گجت نیوز آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا | funmobile

ممکن است محصولاتی که هم اکنون در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم در آینده هیچگونه شباهتی به گوشی‌های هوشمند امروزی نداشته باشند. امکان دارد که این دستگاه‌ها در ساختاری جدید طراحی و تولید شوند که بخشی از قابلیت‌های آن‌ها با گوشی‌های هوشمند امروزی مشترک باشد. همچنین ممکن است این دستگاه‌ها در آینده شباهت زیادی به عینک‌های کنونی داشته باشند.

بررسی کیس گرین Griffin G7؛ شیردال با کاربرد دوگانه!

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در بازار نا برابر مدام به فکر ایده های نو و البته فانتزی هستند. گوشی ها علاوه بر داشتن این آپشن ، می توانند صدای مکالمات شما را نیز ضبط کنند پس چه دلیلی برای خریدن یک ریکوردر می باشد . وقتی با دو برابر کردن قیمت یک ریکوردر می توان گوشی موبایل متعارف خرید چرا اینکار را نکنیم . شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. به هر حال ، گوشی های هوشمند فعلی با آن چیزی که چند سال پیش دیدیم قابل مقایسه نیست و اگرچه نوآوری های زیادی وجود ندارد اما هنوز کاملاً جذاب به نظر می‌رسند. هنگامی که در حال حرکت هستید، آیفون شما می‌تواند به طور خودکار به وای فای عمومی متصل شود؛ اما برخی از شبکه‌های نقطه‌ای در واقع کمتر از اتصال داده تلفن شما قابل اعتماد هستند.

http://businesset.ir

اين گوشي ابتدا براي بازار چين عرضه شد اما به نظر مي‌رسد که سازنده‌اش به خوبي متوجه نياز بازار به چنين دستگاهي شده و قصد دارد آن را به زودي به قيمت 540 دلار روانه ساير کشورها کند. انتظار مي‌رود که در خلال هفته‌هاي آينده شاهد ورود تدريجي Galaxy A9 Pro به کشورهاي ديگري به جز بازارهاي آسيايي باشيم اما ممکن است که قيمت نهايي اين مدل کمي با قيمت تقريبي مذکور متفاوت باشد. ازطرفی می دانیم طبق گفته های سامسونگ سال آینده سال انقلاب سیستم عامل تایزن خواهد بود و این شرکت در نظر دارد سرمایه گذاری ویژه ای بر روی آن داشته باشد. اما در هر صورت سامسونگ برای بقا در بازار پرفروش های باید نقشه ای در مقابل کمپانی های چینی داشته باشد تا بازار خود را از دست ندهد.دیدن این ویژگی ها مطمئنا در مورد گوشی های اندرویدی سامسونگ صادق خواهد بود. تلگرام با انتشار بیانیه‌ای از تغییرات در سیستم ارسال کد لاگین خود خبر داد که طبق آن کاربران نسخه های… از ورود NFC به ایران هم چند سالی می‌گذره و در این مدت شرکت‌های مخابراتی مثل همراه اول، ایرانسل و رایتل با هدف تسهیل پرداخت بانکی از این فناوری پشتیبانی کردن.

اطلاعات جدید از طراحی شوکه‌کننده آیفون ۱۵

اگرچه طراحی و عرضه این عینک‌های هوشمند ایده جذابی به نظر می‌رسد اما بازهم می‌توان چند قدم فراتر از آن فکر کرد. در ایده‌ای عجیب، تصور کنید بتوان گوشی‌های هوشمند یا این عینک‌ها را با یک کامپیوتر کوچک که به صورت یک تراشه در مغز انسان قرار می‌گیرد جایگزین کرد. با استفاده از این تراشه‌ها می‌توان بدون نیاز به قطعات سخت افزاری دیگر، تماس‌های تلفنی دریافت کرد؛ به گونه‌ای که صدای شخص مخاطب از طریق مغز به انسان مخابره شود. به همین ترتیب می‌توان تنها با استفاده از این تراشه به موسیقی گوش کرد و یا جهت‌های مختلف مسیریابی را شنید.

  • با این حال ، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این فناوری هنوز بالغ نشده است و بهترین اثبات برای این گفته، طراحی حجیم تمام گوشی‌های دارای این فناوری است.
  • ممکن است در طی سال‌های آینده گوشی‌های هوشمندی تولید شود که هردو نمایشگرهای OLED و E-ink را به صورت همزمان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
  • با وجود این ممکن است در آینده نزدیک بتوان از دستورات بصری و منتقل شده توسط چشم نیز در این دستگاه‌ها استفاده کرد.
  • همچنین NFC به بخش‌هایی که طی دهه اخیر محبوبیتی فراوانی پیدا کردن هم نفوذ کرده.
  • جهت مطالعه موارد بیشتر، ادامه این مقاله که به زودی منتشر می شود را دنبال نمایید.
مجموعه‌ای از مجله خبری موبایل فان‌ها قادر به استفاده از استاندارد NFC هستن و هرکدوم از اون‌ها بسته به نوع برچسب‌شون که در ادامه با اونا آشنا می‌شیم در دو دسته فعال یا اکتیو و غیرفعال یا پسیو قرار می‌گیرن. دستگاه‌های پسیو NFC شامل برچسب‌ها و انتقال‌دهنده‌های کوچک می‌شن و قادرن اطلاعات رو به سایر دستگاه‌های NFC ارسال کنن. لغت NFC در حقیقت سرواژه عبارت «Near Field Communication» هستش که در فارسی با نام «ارتباطات میدان نزدیک» ترجمه شده. همونطور که از اسم این فناوری می‌شه تشخیص داد، ان اف سی باعث فعال‌شدن یک ارتباط کوتاه‌برد بین دستگاه‌های الکترونیکی سازگار می‌شه.

دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از آغاز فروش سری گلکسی S23 سامسونگ در بازار ایران خبر داد؛ اما گوش…

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری