خرید و قیمت گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG فروش ویژه مقداد آی تی | funmobile

در ادامه، در رابطه با مهم‌ترین سری‌های گوشی سامسونگ و ویژگی‌هایی که هر سری را خاص می‌کند، صحبت خواهیم کرد. برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از کاربران به صفحهگوشی های سامسونگ فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از کاربران به صفحه گوشی های سامسونگ فروشی کاربرانمراجعه نمایید. زومیت قیمت گوشی های سامسونگ را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید. شرکت سامسونگ الکترونیکس از سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۸۸ پس از دو سال تحقیق و توسعه، گوشی ناموفق SH-100 را روانه بازار کرد.

گوشی سامسونگ

علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها، ما همچنین توانسته ایم طیف گسترده ای از مدل های گوشی را ایجاد کنیمو در بین تمام وب سایت هایی که قاب گوشی سامسونگ را به فروش می رسانند، رتبه برتر را به خود اختصاص دهیم. شما می توانید با مراجعه به صفحه محصول، مدل های دستگاه های هوشمند موجود در فروشگاه خود مانند قاب گوشی را مشاهده کنید و از طیف انتخابی که ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد. اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ را دارید می‌توانید در سایت ایسل با توجه به قیمت موبایل سامسونگ، وارد صفحه هر کدام از محصولات شوید و نقد و بررسی و دیگر مشخصات گوشی‌های مورد نظر خود را بخوانید. شرکت کره‌ای محصولاتی را به بازار معرفی کرده که تحت سری‌های مختلف از جمله گلکسی M، گلکسی F، گلکسی A، گلکسی S و گلکسی Z قرار می‌گیرند. هر یک از این سری‌هایی که نامشان ذکر شد دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند و برای بازه‌های مختلف قیمتی در نظر گرفته شده‌اند.

محصولات سامسونگ

سپس مجله خبری موبایل فان‌های تابعه جدیدی مانند صنایع سنگین سامسونگ و کشتی‌سازی سامسونگ تأسیس شدند. همچنین در همین دوره، این شرکت شروع به سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین، شیمیایی و پتروشیمی کرد و مسیر رشد امیدوارکننده‌ای را برای شرکت فراهم کرد. این افراد می‌توانند براحتی و به بهترین شکل ممکن ایده‌های ناب خود را در گوشی هوشمندشان پیاده کنند. هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت، آقای کان هی لی متوجه این موضوع شد، به کارخانه محل تولید این گوشی رفت و تمام موجودی انبار مربوط به این محصول را به آتش کشید. پس از درگذشت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷، این شرکت عظیم به چهار بخش مستقل به نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تقسیم شد.

http://businesset.ir

هسته اصلی خانواده Galaxy Z یک لولای سفارشی و بسیار انعطاف پذیر Corning® Gorilla® Glass Victus® است که به شما امکان می دهد تلفن خود را صدها هزار بار بدون خطر شکستن باز و بسته کنید. گوشی موبایل سامسونگ رجیستر شده باعث می‌شود که شما نگرانی برای قطع شدن آنتن دستگاه سامسونگ ای خود نداشته باشید. اگر به دنبال یک تلفن همراه هستید، ممکن است بخواهید یک گوشی سامسونگ جدید بخرید. گوشی‌های سامسونگ از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند – که به دلیل سهولت ناوبری و انعطاف‌پذیری آن‌ها معروف است.

  • گوشی‌های میان‌رده سامسونگ با وجود کیفیت بالا و قطعات قدرتمند، از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردارند.
  • شعار سامسونگ در اوایل دهه ۱۹۹۰ ” اول کیفیت ” بوده است، آن ها با بکار گیری بهترین مهندسین صنعت الکترونیک فناوری روز جهان را دچار دگرگونی ساختند.
  • گوشی‌های Galaxy S معمولا قدرتمند‌ترین گوشی‌های این برند هستند و بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارند.
  • قیمت گوشی Z Fold3 (جدیدترین مدل این سری) به دلایل مشخصی مانند نوآوری در طراحی، بهره‌گیری از سخت‌افزار و نمایشگر رده‌بالا و پشتیبانی از قلم استایلوس بالاتر از سایر محصولات سامسونگ است.
  • کلیه حقوق برای سایت فروشگاه اینترنتی سامیت کیس محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد.
کدام سری گوشی هوشمند برای شما مناسب است؟ در این مقاله به بیان تفاوت های سری گلکسی سامسونگ می پردازیم و شما را با مدل های فعلی آشنا می کنیم. همچنین شما را به بررسی‌ها و پیشنهادات فعلی راهنمایی می‌کنیم که به شما در پیدا کردن گوشی مناسب کمک می‌کند. اول از همه این واقعیت است که مدل‌های میان‌رده گلکسی A مانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، چهار به‌روزرسانی تضمینی سیستم‌عامل اندروید را به همراه پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. سری گلکسی A اکنون نزدیک به 60 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ در سطح جهان را به خود اختصاص داده است، بنابراین به وضوح علاقه زیادی به آنچه این برند کره ای در این زمینه انجام می دهد وجود دارد. چه نوجوان باشید و یا چه کهنسال، گوشی سامسونگ زد فیلیپ برای شما جذاب خواهد بود، فرض کنید یک گوشی را از وسط نصف کرده و تا می کنید و در جیب کت خود قرار می دهید، این عجیب ترین حسی است که در طی این سالها در تجربه از تلفن همراه هوشمند سامسونگ داشته اید. سامسونگ سری Z گل سرسبد گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ است که برای آینده و با در نظر گرفتن شما طراحی شده است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری