سونی ایران مرجع تخصصی فروش انواع محصولات سونی محصولات | funmobile

اما با این وجود گوشی اکسپریا ۱ IV به شدت گران است، در حین بازی‌های سخت و پیشرفته نیز گرم می‌شود. در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در موبایل تندیس بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.

آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با چند مورد از ترفندهای گوشی سونی Xperia X آشنا کنیم تا کاربری بهتری با این دستگاه داشته باشید. کارشناسان فعال در زمینه تعمیرات موبایل بر این باورند که آگاهی از این قابلیت ها و استفاده از آنها به شما کمک می کند که از نهایت توان موبایل خود استفاده نمایید؛ ما را همراهی کنید. سونی یکی از برندهای با سابقه در زمینه ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند است. به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم به برجسته‌ترین ویژگی این برترین گوشی Sony جهان که در لیست بهترین گوشی های سونی 2021 قرار دارد اشاره کنیم، نمایشگر 4K این گوشی است.

http://businesset.ir

در رابطه با دوربین‌ها، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین پشت، و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌باشد. البته این گوشی سونی که همچنان جزو بهترین گوشی های سونی 2021 است، کمی از مد افتاده و اندروید 8 آن در ذوق می‌زند. با این حال نمی‌شود منکر این موضوع شد که این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است و همچنان می‌تواند بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها را به خوبی و بدون هنگی باز کند. در بقیه‌ی موارد، مشخصات اکسپریا 5 مانند اکسپریا 1 است و در واقع، دوربین، چیپست، نسبت ابعاد، رم و حافظه داخلی این گوشی کاملا مشابه اکسپریا 1 است که در زیر به معرفی آن خواهیم پرداخت.

  • این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.
  • از لحاظ فیزیکی ، Xperia 5 IV تقریبا هم اندازه گوشی Xperia 5 III است.
  • نظر شما در مورد قیمت جدیدترین گوشی سونی 2022 چیست؟ کدام یک از آن‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

فضای ذخیره‌سازی در این مجله خبری موبایل فان نیز ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده تا کاربران حرفه‌ای نگرانی چندانی بابت ذخیره فایل‌های خود نداشته باشند. اکسپریا پرو از IP68 استفاده می‌کند که آن را در برابر گرد و خاک و آب مقاوم می‌کند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است.

همه‌چیز درباره فیفا ۲۳ و آخرین سری بازی‌های فیفا از اخبار تا تاریخ انتشار

با این حال ، باید شارژر و حتی کابل USB را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید ، زیرا سونی تمام پلاستیک ‌ها را از جعبه بسیار جمع و جور گوشی حذف کرده است. نکته مثبت این است که Xperia 5 IV برای اولین بار در کل سری 5 دارای پشیبانی از حالت شارژ بی سیم است. گوشی سونی Xperia 1 II نشان دهنده این است که کمپانی سونی به تمام بازخوردهای خود توجه می‌کند و سعی در رفع اشکالات موجود در نسل‌های قبل‌تر این گوشی‌ها دارد.

مشخصات فنی گوشی موبایل سونی اکسپریا SL 32GB

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری