قیمت گوشی شیائومی قیمت روز خرید موبایل شیائومی 24 بهمن 19کالا | funmobile

شیائومی که در سال ۲۰۲۰، صاحب ۱۱ درصد از بازار گوشی موبایل در جهان بود، برای رسیدن به این نقطه باید از شانه‌های اپل بالا می‌رفت. اگه می‌خواین انواع بازی‌های مختلف رو امتحان کنین، ترجیحاً یکی از گوشی‌های جدیدتر با پردازنده‌های Snapdragon 855 رو انتخاب کنین تا بهترین کارایی ممکن رو به‌ دست بیارین. جدیدترین گوشی شیائومی مثل Mi 11 و یا Mi 10 امکانات خیلی خوبی برای عکس‌برداری در اختیار کاربر قرار می‌دن. البته این مسئله مهم رو باید در نظر بگیریم که شیائومی قیمت رو فدای کیفیت نکرده؛ بلکه جهت کاهش قیمت از روش‌هایی استفاده کرده که قابلیت‌های اصلی و اولیه محصولات تحت تاثیر قرار نگیرن. البته شیائومی فقط به گوشی محدود نموند و چند محصول دیگه هم به بازار ارائه کرده.

مقایسه قیمت گوشی شیائومی با برندهای دیگر

مشکلات اقتصادی حاکم بر کل جهان ناشی از ویروس کرونا در این کاهش فروش تأثیر داشته است. این سوالات عموماً برای کابران در هنگام خرید پیش خواهد آمد؛ اما این شرکت با توجه به سود پایین خود همواره سعی داشته تا گوشی هایی با کیفیت ساخت بالا و بهترین عملکرد را خریداران تولید کند. این دستگاه ها به خوبی موفق به گذرانده تست های مختلف مانند تست های ضربه و خط و همجنین استاندارد ضد آب و گرد و غبار در گوشی های شیائومی نمرات مطلوبی را کسب کرده است. همانطور که مشاهده کردیم، تنوع بالا در ظرفیت حافظه و رم باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید تلفن همراه شیائومی را دارند؛ بتوانند گوشی مورد نظر را با حافظه و رم مورد نیاز خریداری کنند. گوشی هوشمند شیائومی با ظرفیت های حافظه و حافظه رم های مختلفی ارائه می‌شد تا خریداران برای خرید گزینه های بیشتری را در اختیار داشته باشند و به نسب بودجه خود بتوانند انتخاب مناسبی را برای خرید داشته باشند. گوشی های شیائومی از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری MIUI استفاده می‌کنند.

http://businesset.ir

برای دیدن قیمت‌های گوشی‌های شیائومی سری پوکو می‌تونین به وب سایت ایسل مراجعه کنین. اولین گوشی این سری در سال 2018 و با اسم F1 معرفی شد و تا امروز انواع مختلفی از این سری به بازار ارائه شده که Poco X3 Pro یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی شیائومی در این سری هست. به‌ صورت کلی همه گوشی‌های این کمپانی که تحت اسم Mi عرضه می‌شن، با بهترین پردازنده‌های گوشی‌های پرچم‌دار و بهترین دوربین‌ها ساخته می‌شن. گوشی‌های سری Mi شیائومی مهم‌ترین و اصلی‌ترین گوشی‌های این برند هستن و هر سال یکی از مهم‌ترین محصولات کمپانی در این سری معرفی می‌شن که جدیدترین اون‌ها Xiaomi Mi11 هست. شیائومی در سال 2018، گوشی موفق Poco F1 را معرفی کرد که با وجود بهره‌گیری از چیپ قدرتمند اسنپ‌دراگون 845، تنها 300 دلار قیمت داشت. پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد.

مدل Poco شیائومی

البته دامنه‌ی فعالیت این شرکت به حوزه‌ی گوشی‌های موبایل محدود نمی‌شود و روزبه‌روز در حال گسترش است. گوشی های شیائومی با رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید راه اندازی شدند که بسیار شبیه به رابط کاربری iOS اپل است. از خوبی های این برند می توان به آپدیت مداوم نرم افزار گوشی شیائومی اشاره کرد.

  • چیپست‌های استفاده شده در گوشی‌های شیائومی ساخت یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی چیپست هست.
  • تنوع بالای موبایل های شیائومی که در زیر برند های ردمی، پوکو و بلک شارک هم موبایل های هوشمند خود را عرضه میکند، باعث شده کاربرانی که قصد خرید گوشی های شیائومی را دارند بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.
  • شیائومی یک شرکت الکترونیک چینی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد.
  • پوکو یکی از بزرگترین زیر مجموعه‌های برند Xiaomi هست که از سال 2020 فعالیتش رو در هند شروع کرده.

“لی جون” مدیر عامل مجله خبری موبایل فان شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است. این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود. سری می میکس جایی است که شیائومی خلاقیت خود را با ارائه‌ی محصولاتی متفاوت به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین تعجبی ندارد که این خانواده، میزبان گوشی Mi Mix Fold با طراحی جسورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته باشد. گوشی میکس 4 هم اولین مدل از ساخته‌های شیائومی است که به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است. درست است که گوشی های شیائومی از باتری هایی با ظرفیت زیاد و با پشتیبانی از شارژر سریع استفاده می کنند، اما عملکرد آن ها بعد از مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و با سرعت بیشتری تخلیه می شوند .

قیمت شیائومی را از چه منبعی بررسی کنیم؟

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری