قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | funmobile

برند Xiaomi در طول فعالیت در زمینه ‌ی گوشی ‌های هوشمند، خوش درخشیده و از محصولات درخشان این برند میتوان به گوشی Poco F3 اشاره کرد. مدل دیگر گوشی شیائومی یعنی RedMi 9A تلفنی است که انواع نیازهای کاربران را برآورده می کند و با قیمت مقرون به صرفه همیشه مورد علاقه است و کاربران را به سمت خود جذب می کند. این مدل با ظرفیت رم 2 گیگابایت و پردازنده 8 هسته ای ، عملکرد بالایی را ارائه می دهد. این گوشی به شما کمک می کند تا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خود عکس های واضحی بگیرید.

Xiaomi Redmi Note 10S 6/64GB Mobile Phone

شما می توانید تمامی گوشی های موبایل برند های مختلف مانند شیائومی و سامسونگ را در مجموعه دارسو خریداری کنید. شیائومی قبل از این، روی طراحی و تولید گوشی‌های موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تمرکز کرده بود. اما این شرکت با خلاقیت خودش در زمینه تولید انواع گجت و لوازم الکترونیکی پا فراتر گذاشت و تونست محصولاتی مثل انواع هدفون، شارژر، ساعت هوشمند و غیره رو با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار کاربرها قرار بده. کارشناس‌های باتجربه ایسل هم همیشه در کنارتون هستن تا برای خریدی بهتر بهتون مشاوره بدن. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند.

http://businesset.ir

این گوشی با ویژگی‌هایی مانند دوربین 13 مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم ‌برداری با وضوح 1080p با سرعت 30 فریم‌در‌ثانیه، قابلیت تصویربرداری HDR و …. مدل Mi 4 و Mi 5 شیائومی نیز به ترتیب در دسامبر 2014 و آوریل 2016 روانه بازار شدند. امروزه خانوادهٔ xiaomi پرچم‌داران و مهم‌ترین گوشی‌های این شرکت هستند و Poco – Redmi دیگر محصولات می‌باشند. اهداف شیائومی از ابتدای تاسیسش ثابت مانده و همیشه سعی بر این داشته که محصولاتی با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی تولید کند تا همه افراد در سرتاسر جهان بتوانند تجربه زندگی هوشمند و رفاه بیشتر را داشته باشند.

  • اگر گیمر حرفه ای هستید، برای خرید گوشی شیائومی باید به سراغ برند بلک شارک بروید که گوشی های قدرتمند شیائومی مخصوص بازی هستند.
  • این گوشی‌ها یا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می‌باشند.
  • با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید.
  • به جرأت می‌توان گفت که بهترین منبع برای دیدن و بررسی قیمت روز گوشی شیائومی محسوب می‌شود.
هر رده از گوشی‌های این برند، با یک شماره نام‌گذاری می‌شود و هر شماره گوشی شیائومی دارای زیرشاخه‌هایی است که در محدوده‌های قیمتی متنوعی قرار دارند. به علاوه، طراحی و مشخصات در مدل‌های گوشی‌های شیائومی در کشورهای مختلف دنیا، با هم دیگر متفاوت است و حتی در بعضی مناطق دنیا، بعضی از این گوشی‌ها نام‌های خاص خودشان را دارند. سری T از گوشی‌ های شیائومی مختص به محصولات قاتل‌ پرچمدار است، گوشی‌هایی که با قیمتی کمتر از پرچمدار امکاناتی در حد و اندازه آن‌ها دارند. مثلا شیائومی در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده خود از صفحه نمایش امولد با نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتز استفاده می‌کند در حالی که دیگر برندها چنین شرایط با قیمت مشابه ندارند.

آیا گوشی ریلمی ارزش خرید دارد؟

بیشتر مجله خبری موبایل فان های گوشی شیائومی ازنظر حافظه داخلی و رم با تنوع خوبی روبه رو هستند و توانایی خوبی برای مدیریت سرعت اجرای برنامه ها دارند. شیائومی بیشتر به دنبال این بود که حتی مردم با توان اقتصادی پایین نیز بتوانند، بهترین گزینه ممکن را خریداری کنند. درواقع این شرکت چینی، با عقیده سود کم و فروش بالا پا به عرصه تولید گوشی های هوشمند گذاشت. تنها گوشی های پرچم دار این شرکت قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما گوشی های پایین رده و میان رده از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و در مقابل قابلیت های فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند. MIUI شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بین کاربران اندروید محبوب شد و با عملکرد برتر سیستم عامل ، امتیازات کاملی را از کاربران دریافت کرد.

Xiaomi Poco F4 GT 8/128GB mobile phone

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری