لیست قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی 24 بهمن 1401 گوشی شاپ | funmobile

اگر قصد مجله خبری موبایل فان با گوشی دارید یکی از فناوری های که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید نرخ نوسازی است. هر چه نرخ نوسازی بالاتر باشد کیفیت تصاویر بهتر خواهد بود البته مصرف باتری نیز بیشتر می شود. حدود 5 یا 6 سال پیش کمتر کسی با برند شیائومی آشنایی داشت ولی امروز در بازار موبایل کشور گوشی شیائومی توانسته جایگاه بسیار محکمی به دست بیاورد و این سازنده چینی توانسته طی 10 سال بسیاری از بازارهای جهانی را تصاحب کند. در ادامه بیشتر دلایل محبوبیت و فروش بالای گوشی‌های شیائومی را با هم بررسی می‌کنیم. کمپانی شیائومی mi.com یکی از 5 برند برتر زمینه طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند، از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد. گوشی موبایل یکی از انواع محصولاتی است که این شرکت به تولید آن‌ها می‌پردازد.

قیمت گوشی های شیائومی

از جدیدترین مدل های پوکو باید به POCO X4 Pro و POCO F4 GT اشاره کنیم که از بهترین مدل های پوکو موجود در بازار محسوب می شوند. اگر می خواهید از فضای ذخیره سازی بزرگ و وضوح بصری فوق العاده با جزئیات قطعی لذت ببرید، تلفن های همراه Redmi که برای ارائه صفحه نمایش شگفت انگیز، پردازنده قدرتمند و دوربین درخشان به شما ساخته شده اند، انتخاب ایده آلی هستند. قیمت گوشی های ردمی رقابتی ترین قیمت ها در بازار است و ارزشی که گوشی های ردمی ارائه می کنند ارزش قیمت را دارد که فرد برای خرید این گوشی می پردازد. شیائومی یک برند چینی است که از سال 2010 تولید گوشی های هوشمند را آغاز کرده است.

گوشی نوکیا

بیشتر سازندگان تلفن‌های هوشمند، محصولات خود را با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده، برای شما ارسال می‌کنند. وقتی تلفن‌های هوشمند کم قیمت را می‌بینم، متوجه می‌شویم که در اکثر آن‌ها از پردازنده‌های با کیفیت پایین استفاده شده است. اما بر خلاف دیگر تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت، تقریباً در اکثر تلفن‌های هوشمند Xiaomi از پردازنده‌های قدرتمند و باکیفیت استفاده می‌شود. از طرفی مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت قطعات داخلی و خارجی اسمارتفون‌های شیائومی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. بسیاری از گوشی های ریلمی به لقب قاتلین پرچمدارها معروف هستند چون برند ریلمی عرضه‌کننده گوشی‌هایی با قابلیت‌های بالا و قیمت بسیار مناسب است و بزرگ‌ترین نقطه قوت این برند نیز داشتن گوشی‌های میان‌رده با عملکرد پرچمداران می‌باشد.

http://businesset.ir

هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد. مرور طراحی و ویژگی‌های محصولات این شرکت نشان می‌دهد شیائومی دائما در حال به‌روزرسانی ساخته‌های خود است تا بهترین گوشی‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سری‌ها و مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کند. داستان رشد و اوج‌گیری شیائومی به‌حدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن تشبیه می‌شود؛ نکته‌ای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است.

این کمپانی محصولات متنوعی از جمله گوشی، دستبند هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هندزفری، پاوربانک، اسپیکر ) و تلویزیون هوشمند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند. بازه های قیمتی متفاوتی برای گوشی شیائومی وجود دارد، قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تعداد دوربین، کیفیت پردازنده و کارایی گوشی قیمت ها کمتر و یا بیشتر می شوند. اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید. کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روزقیمت گوشی را مشاهده کنید.

  • موبایل های عرضه شده به صورت پک کامل، گارانتی 18 ماهه و رجیستری می‌باشند.
  • کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند.
  • برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحهگوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید.
  • شیائومی در گوشی های پرجمدار و بالارده و حتی در برخی از میان رده ها سعی کرده تا از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کند این را با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی شیائومی متوجه خواهیم شد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری