قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی | funmobile

از این رو گوشی های شیائومی که با این هدف روانه بازار شدند، به شدت مورد استقبال مردم کشور ما قرار گرفتند. از موفق ‌ترین سری موبایل شیائومی می‌توان به سری نوت شیائومی اشاره کرد که بهترین امکانات و بالاترین کارایی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که شیائومی یک برند تجاری دیگر با عنوان ردمی را در سال ۲۰۱۳ به راه انداخت و محصولات بسیار قوی و محبوبی را تحت این برند به بازار عرضه کرد. البته برند ردمی در حال حاضر به صورت مستقل فعالیت می‌کند اما از محبوب‌ترین گوشی هوشمند این برند می‌توان به گوشی ردمی نوت 11 اشاره کرد که یکی از گوشی‌های پرفروش جهان در سال 2022 معرفی شد.

  • هر سال یک شماره‌ی جدید از این رده وارد بازار می‌شود و جدیدترین آن‌ها، Mi 11 است.
  • اکثر میان‌رده‌های شیائومی برای بازی مناسب هستند؛ اما اگر طرفدار بازی هستید روی گوشی‌های اقتصادی شیائومی حساب نکنید.
  • از تلفن های ساده ارزان تا گوشی های ممتاز، گوشی های شیائومی همه چیز را برای شما آماده کرده اند.
  • مصرف کنندگانی که تا حدودی از این برند آگاهی دارند می دانند که از نظر عملکرد از دستگاه های شیائومی ناامید نخواهید شد.

اگه شما امکانات و قیمت روز گوشی شیائومی رو با بقیه برندها مقایسه کنین، این تفاوت عمیق رو لمس خواهید کرد. این سری با هدف ارائه بهترین کیفیت و خدمات در زمینه بازی‌های ویدیویی به بازار عرضه شدن و بین گیمرها محبوبیت زیادی دارن. در حقیقت گوشی‌های سری Poco شیائومی به گفته خود این برند، پرچم‌دارهای قیمت مناسب هستن که تقریباً همه مشخصات یک پرچم‌دار رو با قیمت خیلی مناسب‌تر عرضه می‌کنن. داشتن قابلیت‌های مختلف مثل دوربین‌های خیلی خوب، پردازنده عالی و قدرت باتری مناسب، همه می‌تونن برای کاربرهای عادی انواع گوشی شیائومی خیلی مناسب باشن.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

در بخش زیر به مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب و خرید گوشی شیائومی نگاهی مختصر می‌ندازیم. در بخش راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی می‌تونین با مهم‌ترین نکات خرید گوشی آشنا بشین و با توجه به اون‌ها، مناسب‌ترین مدل رو خریداری کنین. پس اگه می‌خواین یک گوشی پرچم‌دار با قیمت خیلی مناسب‌تر داشته باشین، خرید یکی از گوشی‌های سری پوکو شیائومی پیشنهاد اصلی من به شماست.

ردپای شیائومی در بیشتر محصولات

گوشی‌های این شرکت تا 2 سال کامل آپدیت miui را دریافت می‌کنند و برای نرم افزار اندروید حداکثر تا دو نسخه بالاتر آپدیت خواهد داشت. شیائومی هم مانند هر برندی دیگری خط تولید‌های متفاوتی و متناسب با افراد و نیازهای جامعه تولید می‌کند در ادامه به معرفی چند خط تولید فعال و محبوب گوشی شیائومی می‌پردازیم. دفتر اصلی شرکت شیائومی در شهر پکن قرار دارد و بنیانگذار و موسس این شرکت «لین بین» 41 ساله؛ یکی از مدیران سابق گوگل و طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی محصول چی فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

مجله خبری موبایل فان جذاب و شیک، رابط کاربری آسان و نیز بدنه ی مقاوم، این گوشی را در دسته ی گوشی های لوکس قرار داده است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت گوشی شیائومی به اندازه ای مناسب است که با هزینه ی آن تنها می توانید گوشی هایی با امکانات خیلی کمتر از شیائومی را خریداری کنید. گوشی شیائومی تمام امکاناتی که یک گوشی حرفه ای باید داشته باشد را دارا است. نمایشگر OLED گوشی شیائومی دارای رنگ های زنده و نیز کیفیت بسیار بالا است. بارزترین مشخصه گوشی شیائومی که کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده، دوربین عکاسی قدرتمند آن است. با در نظر گرفتن کیفیت قطعات و سایر مشخصات فنی مثل سرعت بالای حافظه داخلی، باتری قوی، پردازنده مطلوب و سنسورهای حساس، خرید گوشی شیائومی، به راحتی قابل اعتماد می شود.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری