مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو | funmobile

گوشی‌های هوشمند سامسونگ از یک حرف الفبای واحد برای طبقه‌بندی انواع سری سامسونگ استفاده می‌کنند. در هر دسته، گوشی‌های هوشمندی با اندازه‌های حافظه و گزینه‌های اتصال متفاوت خواهید یافت، اما هر یک از تلفن‌های هوشمند دارای همان نوآوری‌های پیشگام سامسونگ هستند. ما در ادامه شما را با ویژگی‌های تعیین‌کننده انواع سری سامسونگ آشنا خواهیم کرد. با توجه به تعدد مدل‌های تولید شده توسط این شرکت و همچنین نوسانات بازار گوشی‌های هوشمند در ایران، باید توجه داشت که حتماً برای خرید گوشی موبایل سامسونگ به مراکز فروش معتبر و شناخته‌شده مراجعه کرد. برخلاف گوشی های رده بالای سری Z، S و Note، سری A بازه‌ی قیمت گسترده‌تر و حق انتخاب بیش‌تری را در برابر طرفداران سامسونگ قرار می‌دهد.

  • شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است.
  • پس از درگذشت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷، این شرکت عظیم به چهار بخش مستقل به نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تقسیم شد.
  • لازم به ذکر است، افراد به‌منظور اینکه بتوانند با بهترین گوشی‌های سامسونگ آشنا شوند، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ قادر هستند تمام محصولات را با کلیه جزئیات آن مشاهده کنند و سپس انتخاب نمایند.
  • در بسیاری از رتبه بندی های بین المللی، هر سال موبایل های سامسونگ در میان بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار می گیرند.

بهترین دوربین با زوم ۱۲۰ برابری در اختیار شما است تا تصاویری بسیار باکیفیت و جذاب تهیه کنید. ما منتظر سری جدید اس سامسونگ هستیم این گوشی با نام گلکسی اس Samsung Galaxy s23۲۳ به زودی معرفی می‌شود. خرید گوشی سامسونگ s۲۳ اولترا به صورت جسته شده یکی از اهداف شما در گشت و گذار در بین فروشگاه های اینترنتی است. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ تا 3 میلیون را دارید، قطعا چند گزینه‌ی معقول پیش روی شماست.

http://businesset.ir

قطعاً بعد از فاکتور قیمت، خرید گوشی رجیستر شده سامسونگ نیز برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما در دارسو این را برای شما در نظر گرفتیم. تکنولوژی سامسونگ در تولید گوشی هوشمند با کیفیت پس از سالها تجربه سبب این شده است که دستگاه های بسیار کاربر پسند و مناسب به بازار تولید کند. قیمت گوشی های سامسونگ در دسته‌بندی‌های مختلف کاملا متفاوت است و مثلا سری S سامسونگ که گوشی‌های پرچمدار هستند از سری A که گوشی‌‌های میان‌رده را شامل می‌شوند، قیمت بالاتری دارند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه مدنظرتان از طیف گسترده‌ای از گوشی های سامسونگ موجود در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر انتخاب خودتان را انجام دهید. این سری از محصولات سامسونگ، شامل دسته‌ای از گوشی‌های هوشمند می‌شود که معمولا با عنوان‌هایی مانند اقتصادی یا میان‌رده شناخته می‌شوند. گلکسی آلفا اولین مدل از سری A گوشی های سامسونگ بود که در سال 2014 وارد بازار شد و با جای دادن سخت‌افزاری متوسط در بدنه‌ای رده‌بالا، تلاش کرد در مرز میان دستگاه‌های پرچم‌دار و میان‌رده قرار بگیرد.

موجودی گوشی سامسونگ در ایران

وزن گوشی ای ۵۲ ، ۱۸۹ گرم و جنس بدنه از نوع پلاستیک براق هست که جای انگشت روی دستگاه می ماند . دوربین دستگاه تشکیل شده از یک لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی ، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت عکاسی تا ۱۲۳ درجه ، یک لنز ۵ مگاپیکسل ماکرو برای عکاسی از فاصله نزدیک و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی . برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی a31 رم 4 و گوشی a31 رم 6 روی لینک مربوطه کلیک کنید .

قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ

ما همواره تلاش می‌کنیم مجله خبری موبایل فان جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. حدودا سه سال است که سامسونگ بخش مهمی از تمرکز خود را در بازار موبایل بر روی توسعه‌ی قابلیت‌ها و معرفی امکانات گوشی های سری Z قرار داده است. این دستگاه‌های رده‌بالا و بی‌نقص، قیمت بالایی دارند و در حال حاضر، تنها کاربران خیلی خاص به خرید آن‌ها تمایل نشان می‌دهند.

Samsung Galaxy M32 5G 8/128GB Mobile Phone

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری