آموزش ساخت NFT صفر تا صد ساخت و فروش تضمینی دنیای ترید-آکادمی حسینی فایننس

در برخی از مارکت‌پلیس‌ها همچنین نیازمند تعیین یک درصد وفاداری آموزش nft سایت hoseini finance هستید. درصد وفاداری مقداری است که کاربران از فروش‌های آتی NFT خود توسط دیگر کلکسیونرها دریافت می‌کنند. هر بازارچه ان اف تی دستورالعمل‌های خاصی دارد که تمام سازندگان باید برای عرضه توکن‌ها از آن‌ها پیروی کنند.

  • در این مقاله قصد داریم نحوه ساخت NFT (توکن غیر مثلی) رایگان را در مارکت بزرگ اوپن سی آموزش بدهیم.
  • تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال کاردانو فرایند استفاده از قراردادهای هوشمند را برای کاربران خود را راه‌اندازی می‌نماید.
  • ایجاد دامنه‌های اینترنتی به صورت غیرمتمرکز، فعالیت در حوزه سرگرمی، ورزش و هواداری و ایجاد کتاب‌های الکترونیکی با قابلیت خرید و فروش از جمله کاربردهای دیگر NFT است،.

به دلیل اینکه اکثر فروشگاه‌ها از ارز اتر استفاده می‌کنند و بر بستر اتریوم ساخته شده‌اند، بهتر است کیف پول خود را با مقداری اتر شارژ کنید. برای خرید اتر نیز می‌توانید از صرافی کیف پول من استفاده کرده و آن را به مقاصد دیگر انتقال دهید. بالاخره بعد از سال‌ها هنرهای دیجیتالی، شاهد انقلاب رنسانس خود است. NFT یا توکن غیرقابل معاوضه، برای معامله و فروش آثار دیجیتالی به کار برده می‌شود.

این ۴ رمز ارز که به صورت پیش فرض در OpenSea وجود دارند، راحت‌ترین روش‌ها برای پرداخت هستند. از آنجایی که توکن‌های غیر قابل تعویض روی بلاک چین ذخیره می‌شوند، می‌توانند از یک کیف پول به یک والت دیگر منتقل شوند و هر زمان که جابجا شدند، این Royaltyها پرداخت می‌شوند. در این لینک، می‌توانید به طور کامل با ساز و کار Royaltyها و نحوه تنظیم آنها آشنا شوید. خبر خوب این است که برای ساخت توکن‌های غیر قابل تعویض، شما نیازی به دانش فنی خاصی در صنعت کریپتو ندارید.

قصه‌گویی برای جذب مخاطبان و فروش NFT

مردم با دیدن تبلیغات شما با مدل ذهنی و کار شما آشنا می‌شوند و همین مساله راه را برای تبدیل آن‌ها به جامعه طرفداری در آینده و با سایر فعالیت‌ها هموار می‌کند. در تبلیغ پولی حتما دقت کنید که تبلیغ برای جامعه هدف شما انجام شود. Decentraland، یک بازی واقعیت مجازی است که به شما امکان می‌دهد NFTهایی را بخرید که نشان‌دهنده قطعه‌های زمین مجازی هستند و می‌توانید به دلخواه از آنها استفاده کنید. NFT ها می توانند مزایای زیادی مانند سوابق مالکیت آیتم‌های درون بازی و انحصاری کردن آنها را فراهم کنند، به اقتصاد درون بازی کمک کنند .

آموزش ساخت NFT صفر تا صد ساخت و فروش تضمینی دنیای ترید-آکادمی حسینی فایننس یعنی سازندگان در هنگام ساخت یک توکن ان اف تی قادر به تعیین یک کد وفاداری هستند تا فروش‌های متعاقب آیتم دیجیتال‌شان نوعی درآمد منفعل ایجاد کند. با محبوب شدن اثر هنری و افزایش ارزش آن، افراد قادر به کسب سود از آن هستند. که در آن بازیکنان می‌توانند با کارت‌های دیجیتال با دیگران مبارزه کنند. شروع بازی‌ رایگان است و در ابتدا بازیکنان کارت‌های رایگان دریافت می‌کنند. کارت‌های رایگان NFT نیستند و ارزشی ندارند، اما کارت‌های خاصی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد در این بازی وجود دارد که به‌شکل NFT به بازیکنان برتر به‌صورت دوره‌ای اهدا می‌شود و همچنین قابل‌خریداری هستند. میهن بلاکچین مرجعی آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه تکنولوژی بلاکچین، رمزارز بیت کوین و دیگر رمزارزها است.

نحوه ایجاد NFT به صورت رایگان

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری