانید به محتویات و تنظیمات آن دسترسی داشته باشید باید از طریق منوی ریکاوری اقدام به این کار نمایید. در تنظیمات وای فای شیائومی به راحتی می توانید این مشکل را حل نمایید. زمانی که در بازی های گیر می کنید ،زمانی که تلفن شما هنگ میکند و اینطور مسایل که گذرا هستند با سافت ریست (Hard Reset) قابل حل می باشند و نیازی نیست که اطلاعات خود را کاملا پاک نمایید . 3. گزینه ی Reset phone را انتخاب نمایید و OK را بزنید. شیائومی با اشراف بر این نیاز بازار، رقابتی ترین موبایل های هوشمند مناسب عکاسی را به بازار عرضه کرده است. همانطور که مشاهده کردیم، تنوع بالا در ظرفیت حافظه و رم باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید تلفن همراه شیائومی را دارند؛ بتوانند گوشی مورد نظر را با حافظه و رم مورد نیاز خریداری کنند.

با استفاده از این رابط می توان گوشی هوشمند خود را به گونه ای دلخواه مرتب کرد زیرا ار سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. با داشتن این گوشی بی نظیر و هوشمند، قطعا می توانید قابلیت های جدید و منحصری را از گوشی موبایل خود انتظار داشته باشید. این قابلیت سبب می شود تا کاربران بتوانند برخی از اطلاعات مورد نیاز خود مانند ساعت، تقویم، نوتیفیکیشن و … اگر مشکل و ایراد از سخت افزار باشد، نیاز به تعویض قطعه پیدا می­کند. اگر موفق نبودید باتری را خارج کرده و مجدداً جایگذاری نمایید و ببینید که مشکل حل می شود یا خیر. 2. Backup & reset را انتخاب نمایید. همچنین این مدل با داشتن صفحه نمایش OLED 120 هرتزی توجه گیمرها را نیز به خود جلب کرده است. پس اگر قصد خرید گوشی با کیفیت صفحه نمایش بالایی را دارید موبایل های شیائومی برای شما گزینه مناسبی است. یکی از محبوبترین مدلهای ردمی نوت شیائومی، موبایل شیائومی ردمی نوت 11 پرو است که با قیمت مناسبی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و مورد توجه بسیاری از کاربران مخصوصا در ایران قرار گرفته است.

برند شیائومی سعی کرده تا در گوشیهای خود جدیدترین قابلیتهای روز دنیا را ارائه دهد و هم پای دیگر رقبا قدم بردارد. به شما تبریک میگوییم چرا که با چند قدم ساده توانستید قفل گوشی خود را بدون از دست دادن اطلاعات باز کنید. زیر نمایشگر این گوشی هوشمند سنسور اثر انگشت اولترا سونیک قرار گرفته و سامسونگ آن را به اسپیکر استریو به همراه سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 مجهز کرده است. دلیل این موضوع این است که می ۱۱ اولترا به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اپتیکال مجهز شده در حالی که برای گلکسی اس ۲۱ اولترا حسگر اثر انگشت اولترا سونیک در نظر گرفته شده است که سرعت و دقت بسیار بهتری دارد. دومین پرچمدار سامسونگ از سری گلکسی S برای سال 2022، گلکسی اس 22 پلاس است. با بالا بودن قیمت گوشیهای سامسونگ که پرچمدار هستند، این گوشی ارزش خرید را دارد.

اگرچه این گوشی نسبت به S10 150 دلار ارزانتر است، اما بدون شک یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 عنوان میشود. با اینکه نوا ۹ از صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۶.۵ اینچی برخورداره، اما یکی از باریک ترین و سبک ترین گوشی های موجود توی بازار کشورمونه. با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچمداران شیائومی تولید میکند، اما همچنان به ارائهی گوشیهای اقتصادی و ارزانقیمت توجه بیشتری نشان میدهد. لازم به ذکرست که کارخانههای ODM به سفارش سامسونگ برخی مدلهای ارزان قیمت و اقتصادی مثل گلکسی A10 یا A10s را تولید میکنند که معمولاً از کیفیت گوشیهای تحت نظارت سامسونگ پایینترست، ولی شواهد نشان میدهد سیاست سامسونگ به مرور در حال حرکت به سمت سرمایه گذاری روی گوشیهای ODM است، چراکه به دلیل قیمت پایین هواداران زیادی دارند. را گرفته اند. شیائومی هم به عنوان یکی از شرکت هایی که در صدر جدول فروش این گوشی ها قرار دارد، مدل های مختلفی را با ویژگی های گوناگونی وارد بازار کرده است.

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که شیائومی یک برند تجاری دیگر با عنوان ردمی را در سال ۲۰۱۳ به راه انداخت و محصولات بسیار قوی و محبوبی را تحت این برند به بازار عرضه کرد. دکمه ی Volume Down را فشار داده و نگه دارید. البته اگر وجود زبان فارسی در منوها برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که رام چین فاقد هر زبانی غیر از چینی و انگلیسی است.شیائومی در پک گلوبال که تقریبا تمامی زبانهای رایج جهان را پشتیبانی میکند، سرویسهای گوگل را به صورت کامل قرار داده و اپلیکیشنهای چینی را حذف کرده است. تنوع بالای موبایل های شیائومی که در زیر برند های ردمی، پوکو و بلک شارک هم موبایل های هوشمند خود را عرضه میکند، باعث شده کاربرانی که قصد خرید گوشی های شیائومی را دارند بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. این قابلیت با این که بسیار کاربردی و جالب است اما باعث مصرف باتری زیادی می شود. گذشته از این موضوع در دل تنظیمات گوشی های سامسونگ و رابط کاربری One Ui تنظیماتی وجود دارد که بسیار کاربردی هستند ولی در عین حال شما از آنها بیخبرید. گزینه ی دیگری به نام Enhanced Experience نیز دارای تنظیماتی است برای گیمر های حرفه ای بسیار مفید است.

همین در دسترس بودن و وجود نمایندگیها و فروشگاه اینترنتی گوشی سامسونگ باعث شده تا گوشیهای این شرکت نسبت به سایر رقبای چینی آن در ایران مانند هواوی، شیائومی و غیره فروش قابل توجهی سایت funmobile داشته باشد. با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران میتوانید به مقایسه قیمت گوشی، بررسی تخصصی و در نهایت خرید بهترین گوشی شیائومی را انجام دهید. مثلا شما میتوانید مشخص کنید که این پنل مخاطبین پر استفاده را برای شما نمایش دهد. برای تایید دکمه ی Power را فشار دید. زمانی که گوشی خود را راهاندازی میکنید، سامسونگ به شما گوشزد میکند که این کار را انجام دهید. با این دوربینها، میتوانید پردازش تصویر را به بهترین شکل ممکن انجام داده و از لنزهای متنوع آن برای عمق بخشیدن و تار کردن پس زمینه برای تصاویر پرتره استفاده کنید. این اسمارت فون به لطف مشخصات ظاهری و باریک بودن یک شاهکار مهندسی چشمگیر است که طرفداران خود را ناامید نکرده و در لیست پرفروش ترین گوشی شیائومی قرار گرفته است. هر چند که Mi 11 Ultra طرفداران زیادی را در بین جامعه اندرویدی دارد و در لیست پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021 قرار دارد، اما وزن بالا و همچنین شکل ظاهری این مدل باعث ایجاد جنبههای منفی برای کاربران شده است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حین استفاده از یک اپلیکیشن خاص که با اینترنت کار می کند دچار مشکل کندی سرعت شده باشید. 9. کدامیک از دو شرکت شیائومی و سامسونگ، برنامهی منظمتری برای آپدیت گوشیهای هوشمند خود دارد؟ دو پس زمینه مریخ و زمین که مدل های زنده این سیارات هستند، در این بخش برای انتخاب قرار دارد که کاربران به تناسب سلیقه خود می توانند یکی از آن ها را برگزینند. از سوی دیگر طرفداران سری نوت میتوانند با کمترین هزینه، امکاناتی بسیار جذاب را در اختیار داشته باشند. عرصه انواع گوشی های موبایل شیائومی ، ردمی ، بلک شارک ، پوکو و غیره با بهترین قیمت ، گارانتی 18 ماهه و در صورت انتخاب ، با کد رجیستری با کیفیت ترین محصولات شیائومی در طرح های مختلف را با کمترین قیمت فقط میتوانید از شیائومی 360 تهیه کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری