قیمت گوشی موبایل شیائومی مرجع موبایل ایران | funmobile

قیمت مناسب و کیفیت کاربری محصولات این برند برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید. کیفیت شیائومی در این سال‌ها ثابت شده و رضایت مشتریان آن نیز در هر سال و با تولید موبایل‌های جدید بیشتر نیز شده است.

گوشی لنوو

شیائومی یک شرکت ساخت وسایل الکتریکی است که در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد. بخش عمده‌ای از فعالیت این شرکت به تولید و ساخت موبایل‌های هوشمند محدود می‌شود. تا سال‌های اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشور‌های همجوار آسیایی خود صادر می‌کرد و وارد بازار جهانی نشده بود. پرچم داران شیائومی سری MI این برند را تشکیل می دهند که به تازگی این نام به XIAOMI تغییر یافت. گوشی های پرچم دار این برند که قوی ترین پردازنده و باتری را در کنار دوربین فوق العاده و نمایشگر حرفه ای در خود دارند، با قیمتی بیشتر از 15 میلیون تومان به فروش می رسند. از بین این گوشی ها می توان به 3 سری اخیر آن یعنی سری Mi 10، سری Mi 11 و شیائومی 12 اشاره کرد که برترین های شیائومی محسوب می شوند.

http://businesset.ir

در صورتی که به دنبال یک گوشی با مشخصات پرچم دار اما با قیمت پایین تر هستید، می توانید به سراغ خرید گوشی های شبه پرچم دار یا همان گیمینگ شیائومی بروید. فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران از سال 1395 فعال در عرصه فروش گجت های هوشمند و محصولات خانگی بوده است. این فروشگاه هموار سعی داشته جدیدترین محصولات روز دنیا را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این فروشگاه از پاییز 98 فعالیت خود را معطوف به برند شیائومی کرد تا بتواند هرچه بهتر خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد .

  • به همین دلیل بهتره از فروشگاه‌های معتبر و سایت‌های اینترنتی مطمئن خریدتون رو انجام بدین تا مطمئن بشین جنس اصل و سالم با گارانتی شرکتی تحویل می‌گیرین.
  • این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود.
  • قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است.
  • شیائومی 11 اولترا توانست برای مدت طولانی در صدر جدول سایت Dxomark و بالاتر از رقبای سامسونگی و اپلی قرار بگیرد و عکس‌های تحسین برانگیز حتی در نور کم به ثبت برساند.
  • از یک باتری 5080 میلی آمپری نیرو می گیرد که با شارژر سریع 67 واتی شارژ می شود.

مجله خبری موبایل فان های عرضه شده به صورت پک کامل، گارانتی 18 ماهه و رجیستری می‌باشند. همچنین روش های مختلف پرداخت مانند پرداخت در محل و درگاه بانکی نیز برای مصرف کنندگان تلفن همراه موجود هست. اما برای خرید مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فرنا، بهترین محصولات شیائومیرا باقیمتی استثنائی بررسی و خرید کنید. در فروشگاه اینترنتی فرنا علاوه بر مشاهده محصولات شیائومی می‌توانید محصول برند های معروف را با هر نوع مدل و محصول شیائومی مقایسه کنید و با اطمینان، یک خرید خوب داشته باشید.

گوشی موبایل شیائومی 12T Pro ظرفیت 256 گیگابایت – رم 12 گیگابایت

یکی از قابل توجه ترین مشخصات گوشی های برند شیائومی به خصوص این مدل، باتری آن است. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت دارد. این باتری برای مدت زمان بیش تری شارژ نگه می دارد و زود به زود مجبور به اتصال گوشی به شارژر نمی شوید. هر یک از مدل‌های موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند.

گوشی‌های سری Poco شیائومی

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری