قیمت گوشی xiaomi دست دوم، ضمانت + لیست آگهی بهمن 1401 تانک | funmobile

در حالی که اممجله خبری موبایل فان سامسونگ آخرین پرچم‌دار خودش یعنی S21 Ultra رو مجهز به شارژر 25 واتی کرده شیائومی گوشی Mi 11 Ultra رو به یک شارژ فوق سریع ۶۷ واتی مجهز کرده. شرکت‌های مختلف همیشه سعی می‌کنن فناوری‌های شارژ سریع رو برای گوشی‌های هوشمندشون ارائه بدن. اگه قصد خرید یک گوشی شیائومی دارین و شکل ظاهری اون براتون خیلی اهمیت داره، گوشی Mi 6 Ceramic Edition رو بررسی کنین. طبیعیه که با وجود تنوع خیلی بالای انواع گوشی شیائومی، برای خرید یکی از اون‌ها دچار سردرگمی بشین. در حال حاضر نسخه 12 این رابط کاربری عرضه شده و با امکانات مختلفی که داره، تونسته تجربه کاربرها در رابطه با استفاده از گوشی شیائومی رو لذت‌بخش کنه. بعد از اون شیائومی بقیه گروه‌ها رو هم مد نظر قرار داده و تلاش کرد تا برای هر گروهی، یک سری گوشی اختصاصی طراحی کنه.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M3 Pro 5G ظرفیت 128 گیگابایت – رم 6 گیگابایت

مشخصه مهم گوشی‌های شیائومی چه مواردی هستن و چرا شیائومی به این درجه از محبوبیت رسیده؟ در این مطلب می‌خوام همه این موارد رو در مورد گوشی شیائومی و مدل‌های مختلف اون، بررسی کنم و در مورد انواع گوشی‌های شیائومی بگم. البته این کمپانی در چند کشور دیگر هم کارخانه‌هایی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاسیس کرده است. با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی متوجه خواهیم شد که این برند در کیفیت و قطعات کم نمی گذارد. البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است. البته فراموش نکنید که نمی توان کالایی را پیدا کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته باشد، باید به ارزش خرید در مقابل کیفیت و هزینه خود توجه کنید.

چرا گوشی شیائومی بخریم؟

همچنین با امکان مشاوره قبل از خرید می توانید ، بهترین انتخاب را هنگام خرید موبایل شیائومی داشته باشید. گوشی های POCO پردازنده های قدرتمندی دارند و برای اجرای بازی های سنگین مثل کال اف دیوتی طراحی شدند. پردازنده، باتری و نمایشگر در کنار ویژگی های نرم افزاری مخصوص بازی از نقاط قوت این گوشی ها محسوب می شود. در حالی که ممکن است دوربین ها در سری POCO کیفیت خیلی بالایی نداشته باشند.

http://businesset.ir

با گسترش صنعت بازی‌های ویدیویی و تمایل کاربرها به انجام اون‌ها، شیائومی تصمیم به تولید گوشی‌های سری Black Shark گرفت. درحال حاضر این برند و به صورت تخصصی گوشی‌های شیائومی با برند‌های معروفی مثل سامسونگ، گوشی اپل، نوکیا، هواوی و سونی رقابت می‌کنه. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. با هر بار به روزرسانی اندروید در گوشی های شیائومی اشکالات زیادی به وجود می آید. بیشتر گوشی های شیائومی حتی در هنگام انجام ساده ترین کارها، بیش ازاندازه گرم می شوند. برای پردازش داده های خود از تراشه Dimensity 700 استفاده می کند که اجازه اجرای بازی ها را به شما می دهد.

  • روح تازه‌ای به نسل جدید خود بخشیده است اما با نظراتی که کاربران بیان کرده‌اند به نظرمی رسد تراشه مدیاتک نسبت به این تراشه جدید کمتر داغ می‌کند و کارایی گوشی را کاهش داده است.
  • فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران از سال 1395 فعال در عرصه فروش گجت های هوشمند و محصولات خانگی بوده است.
  • شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند.
  • آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است.
  • بنابراین می‌توان به جرات گفت که چه در کلاس میان‌رده و چه در کلاس پرچمدار، حتی با یک نگاه ساده به عکس گوشی شیائومی می‌توان به کیفیت آن پی برد.

کمپانی شیائومی در سال 2014 دامنهmi.com را به قیمت 3.6 میلیون دلار خریداری و این دامنه را جایگزین Xiaomi.com کرد. چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمی‌شود. گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد. آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است. شما می توانید انواع گوشی های شیائومی و گجت های هوشمند را از سایت کالاتیک خریداری کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری