خرید گوشی های شیائومی با بهترین قیمت + تخفیف ویژه | funmobile

کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید. قیمت های پایین گوشی شیائومی دو دلیل اصلی دارد اول اینکه شیائومی محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به مشتری یکی از دلایل مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی است. دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد. احتمالا توقع داشتید فهرست سری های گوشی های شیائومی طولانی‌تر از این باشد، اما این کمپانی اخیرا بعضی از این خانواده‌ها را به برندهایی جداگانه تبدیل کرده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO C40 دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

برای صفحه نمایش5.5 inch گوشی Redmi Note 4X و برای داشتن صفحه‌نمایش بزرگ‌تر گوشی‌های جدیدتر شیائومی رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. اگه ترجیح می‌دین که انواع فیلم و سریال رو با گوشی تماشا کنین یا ساعت‌های زیادی رو به بازی‌های ویدئویی اختصاص می‌دین، داشتن یک گوشی با صفحه بزرگ‌تر برای شما مناسب‌تره. کیفیت موبایل شیائومی در حد رقبای بزرگی مثل سامسونگ هست و کیفیت خیلی خوب اون باعث شده که کاربرها از داشتن ابزار فوق‌العاده با یک قیمت مناسب بهره‌مند بشن.

گوشی شیائومی 12 12/256 | Xiaomi 12 5G 12/256

در پشت گوشی چهار دوربین و فلش دوربین دیده می شود و از آنجا که دوربین ها چند میلی متر از قاب پشتی بیرون زده اند، توصیه می شود گوشی هوشمند را در قاب شفاف موجود در جعبه قرار دهید. موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت است و دارای ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت می باشد. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر را دارد و نسبت به قیمت پایین ان از پردازنده 8 هسته ایی بهره می برد. صفحه نمایش گوشی شیائومی تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ را پشتیبانی می کند و باعث افزایش کیفیت در تصاویر می شود. دوربین اصلی ردمی 9A یک لنز 13 مگاپیکسلی دارد که عکس های قابل قبولی را می گیرد. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus دو سیم کارت با ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت یکی از معدود محصولات شیائومی محسوب می شود که تنها در یک رنگ و آن هم مشکی تولید شده است.

http://businesset.irبا مجله خبری موبایل فان اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. همانطور که گفته شد با توجه به نوسان بازار داخلی قطعاً قیمت گوشی های شیائومی امروز با روز قبل فرق می‌کند. قیمت روز گوشی های شیائومی را می‌توانید در سایت 19کالا بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید. در کل 19کالا همواره سعی می‌کند که روی قیمت گوشی های شیائومی امروز یا روز تخفیف خوبی قرار دهد.

  • گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود.
  • برای کمک به شما در جستجوی بهترین گوشی شیائومی، در اینجا لیستی از گوشی های مقرون به صرفه شیائومی وجود دارد که می توانید خریداری کنید.
  • پس اگه از نظر بودجه مشکلی ندارین و می‌خواین از بالاترین و جدیدترین امکانات استفاده کنین، من خرید گوشی شیائومی رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.
  • هر چه نرخ نوسازی بالاتر باشد کیفیت تصاویر بهتر خواهد بود البته مصرف باتری نیز بیشتر می شود.
  • این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست تنها ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

با مقایسه بین گوشی ها میتوانید گوشی خود را با پردازنده مورد نیاز خریداری نمایید. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری