سامسونگ تکنولوژی های جدید را به گوشی های ارزان قیمت خود می آورد | funmobile

فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند. بعید است افزایش این شکاف امکاناتی به افزایش فروش آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس کمکی کند. طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند.

http://businesset.irاین موضوع ممکن است موجب ایجاد تاخیر طولانی مدت در عرضه عمومی این فناوری شود. علاوه بر این، اگرچه ایده پیاده سازی این فناوری در گوشی‌های همراه بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما ممکن است این کار به چند دهه زمان برای تحقیق و توسعه نیاز داشته باشد. ما حدس می زنیم این ویژگی مفیدترین ویژگی در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد.

نمایشگر کامپیوتر کار نمی‌کند؟ علت و روش‌های رفع مشکل

پس از مدتی صفحات نمایش لمسی جای این صفحه کلید‌ها را گرفت و توانست با سرعت و عملکرد مناسب‌تر خود، انقلابی جدید در گوشی‌های همراه ایجاد کند. با وجود این ممکن است در آینده نزدیک بتوان از دستورات بصری و منتقل شده توسط چشم نیز در این دستگاه‌ها استفاده کرد. اما آنچه که این روزها باید به آن توجه کرد قابلیت‌هایی است که ممکن است در طی 10، 20 یا 30 سال آینده به گوشی‌های هوشمند اضافه شود. فارغ از اینکه گوشی‌های هوشمند در طی سال‌های آینده چه شکلی خواهند داشت و چه قابلیت‌های جدیدی را در خود جای خواهند داد، می‌توان مطمئن بود که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسل جدید از آن‌ها، قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف است.

  • گوشی‌های هوشمند امروزی در رنگ‌های بدنه گوناگونی عرضه می‌شوند به همین دلیل در اکثر مواقع انتخاب یکی از آن‌ها توسط کاربران تصمیم بسیار سختی است.
  • همچنین این دسته از دستگاه‌های NFC می‌تونن با هم‌دیگه یا با دستگاه‌های پسیو ارتباط برقرار کنن.
  • تصور کنید این شارژرها بتوانند در آینده قدرت بسیار بیشتری پیدا کنند و قادر باشند به صورت بی‌سیم در فواصل طولی بیشتری انرژی موردنیاز گوشی‌های هوشمند را تامین کنند.
  • فناوری Micro PTZ در VIVO APEX ۲۰۲۰ رونمایی و به صورت انبوه در VIVO X۵۰ Pro تولید می‌شود که در حال حاضر تنها مدل تولید انبوه با این فناوری است.

این نمایشگرهای بسط پذیر، علاوه بر اینکه می‌توانند برای بزرگ یا کوچک شدن گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرند، قادر هستند ابعاد جدیدی از قابلیت‌ها را در حالت گیمینگ یا تماشای ویدیو به این دستگاه‌ها اضافه کنند. به عنوان مثال تصور کنید قابلیتی به گوشی‌های هوشمند اضافه شود که آن‌ها بتوانند در هنگام بروز یک اتفاق خاص نظیر برخورد گلوله در بازی‌های سبک شوتر یا صحنه‌های هیجان انگیز فیلم‌های اکشن، ابعاد نمایشگر را تغییر دهند. به این ترتیب تجربه گیمینگ و تماشای ویدیو بر روی این دستگاه‌ها، بسیار واقعی‌تر و لذت بخش‌تر از قبل خواهد بود.

بررسی و مقایسه A53 5G و A33 5G

می‌توان گفت که در حال حاضر این مجله خبری موبایل فان‌‌های عالی نمایشگرهای E-ink را نمی‌توان در صفحات نمایش OLED پیدا کرد. همچنین باید خاطرنشان کنیم که تغییر تکنولوژی ۷ نانومتر به ۵ نانومتری تنها دو سال طول کشید. در این دو سال ، نیروی انسانی ، منابع مادی و مالی زیادی برای پیشرفت این فناوری به طور فزاینده‌ای سرمایه گذاری شد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری