آشنایی با گوشی سامسونگ A03

بنابراین دور از ذهن نیست که گوشی شیائومی ۱۲S Ultra نیز دارای قابلیتهای نرمافزاری فوقالعاده عالی باشد. گوشی شیائومی ۱۲S Ultra دارای یک اسپیکر قوی است و پخش صدای فوقالعاده عالی دارد. دوربین تله فوتو به شما این امکان را میدهد که بدون از دست دادن برخی ویژگیهای ویدئویی فوقالعاده مانند کیفیت، زوم کنید. وزن این گوشی ۲۲۵ گرم است که میتواند برای برخی از افراد بالا باشد. علاوهبراین، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی فضای فوقالعادهای را برای ذخیرهسازی در اختیار شما قرار خواهد داد. بهطور مشابه، شما میتوانید نرخ فریم فوقالعادهای را در گرافیک نرمتر دریافت کنید. این گوشی با مشخصات فنی فوقالعادهای که دارد ناامیدتان نخواهد کرد. اگر به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ هستید، صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی ۱۲S Ultra با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ و صفحه AMOLED شما را راضی خواهد کرد. شاید به دلیل وجود حافظه داخلی بالاست که این گوشی محلی برای حافظه خارجی ندارد. شارژ سریع وایرلس این گوشی ۵۰ وات است و برای شارژ ۱۰۰% تنها به ۵۲ دقیقه زمان نیاز دارد. فایلها نیز از اطلاعات مهمی هستند که ممکن است در گوشی وجود داشته و نیاز به بکاپ گیری داشته باشند.

هرآنچه از یک گوشی شیائومی انتظار دارید، میتوانید در این محصول پیدا کنید. زمانیکه صحبت از بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۰ به میان میآید، رقابت بین Mi 10 Pro و پوکوفون F2 بسیار تنگاتنگ است. Xperia XZ2 Premium از باتری 3540 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع نیرو گرفته و در نهایت به عنوان یکی از مدل های ارزشمند سونی شناخته می شود. فناوری محافظت از صفحه نمایش در گوشی ۱۲S Ultra از نوع گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است. خرید یک گوشی با گارانتی معتبر این اطمینان را به کاربر خواهد داد که در صورت وقوع هر اشکالی، میتواند با مراجعه به نمایندگیهای مشخصشده، در اسرع وقت به خدمات کامل و مطمئن دسترسی داشته باشد.

اما سامسونگ میگوید عملکرد به صورت قابل توجهی نسبت به A32 5G فعلی افزایش یافته است. گوشی سامسونگ سری S نیز پرچمداران و قاتلین پرچمدار این برند را شامل میشود. طی 10 سال اخیر، شیائومی رشد چشمگیری داشته و امروزه به عنوان چهارمین برند بزرگ تلفن های هوشمند در جهان محسوب می شود. متاسفانه این تلفن هوشمند بر خلاف رقبا از کارت حافظه پشتیبانی نمیکنه، بنابراین باید موقع خرید این دستگاه به میزان حافظه داخلی دقت زیادی بکنین. اما شیائومی در طول سالهای فعالیت خود پیشرفت زیادی داشته است. این محصول هنوز عرضه نشده است و شایعههای زیادی در مورد آن به گوش میرسد. این محصول از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی میکند که منجر به شارژ بسیار سریع شیائومی ۱۲S Ultra خواهد شد.

شیائومی مانند دیگر کمپانیهای تولیدکنندهی تلفن همراه برای بقای کمپانی به سود حاصل از فروش محصولاتی مانند گوشی موبایل وابسته نیستند. اگر کم با دقت به محصولات شیائومی نگاه کنید متوجه خواهید شد که آنها چندان ارزانقیمت هم نیستند. قیمت گوشی های نوکیا جدید را که مشاهده کنید به خوبی متوجه این موضوع میشوید. با بررسی دوربین این گوشی در ادامه متوجه این موضوع خواهید شد. مدل تحت بررسی ما ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشت در حالی که میتوانید این گوشی را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز بخرید. در حالی که رم 2 گیگابایتی یک گزینه استاندارد است، رم 6 گیگابایتی یک ویژگی برتر محسوب میشود و 12 گیگابایت رم را در گوشیهای رده بالا میتوان دید. با این حال میتوانید به سراغ چند گزینه مناسب از خانواده سری A بروید. گوشی های huawei با داشتن صفحه نمایش با کیفیت، چیپست پرقدرت، صدای استریو، باتری قوی، قیمت مناسب و طراحی زیبا، بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرگرمی کودکان، استفاده چند رسانهای و خرید است. البته گاهی عملکرد تمرکز خودکار مختل میشود که با گرفتن چند عکس پیاپی میتوانید خیال خود را راحت کنید که عکس خوبی گرفتید. این محصول بهعنوان بهترین گوشی شیائومی با دوربین با کیفیت در سال ۲۰۲۰ شناخته میشود.

Samsung Galaxy Note10 یک محصول با کیفیت و با دوام است. جالب است بدانید که با این شارژ سریع، میتوان تنها در ۴۱ دقیقه گوشی شیائومی ۱۲S Ultra را ۱۰۰% شارژ کرد. سامسونگ در سال 2010 با معرفی Samsung Galaxy S در گوشی های خود انقلابی به پا کرد. گوشی سامسونگ A با داشتن قابلیتهای مورد نظر مشتریان مانند طول عمر بسیار، دوربین قدرتمند و با کیفیت توانست با سرعت بسیار بالایی جز بهترین و محبوبترین مدلهای گوشی در جهان قرار گیرد. این گوشی به راحتی میتواند سه روز عمر باتری را بدون مشکل فراهم کند. ۱۵. برای افزایش عمر باتری گوشی سامسونگ خود چه کاری انجام دهیم؟ رنگها شاید با توجه به سلیقهی هر شخص برای کاربر خوشایند نباشد و دوربینهای گوشیهای سامسونگ یا آیفون رنگهای زندهتر و شادابتری را به تصویر میکشند، اما اگر به دنبال تصاویری با دقت رنگی نزدیک به واقعیت هستید، این گوشی انتخابی مناسب برای شماست. شما میتوانید لیست قیمت گوشی سامسونگ در انواع مختلف را هم بخوانید. در لیست ابزار بهترین گوشی های دنیا از بهترین برندها معرفی و بررسی شدهاند. شما میتوانید با جستجویی ساده در سایت و یا اپلیکیشن مای فون به هر محصولی در زمینه ابزار تعمیرات، قطعات و لوازم جانبی موبایل دست یافته، خرید کرده و نحوه ارسال سفارش خود را نیز تعیین کنید.

بنابراین چه در حال گرفتن عکس باشید و چه در حال فیلمبرداری، میتوانید مطمئن باشید که شیائومی ۱۲S Ultra کیفیتی بسیار بالا خواهد داشت. بنابراین هنگام اجرای بازیهای سنگین ممکن است دچار مشکل شوید. برای حل این مشکل موارد زیر را بررسی کنید؟ دلایل اصلی طراحی دوربین زیر نمایشگر گوشی چیست؟ از جمله ویژگیهای خاص گوشی شیائومی ۱۲S Ultra میتوان به حسگر اثر انگشت (زیر نمایشگر)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطبنما، حسگر طیف رنگی و فشارسنج اشاره کرد. شیائومی در ماه مه سال 2021 از شارژ 200 واتی و شارژ بیسیم 120 واتی«هایپرشارژ» رونمایی کرد. گوشی شیائومی ۱۲S Ultra قابلیت شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس را نیز دارد. با اینکه از آن زمان تاکنون خبر دیگری در خصوص شارژ بیسیم 120 واتی منتشر نشد اما به نظر میرسد شیائومی به زودی فناوی شارژ 200 واتی را در یک گوشی هوشمند جدید مورد استفاده قرار خواهد داد. درحالیکه HMD گفته «بهاینزودیها» گوشی پریمیوم و پرچمدار عرضه نمیکند، شایعهها از عرضهی نوکیا N73 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خبر میدهند. دوربین سلفی این گوشی دقیقاً همان دوربینی است که روی گوشی Xperia 1 II شاهد بودیم که توانایی ثبت عکسهای سلفی با کیفیت را دارد.

↑ «شیائومی اپل آسیا یا همان اپل 2 بررسی این کمپانی بزرگ». نوکیا G21 بهعنوان بهترین گوشی نوکیا میتواند از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی همراه با پنل LCD استفاده کند و روی کاغذ هم دقیقا همان چیزی است که ما از یک گوشی ارزان قیمت انتظار داشتیم. قابلیتهای فراوان و قیمت مناسب است که این گوشی را متمایز میسازد. این گوشیها توسط برندهای مختلفی طراحی میشوند و آنها در رقابت با یکدیگر سعی میکنند، هر بار قابلیتها و ویژگیهای جدیدی به گوشی اضافه کنند. اما اگر بخواهیم از نظر طراحی، قیمت و قابلیتها بررسی کنیم، گوشی شیائومی Mi 10 Pro بهتر است. سری ام سامسونگ بهترین مشخصهها را با قیمت بسیار مناسبی عرضه میکند و میتواند انتخاب بسیار خوبی برای اغلب کاربران ایرانی باشد. میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند. اگر بخواهیم موضوع طراحی و کیفیت ساخت را جمع بندی کنیم باید گفت که از نظر طراحی باید ببینید که طراحی گوشیهای کدام برند برای شما جذابتر است اما از نظر کیفیت ساخت همواره گوشیهای شیائومی کیفیت ساخت بهتری نسبت به رقبای هم قیمت سامسونگ دارند. بهترین گوشی میان رده را از کدام برند بخرم؟ شیائومی ۱۲S Ultra در واقع آخرین مدل از گوشیهای پرچمدار برند شیائومی است که در ۴ ژوئیه ۲۰۲۲ به بازار معرفی شد.

البته فراموش نکنید که با این صفحه نمایش بزرگ و این رزولوشن بالا، بازی با ۱۲S Ultra خیلی جذاب و هیجانانگیز است. اطلاعاتی که برای باتری این گوشی شیائومی ثبت شده به شرح زیر است. صفحه نمایش گوشی نوکیا 6.2 از میزان روشنایی در حدود 514 تا 580 نیت برخوردار است و زیر نور مستقیم خورشید با مشکلی روبرو نمی شوید. در حال حاضر این کمپانی گوشیهای بسیار خوب و با کیفیتی تولید میکند که بدون هیچ مشکلی ۳ الی ۴ سال برایتان کار خواهند کرد. با خرید بهترین گوشی نوکیا یک طراحی نسبتا معمولی را دریافت خواهید کرد و این موضوع در مورد نوکیا ۵.۳ هم صدق میکند. در سالیان اخیر، این شرکت چینی فعالیت خود را در این زمینه جدیتر کرده و چندین مدل از بهترین گوشیهای خود را به بازار عرضه کرده است که بازخوردی نسبتا خوبی بین مردم داشته است. آیا شما از آن دسته کاربرانی هستید که احتمالاً چندین برنامه را به طور همزمان باز میکنند؟ این گوشی به دلیل داشتن باتری و تراشه قدرتمند برای بازی مناسب خواهد بود و میتوانید با آن کارهای سنگین را همزمان انجام دهید. بنابراین این گوشی نه تنها برای کارهای روزمره بلکه برای دیدن عکس و فیلم نیز انتخابی عالی است.

باتری یکی از مهمترین بخشهای گوشیهای هوشمند است، هر چقدر گوشی بزرگتر باشد قاعدتا به باتری قدرتمندتری نیاز خواهد داشت. در حال حاضر گوشی های هوشمند این برند با گارانتی 18 ماهه در اختیار کاربران قرار می گیرند. سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشتهاند اما مدلهای میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراهاند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد. در نتیجه کمپانیهای مختلف، راهکارهای متنوعی را در این زمینه در اختیار کاربران قرار دادهاند و قابلیتهای پیشرفتهای در این زمینه ارائه شده است که در ادامه به راهکار شرکت شیائومی برای اتصال گوشیهای شیائومی به تلویزیون به صورت بیسیم خواهیم پرداخت. در ایالات متحده آمریکا، هوآوی از سال ۲۰۰۸ به عنوان حامی مالی شروع به حمایت از برنامه آینده ارتباطات مؤسسه فناوری ماساچوست (یک تحقیق در زمینه آینده صنعت ارتباطات) نمود. همانطور که قبلا گفتیم، سامسونگ فکر میکند گوشیهای تاشو آینده گوشیها را میسازند.

همواره گوشیهای هوشمند سامسونگ توانستهاند در زمینه صفحهنمایش عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را بهنمایش بگذارند. می 10 تی پرو با وجود افتهایی که به خصوص در زمینه کیفیت بدنه داشته، دارای برخی قابلیتهایی است که نبود یا ضعف آنها در سری شیائومی می 10 کاملاً احساس میشد. ما کمتر از قبل گوشیهای خود را تعویض میکنیم، اما همچنان در حال خرید دستگاههای جدید با نرخ قابل توجه (و برخی میگویند ناپایدار) هستیم. نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است که عدد بالایی است. شارژ سریع آن ۶۷ وات است که در بین گوشیهای موجود در بازار بالاترین عدد است. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۹.۳ است که عدد خوبی است.

در ادامه اطلاعات بیشتری از نمایشگر و بدنه این گوشی در سایت funmobile اختیارتان قرار میگیرد. این میزان تراکم بهعنوان بیشتری تراکم در گوشیهای فعلی بازار شناخته میشود. گوشی نوکیا جی ۱۰ از سیستم عامل اندروید 11 بهره میبرد و همانطور که میدانید رابط کاربری این برند سفارشی نبوده و به صورت خام برای آن لحاظ میشود. در میان گوشیهای پرچمدار، گوشی شیائومی ۱۲S Ultra جدیدترین نسخه از برند شیائومی است که به زودی به بازار عرضه میشود. اگر میخواهید یک گوشی شیائومی با دوربین عالی و با کیفیت بخرید، گوشی Mi 10 Pro همان چیزی است که بهدنبالش هستید. در همان سال و خیلی سریع اکسپریا زد ۱ جایگزین اکسپریا زد شد. هرچند که گوشی های نوکیا در این بین با فراز و نشیبهای زیادی همراه بوده و در اوج بودن و حتی زمین خوردن را نیز تجربه کرده است؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که اکنون خیلی از برندهای سازنده موبایل مثل، اچ تی سی، لنوو هم حضور پررنگی در این بازار رقابتی ندارند؛ گرچه به نظر میرسد که این روزها بازار در دست شرکتهای نوظهوری مثل ریلمی، شیائومی و یا حتی آنر است؛ اما به نظر میرسد که گوشي نوكيا باز هم سعی دارد دوباره به اوج قدرت گذشته خود برگردد.

سری گلکسی اس پرچمداران کمپانی سامسونگ هستند. کمپانی نوکیا برای گوشی نوکیا 2.3 از یک باتری لیتیوم-پلیمر 4000 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که برای این گوشی با این مشخصات بسیار مناسب می باشد. روشن نشدن موبایل و یا ریستارت شدن اتوماتیک تلفن همراه می تواند نشانه ای برای نمایش خرابی برد باشد. بعد، شما باید تلفن را به رایانه وصل کنید. به همین دلیل ما تلاش کردیم تا به صورت تخصصی مشخصات فنی این گوشی را بررسی کرده و اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دهیم. با توجه به قابلیتهای منحصربهفرد این گوشی، تصمیم گرفتیم آن را بهطور کامل بررسی کنیم تا برای انتخاب و خرید اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید. این شرکت خودش صفحه و شیشه تاشو را برای ساخت گوشیهای هوشمند تاشو تولید میکند. گوشی هوشمند شیائومی ۱۲S Ultra یکی از خیرهکنندهترین گوشیهایی است که در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه میشود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری