خرید و بهترین قیمت روز انواع گوشی سامسونگ در بازار + تضمین اصالت و کیفیت | funmobile

همچنین دارای دوربین‌های قوی با بزرگنمایی بالا است که کاربر را راضی می‌کند. اما شاید در کنار این مزیت‌ها بتوان یک ایراد از این مدل نام برد که آن هم قیمت بالای گوشی است که برای همه اقشار قابل دسترسی نیست. شاید نتوان به‌طور قطعی یک مدل را به عنوان بهترین گوشی سامسونگ انتخاب و معرفی کرد. زیرا کاربران قبل از خرید باید نیازسنجی کنند و براساس نیازهای خود به انتخاب بهترین گوشی و خرید آن اقدام کنند. بنابراین بهترین گوشی آن است که با مناسب‌ترین قیمت، بیشترین پاسخگویی به نیاز کاربران را دارا باشد. همینطور حسگرهای آن و صفحه نمایشگر گوشی سامسونگ دارای قابلیت‌های زیادی هستند که به عنوان مزایای مهم گوشی سامسونگ شناخته می‌شوند.

http://businesset.irسامسونگ با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف قیمت و کیفیتی توانسته عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را نیز به خود اختصاص دهد. برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود. همچنین در سری A نیز محصولاتی نظیر Galaxy A22، Galaxy A32، Galaxy A42، Galaxy A52 و Galaxy A72 جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 هستند که قیمت مناسب‌تری در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک دارند.

  • در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ بیشتر روی صنایع الکترونیک متمرکز شد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلم‌برداری را آغاز کرد.
  • قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز گوشی سامسونگ ممکن است دارای نوسان ۱۰ درصدی در بازار باشد .
  • به دلیل اینکه این گوشی‌ها با بهترین امکانات برای قشر مرفه طراحی و تولید شده است و قیمت گوشی سامسونگ در این سری‌ها بسیار بالا است.
  • اگر اغلب متوجه می‌شوید که از تلفن گلکسی جدیدتان در ماشین استفاده می‌کنید، برای ناوبری و تماس‌های هندزفری روی پایه تلفن خودرو سرمایه‌گذاری کنید.

همان‌طور که قطعا می‌دانید مجله خبری موبایل فان سامسونگ یک برند کره‌ای است و به همین دلیل هم دفتر مرکزی آن در این کشور واقع شده است. مانند شرکت اپل و بسیاری از دیگر برندهای بزرگ موجود در جهان گوشی‌ های سامسونگ هم عموما در خود کره ساخته نمی‌شوند و تولید آن‌ها به کارخانه‌های موجود در چین، هند، برزیل، اندونزی و ویتنام سپرده می‌شود. گوشی‌ های سری F سامسونگ هم مدل‌های میان‌رده و اقتصادی هستند که برای بازارهای خاصی مانند هند تولید می‌شوند. سامسونگ در این گوشی‌ها تمرکز زیادی به روی بخش سخت افزاری دارد تا با وجود قیمت کم شما گوشی نسبتا سریع و بدون کندی خریداری کنید. دسته دیگری از گوشی‌ های میان‌رده سامسونگ همین سری M است که البته به صورت جهانی نیست و برای مناطق خاصی تولید می‌شود.

آخرین مدل گوشی موبایل سامسونگ

خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک بسیار آسان است و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. بنابراین دیگری نیازی نیست در همه‌گیری کرونا و البته ترافیک، برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر به بازار و اماکن شلوغ سر بزنید تا از بهترین قیمت اطلاع پیدا کنید. کافی است به وبسایت کالاتیک مراجعه کنید تا گوشی سامسونگ خود را ظرف کم‌تر از 10 دقیقه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. مدل‌های هم‌رده از این دو سری، به‌لحاظ عملکرد سخت‌افزاری و کیفیت دوربین و نمایشگر (و حتی در برخی موارد از نظر طراحی) شباهت‌های زیادی با هم دارند.

نوآوری و داشتن گوشی ‌های تاشو

اما تنها ویژگی گوشی های سامسونگ نمایشگر با کیفیت نیست بلکه دوربین‌های قدرتمند با قابلیت‌های ویژه و به‌روز نیز از جمله امکاناتی است که سامسونگتوانسته است بسیار در آن قدرتمند ظاهر شود. بسیاری از دوربین‌های محصولات میان‌رده و حتی ارزان‌قیمت شرکت سامسونگ دارای کیفیت بالایی هستند و می‌توانند نیازهای کاربران خود را در این زمینه فراهم کنند. در حقیقت به‌دلیل نوسانات دلار و بازار ارز به‌طور قطع نمی‌توانیم قیمت مشخصی را برای گوشی های سامسونگ سری Z بیان کنیم، اما می‌دانیم با توجه به امکانات و پردازنده‌های قوی که در این گوشی به کار رفته شده است بدون شک قیمت بالایی دارند. پس اگر قصد خرید موبایل سامسونگ را دارید می‌توانید به سایت‌های معتبر فروش محصولات حوزه دیجیتال و فناوری رجوع کنید. سامسونگ در زمینه تولید انواع گوشی هوشمند بسیار عالی عمل کرده است و توانسته است در میدان رقابت‌ها جایگاه بالایی داشته باشد و نظر طیف وسیعی از کاربران و علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری