قیمت موبایل سامسونگ خرید آنلاین ارزان فروشگاه اینترنتی آریا | funmobile

Samsung Pass هم‌زمان با مشخصات بیومتریک خود استفاده کنید، بنابراین می‌توانید تنها با دو ضربه وارد اکثر برنامه‌ها و وب‌سایت‌های پرکاربرد خود شوید. Galaxy شما اجازه می‌دهد تا با اتصال آن به مانیتور یا تلویزیون هوشمند و جفت‌کردن صفحه‌کلید و ماوس، یک تجربه کامل از دسکتاپ را داشته باشید. به این ترتیب کاربران در هر زمانی از شبانه‌روز می‏توانند از طریق تماس صوتی یا چت آنلاین با کارشناسان ارتباط برقرار نمایند و در صورت نیاز کارشناسان از طریق اتصال از راه دور بصورت آنی مشکلات کاربران را برطرف خواهند کرد. IPX8 بر اساس شرایط آزمایش فرو بردن در عمق حداکثر 1.5 متری آب شیرین برای حداکثر مدت 30 دقیقه است. با به‌روز کردن تنظیمات محصولات خود، به ما کمک کنید پیشنهادات بهتری برایتان ارائه دهیم. برخی از مدل‌های این گوشی حتی توانسته‌اند به لحاظ قدرت سخت‌افزاری در حدواندازه‌های گوشی‌های بالا رده ظاهر شوند.

سبد خرید

سامسونگ برای اولین بار گلکسی زد فولد را در سال 2019 عرضه کرد و مدت کوتاهی پس از آن گلکسی زد فلیپ در سال 2020 عرضه شد. در همان سال، گلکسی زد فولد 2 5G با بهبودهایی در عمر باتری ، مشخصات دوربین، اتصال به تلفن همراه و قابلیت‌های عملکرد کلی عرضه شد. حتی می‌توانید پایه‌هایی پیدا کنید که دستگاه‌های سامسونگ را هنگام استفاده از آن‌ها شارژ کنند. اگر از باز کردن سیم‌ها خسته شده‌اید، می‌توانید انواع شارژرهای بی‌سیم برای ماشین یا خانه به شکل پایه، پایه و پد پیدا کنید. گوشی های سامسونگ از شارژ بیسیم با فناوری‌های روز پشتیبانی می کند که می توانید بدون استفاده از کابل و صرفاً با استفاده از یک شارژر بی سیم دستگاه خود را با سرعت خوبی شارژ کنید. ابتدا باید به مدل گوشی خود توجه کنید زیرا لوازم جانبی بر اساس مدل گوشی طراحی شده است.

http://businesset.irوقتی به مجله خبری موبایل فان گلکسی اس فکر می کنید، کیفیت ساخت در مقایسه با مدل های فعلی سری A به طور مداوم بالاتر است. پلی کربنات به سادگی در مدل گلکسی S21 نسبت به گلکسی A53 برتری بیشتری دارد و عناصر فلزی را روی قاب یا دوربین گوشی خواهید دید. سری M چند سال پیش توسط این شرکت راه اندازی شد و در مدت زمان کوتاهی شهرت زیادی به دست آورد. این یک سری باتری مرکزی است که یک باتری بزرگ و سایر ویژگی های عالی را در تلفن با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. این خط تولید عمدتاً با در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود. برای سال 2022، سامسونگ گلکسی A53 5G را به عنوان یک میان رده ایده آل معرفی می کند.

فروشگاه اینترنتی مبیت، خرید آسان کالای دیجیتال با مناسب ترین قیمت

دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. ویژگی اصلی این سری بهره‌مندی از باتری‌های با ظرفیت بالا است؛ اما اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید و دنبال گوشی ارزان سامسونگ هستید با نگاهی به لیست قیمت گوشی های سامسونگ احتمالا گوشی های سری M نظر شما را جلب خواهد کرد. قیمت ها و رتبه بندی گوشی های سامسونگ را بررسی کنید و مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

گوشی ‌های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند. سامسونگ برندی شناخته‌شده و کره‌ای است که امروزه به جرات می‌‎توان ادعا کرد اغلب افراد این نام را شنیده‌اند و یا یکی از محصولات آن را در منزل دارند. یکی از مهم‌ترین محصولاتی که طی سال‌های اخیر به‌وفور مورد استفاده اغلب افراد بوده‌، گوشی‌ سامسونگ است. برند سامسونگ از جمله برند هایی می باشد که تنوع بالایی از گوشی های موبایل را ارائه می دهد. نیز برای تولید هندزفری و بلندگو های گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده می کند که همین امر، کیفیت محصولات این کمپانی را دوچندان کرده است. مدل Galaxy A۳۰ سامسونگ که ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشت، به بیش از ۴ میلیون تومان رسیده است .

  • دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.
  • در سال 1998 مدل SGH-600 با بهره گیری از عملکرد کم مصرف توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد.
  • نیز برای تولید هندزفری و بلندگو های گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده می کند که همین امر، کیفیت محصولات این کمپانی را دوچندان کرده است.
  • گوشی های سامسونگ سری A جزو گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ است که با امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب خود توانستند به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت تبدیل شوند.
  • البته آخرین نسل از گوشی های سری S هم از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند؛ اما اگر به این ابزار جادویی علاقه دارید، باید آن را جداگانه خریداری کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری