سامسونگ تکنولوژی های جدید را به گوشی های ارزان قیمت خود می آورد | funmobile

همچنین این دسته از دستگاه‌های NFC می‌تونن با هم‌دیگه یا با دستگاه‌های پسیو ارتباط برقرار کنن. گوشی‌های هوشمند با اختلاف بسیار، رایج‌ترین وسیله از نوع دستگاه‌های اکتیو NFC هستند. کارتخوان‌های سیستم حمل‌ونقل عمومی و درگاه‌های پرداخت لمسی نیز مثال خوبی از این فناوری محسوب می‌شن. فروشگاه اسلامی استوربا ارائه بروز ترین محصولات گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، نوکیا و… برای کاربران خود تجربه‌ی لذت‌بخش خرید گوشی بصورت اینترنتی را تداعی می‌کند.

بررسی کیس گرین Griffin G7؛ شیردال با کاربرد دوگانه! [تماشا کنید]

همچنین اگه باتری شما به آنتن NFC مجهز باشه، عبارت Near Field Communication روی اون هک شده. دوربین شیائومی Mi 11 امتیاز پایین تری از آیفون 12 مینی گرفت ادامه مطلب… ظاهرا گوشی وان پلاس نورد 3 به نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. با خرید اشتراک تصاویر ، وکتور و طرح های psd خارجی را بدون محدودیت روزانه دانلود کنید.

http://businesset.ir

این یعنی مجله خبری موبایل فان‌های پسیو به یک منبع تغذیه از خود نیازی ندارن و به جای اون می‌تونن توان خودشون رو از میدان الکترومغناطیسی که توسط یک دستگاه NFC اکتیو تولید شده دریافت کنن. تمام فعالیت‌های NFC توسط ترکیبی از یک مدار مجتمع که تراشه NFC نام داره با برچسب NFC انجام می‌شه. تراشه‌های NFC انواع مختلفی دارن و برای اون‌که میدان ارتباطی برقرار بشه به یک آنتن نیاز دارن.

  • از میدان‌های الکترومغناطیسی می‌شه برای انتقال داده یا القای جریان الکتریکی در یک دستگاه دریافت‌کننده استفاده کرد.
  • اين پلت فرم اجازه مي‌دهد تا بسياري از کاربران از فرکانس‌هاي تک استفاده کنند، زيرا احتمال دخالت فرکانس از دو يا چند منبع را محدود مي کند.
  • البته ممکن است فناوری نسل 5 تا سال آینده نیز در دسترس نباشد، اما گوشی های هوشمند با برچسب نسل 5 وارد بازار می شوند.
  • در این کاربرد، گوشی‌های مجهز به NFC رو در صورت نصب اپلیکیشن‌های مربوطه می‌شه مقابل دستگاه POS قرار داد و مبلغ خرید رو پرداخت کرد.
  • در حالی که ممکن است وجود چنین قابلیتی بیهوده به نظر برسد، اما این توانایی دوربین‎ها را قادر خواهد ساخت تا اعمال هوشمندانه‎ای را بر اساس موقعیت و شرایط از خود نشان دهند.
  • این قضیه تا جایی پیش رفته که دیگر تکنولوژی ها و گجت ها را به شدت تحت شعاع خود قرار داده و کم کم باید با آنها خداحافظی کنیم .

محققان دانشگاه میشیگان آمریکا نیز چندی پیش اولین نسل از مدارهای مجمتع بسط پذیر را معرفی کردند که می‌تواند در آینده نقش بردهای الکترونیکی موجود در این دستگاه‌ها را ایفا کند. این تیم تحقیقاتی اعلام کرده است که این بردها می‌توانند در آینده در مراحل تولید نمایشگرهای بسط پذیر و همچنین دیگر دستگا‌ه‌های پوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرند. با این حال ، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این فناوری هنوز بالغ نشده است و بهترین اثبات برای این گفته، طراحی حجیم تمام گوشی‌های دارای این فناوری است. با این حال ، فن آوری صفحه نمایش تاشو مطمئن ترین راه برای به دست آوردن یک صفحه نمایش بزرگ است و کلید دستیابی به صفحه نمایش تاشو “OLED انعطاف پذیر” + “ساختار مکانیکی” است. در سال ۲۰۱۹ ، OPPO Reno Ace با کارایی بالا شارژ سریع ۶۵ وات در ۳۰ دقیقه ، شهرت جهانی را به دست آورد. از آن زمان ، جنگ قدرت شارژ سیمی به طور رسمی آغاز شد و در سال ۲۰۲۰ ، VIVO و Xiaomi فناوری شارژ سیمی ۱۲۰ وات را کشف کردند، این ویژگی خیلی کاربردی می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در مدت زمان ۲۰ دقیقه کاملاً شارژ کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از توقف تولید پژو 206 در سال جاری خبر داد و جایگزین‌های این خودرو فرانسوی پرفروش را معرفی کرد. همچنین NFC به بخش‌هایی که طی دهه اخیر محبوبیتی فراوانی پیدا کردن هم نفوذ کرده. فناوری NFC تنها برای انتقال اطلاعات و به اشتراک‌گذاشتن محتوای چندرسانه‌ای مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در حال حاضر دو استفاده اصلی از تکنولوژی NFC (ان اف سی) و دستگاه‌های اون وجود داره که عبارتند از پرداخت‌های روزمره و پرداخت با استفاده از موبایل. در همین نقطه‌ست که یکی از بزرگترین تفاوت‌های NFC با فناوری‌های مشابه دیگر مثل بلوتوث و وایفای آشکار می‌شه. NFC گوشی رو می‌شه برای القای جریان الکتریکی در اجزای پسیو و همچنین تنها انتقال داده مورد استفاده قرار داد.

ترفندها و روش های افزایش سرعت اینترنت در کامپیوتر و لپ تاپ تا چند برابر

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری