تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی

تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی

اطلاعاتی در رابطه با این که تزریق ژل به لب برای سالمندان مضر است، ثبت نشده است. اما به این نکته توجه نمایید که در صورتی که فردی از سن بالایی برخوردار است، بهتر است قبل از تزریق ژل به لب با پزشک متخصص مشورت نماید. دانستن نکات قبل از تزریق ژل به لب توسط پزشم متخصص زیبایی این کمک را به وی می کند تا بهترین تصمیم را با در نظر گرفتن سلامت شما بگیرد.

سایر کاربرد های استفاده از پرکننده های پوستی

پزشکان ما به عنوان تزریق کنندگان برتر در تهران شناخته می شوند. در کلینیک ما بیماران به طور رایگان مشاوه می شوند و اگر تزریق فیلر یا ژل را انتخاب کنند پزشک خود تزریق را انجام خواهد داد. افزایش حجم لب کمتر از ۲۰ دقیقه زمان می برد و می تواند در همان جلسه مشاوره انجام شود. ژل های تزریقی، حاوی اسید هیالورونیک بوده و جلوه زیبایی برای لب ها فراهم می کنند. اگر چه این روش سریع، آسان و با حداقل عوارض جانبی است، باید توسط جراح پلاستیک یا متخصص پوست معتبر انجام شود. بسیاری از افرادی که قصد دارند از ژل برای افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست استفاده نمایند؛ سوالاتی در زمینه تزریق ژل دارند.

تا 24 ساعت بعد از تزریق ، نباید مواضع تزریق را دستکاری نموده یا ماساژ دهید. در ضمن برای جلوگیری از شدت التهاب ناشی از تزریق، بهتر است از مصرف مسکن‌هایی از جمله ایپوپروفن، آسپیرین پرهیز نمایید. درمان دندان‌قروچه با کاهش حجم عضلاتی که مسئول جویدن هستند.

ژل پاژ چیست؟ از عوارض تا روش تخلیه

یکی از روش‌های رایج برای رفع خطوط چهره و فرم دهی نواحی مختلف صورت و بدن، تزریق ژل است. تزریق معمولاً به کمک مواد مصنوعی و طبیعی انجام می‌شود و در نهایت نتیجه جز شادابی و طراوت برای فرد به همراه نخواهد داشت. با افزایش سن بافت‌های پوستی نازک می‌شوند و خطوط صورت که معمولاً در اطراف بینی، دهان، چشم و گونه مشاهده می‌شوند، عمیق شده و به چین و چروک‌هایی واضح تبدیل می‌شوند. پرکننده‌های اسید هیالورونیک می‌توانند ظاهر لب‌های شما را با اضافه کردن از نظر شکل و ساختار تغییر بدهند. نتایج حاصل از تزریق ژل به لب به طور معمول حدود 6 ماه طول می کشد. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود.

دوام نتایج به نوع محصول، ناحیه مورد نظر و خود بیمار بستگی دارد. به طور کلی، هرچه تراکم محصول بیشتر باشد و هرچه عمیق‌تر تزریق شود، دوام آن بیشتر است. برای تثبیت نتایج، متخصص پوست و مو معمولاً عمل را تکرار می‌کند، روش‌ها و مقدار ژل را تغییر می‌دهد تا به نتایج مطلوب برسد.

  • بدون شک آسایش و رسیدن به نتیجه موردنظر هنگام انجام خدمات زیبایی بیشتر از بحث هزینه اهمیت دارد.
  • ناحیه تناسلی یکی از نقاط بدن است که با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و نسبت به قبل دچار کاهش حجم می‌شود.
  • در این فرآیند دیگر مراحلی چون برداشت چربی‌ها و خالص‌سازی لیست کامل انواع تزریق ژل لب – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/lip-gel-injection-type/ – آن‌ها وجود ندارد.
  • از بهترین مارک ژل می‌توان به رسیتلین سیلک اشاره کرد که دارای فرمولی سازگار با بدن انسان است.
  • که میزان ماندگاری آن ها نیز معمولاً بین 6 تا 18 ماه بسته به شرایط مختلف طول می کشد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری