خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | funmobile

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های گوشی های موبایل هوشمند در سپتامبر ۲۰۲۰ با معرفی یکی از محصولات سری اس یعنی گوشی موبایل اس 20 اف ای S20 FE 5G یک شوک جالب به بازار موبایل وارد کرد. دستگاهی که چون حرف S را با خود حمل می کرد توقع از آن بالا بوده و تا به حال فروش خیلی خوبی هم داشته است . محافظت شده با گوریلا گلس 5 با رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل و دوربین 64 مگا پیکسلی با لنز 8 مگا پیکسلی التراواید به همراه لنز 5 مگا پیکسلی ماکرو و همچنین یک لنز 5 مگا پیکسلی تشخیص عمق با یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر به بازار ارائه کرده است . در صورتی که قصد خرید از نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران را دارید می توانید از طریق همین سایت گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید، یا از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش سامسونگ تماس بگیرید.

Samsung Galaxy A12 6/128GB Mobile Phone

خرید آنلاین گوشی‌های سامسونگ از سایت‌های معتبری همچون ایسل نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید این محصولات به شمار می‌آید. مدل‌های گوناگون گوشی سامسونگ با توجه به امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کاربران باشند. هر یک از سری‌های گوشی سامسونگ به‌منظور خاصی تولید شده است؛ به‌طور مثال سری نوت مخصوص افرادی است که بیشتر با کارهای گرافیکی و مهندسی درگیرند. گوشی‌های سامسونگ دارای قیمت‌های بسیار مناسبی هستند که هر کاربری با هر بودجه‌ای می‌تواند براحتی بنا به نیاز خود محصول مدنظرش را تهیه کند. همچنین ما گوشی های سامسونگ سری M را برای مشاغلی همچون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که زمان زیادی از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند نیز توصیه می‌کنیم. از گوشی‌های محبوب این سری نیز می‌توان به گوشی‌های M32، M12، M21s و M62 اشاره کرد.

http://businesset.ir

در حال حاضر، شرکت کره‌ای این دسته از موبایل‌های پرفروش خود را در چند سطح مختلف تولید و به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌کند. در فهرست محبوب‌ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، نام چند مدل از این سری از جمله Galaxy A12، Galaxy A52s 5G و Galaxy A03s دیده می‌شود. سامسونگ برای سال 2022 به سراغ معرفی محصولاتی ازجمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 رفته که هم‌اکنون در بازار ایران حضور دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی گوشی موبایل سامسونگ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در حال حاضر گوشی گلکسی S22 Ultra, S22 plus, S22 جدیدترین گوشی های سامسونگ از سری S و گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 جدیدترین گوشی های سری Z یا همان سری تاشو سامسونگ در بازار می باشند. شما می توانید این گوشی ها را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی خریداری کنید یا برای اطلاع از شرایط خرید حضوری با کارشناسان فروش نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در ایران تماس بگیرید.

  • تلفن همراه هوشمند می تواند به شما کمک کند تا کارهای روزانه تان را خیلی سریع تر و بدون دغدغه انجام دهید همینطور اگر در استفاده روزانه از این تلفن‌ها دچار مشکل قطعاً شرکت های گارانتی به کمک شما می آیند.
  • این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و …
  • گوشی های سری Z سامسونگ از سال 2019 وارد سبد محصولات سامسونگ شدند تا خلاقیت و جسارت این شرکت در تولید گجت‌های متفاوت را به نمایش بگذارند.
  • در واقع کاربران محصولات این سری قادر هستند با قلم منحصربه‌فرد آن به کارهایی حرفه‌ای و مهندسی پرداخته و از امکانات فوق‌العاده آن بهره ببرند.
درست مثل مجله خبری موبایل فان دلار ، اطلاع از نوسانات بازار گوشی تلفن همراه برای یک خرید به موقع و جلوگیری از ضرر مهم است . خروج سامسونگ از بازار مویایل ایران موجب افزایش قیمت شدید گوشی های این برند شده است . همچنین لیست کامل قیمت گوشیهای سامسونگ [گلکسی] امروز یکشنبه بیست و سوم بهمن ۱۴۰۱ پیش روی شما قرار می گیرد . شما می توانید با انتخاب هریک از ویژگی های مورد نظرتان از فهرست بالا براحتی گوشی سامسونگ مناسب با نیازتان را پیدا کنید. چیزی که باید بدانید این است که فروشگاه اینترنتی دارسو تمام گوشی خود را تضمین می‌کند که به صورت کاملا کبند و نوع به دست مشتریان برساند. سامسونگ Z Fold4 و Z Flip4 در آگوست 2022 به خانواده سری گلکسی Z ملحق شدند و پیشرفت هایی را در زمینه قدرت پردازش، عمر باتری و نمایشگرهای درجه یک جهانی به ارمغان آوردند.

بهترین گارانتی گوشی‌های سامسونگ در ایران کدام است؟

جالب اینکه این مسئله درمورد گوشی موبایل سامسونگ تا 4 میلیون، گوشی سامسونگ تا 5 میلیون، گوشی سامسونگ تا 7 میلیون، گوشی سامسونگ تا 10 میلیون، گوشی سامسونگ تا 15 میلیون و حتی گوشی های سامسونگ تا 50 میلیون تومان هم صدق می‌کند. کم‌تر شرکتی توان ارائه‌ی محصولات درجه یک و رقابت در همه‌ی این کلاس‌ها را دارد؛ اما سامسونگ به‌خاطر گستردگی و تنوع مدل‌ها، موفق به انجام این کار شده است. بنابراین هنگام خرید گوشی Samsung کافی است مشخصات فنی و فاکتورهای اساسی را در نظر داشته باشید تا به‌راحتی دستگاه مناسب خود را پیدا کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy a73 5g دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و رم 8 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری