خرید بک لینک دائمی قوی ضمانت عدم پنالتی️‍-خرید بک لینک گلدلینک

خرید بک لینک و انجام لینک بیلدینگ باید دارای یک استراتژی خاص باشد. بدون در نظر گرفتن چند عامل مهم نمی‌توان به خرید بک لینک اقدام کرد و انتظار موفقیت داشت. بک لینک تنها یکی از عوامل رشد سایت است و به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت خرید بکلینک گلد – https://goldlink.ir/p/buy-backlink/ – سایت شود. گوگل با فهمیدن این مشکل، آپدیتی با نام پنگوئن را برای موتور جستجوی خود منتشر کرد. الگوریتم پنگوئن وظیفه داشت تا با بک لینک‌های زیاد و بدون ارزش مقابله کند.

دامنه هایی با پسوند EDU و gov مورد اعتمادترین پسوندها از نظر گوگل هستند. چرا که این دامنه ها مربوط به موسسات دولتی و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاههاست. در این سرویس ما برای شما 40 بک لینک دائمی از دامنه هایی با پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم. این دامنه ها دارای قدرت دامنه بسیار زیادی نیز بوده و دارای پیج رنکهای بسیار بالایی هستند. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود.

همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند. البته برای خرید پکیج pbn شاید بهتر باشد کمی با احتیاط عمل کنید. مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید. اگر شما سابقه خرید بک لینک معتبر از سایت دیگری را دارید، میتوانید در کامنت ها معرفی کنید تا ما هم در صورت صلاح دید ، آن را به متن صفحه اضافه کرده و به کاربران پیشنهاد دهیم. اگر قصد خرید بک لینک دائمی از این سایت ایرانی را دارید ، حتما از دائمی بودن بک لینک مطمئن شوید. در این سایت پکیج سوم (به استناد به نوشته های خود سایت) بک لینک دائمی ارائه میکند.

در پلن 1 رپورتاژ آگهی رایاطرح ما یک متن رپورتاژ یونیک در زمینه کلمات کلیدی شما همراه با تصویر در 8 سایت خارجی با اتوریتی بالا قرار می دهیم. لینک بگیر را هم از قبل نمیشناسم و بعد از جستجو کلمات مختلف در نتایج گوگل پیداش کردم. این سایت به شکل تخصصی در حوزه فروش بک لینک و رپورتاژ فعال است.

خرید بک لینک دائمی قوی ضمانت عدم پنالتی️‍-خرید بک لینک گلدلینک در مرحله سوم به مدیران سایت پیام می‌دهید که لینک مورد نظر در سایت، منقضی شده است. در مرحله دوم باید سایت‌هایی را پیدا کنید که همچنان به این منابع قدیمی لینک داده‌اند. به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. تاثیر خريد بك لينك امری است که با مرور زمان ثابت شده و سئوکاران مختلف پس از یک بار همکاری با ما، ما را برای کار کردن برگزیده اند. تمامی حقوق مادی و معنوی ویدئوهای آموزشی و محصولات متعلق به مدیر وب می باشد ، جهت حمایت از صاحب اثر هزینه ی محصولات را پرداخت نمایید … اگر درخواستتان رد شد، فیدبک بگیرید و به دنبال بهبود روش‌های خود باشید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری