طول عمر و عملکرد دستگاه چگونه است؟

لازم به ذکر است که پرچمداران هوآوی با نمایشگرهای OLED وارد سایت funmobile بازار شده اند. حال قصد داریم در بخش اول به این موضوع بپردازیم که چرا گوشی هوآوی بخریم. در انتها قصد داریم به بررسی یک موضوع بسیار مهم بپردازیم. پس با گندم همراه باشید تا بیشتر گوشی a03 کور را بررسی کنیم. رضایت مشتریان از مهم ترین معیار هایی است که کمپانی هوآوی از ابتدای کار خود تا به امروز بر آن تمرکز داشته است. هواوی در بازار ایران دارای گارانتی رسمی است و با توجه به محدود بودن برند هایی که به صورت رسمی وارد بازار ایران می شود هواوی یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می رود، البته در نظر داشته باشید که نمی توان این برند را به عنوان یک برند بی نقص در نظر داشت و باید به این موضوع توجه داشته باشید که نقاط ضعف گوشی های هوشمند این برند را نمی توان عاملی برای خرید نکردن آن ها دانست مگر اینکه روی مواردی خاص تاکید بسیار زیادی داشته باشید و از این رو ان ها را مقدم بر سایر ویژگی های بدانید. برند سامسونگ یکی از قدیمیترین برندهای موبایل و تکنولوژی است که به عنوان محبوبترین برند اندرویدی نیز شناخته میشود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شده که بهترین و قدرتمندترین پردازنده حال حاضر کوالکام و دنیای اندروید محسوب میشود.

از دیگر ویژگیهای این مدل میتوان به کیفیت ساخت بالا و همینطور استفاده از تراشه قدرتمند Snapdragon 888 5G اشاره کرد. اما مدل های جدید که آپدیت مدل های قدیم نیستند، باید از سیستم های جایگزینی که مخصوص هوآوی می باشند استفاده نماید. با وجود این، دلیل این موضوع که هواوی برندی چینی است و هواوی نخریم، به نظر بر پایه علم نیست و یک تجربه شخصی به نظر می آید. به نظر می رسد دلایل مذکور هیچ کدام بر پایه استنباط خاصی نیستند؛ پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید، می توانید از برند هواوی یک خرید موفق داشته باشید. هوآوی در این بخش بسیار موفق تر از سامسونگ عمل می کند. پس اگر به دنبال گوشی پرچدار، میان رده و اقتصادی و یا یک گوشی خیلی معمولی هستید می توانید با خیال راحت از میان مدل ها و سری های این خانواده ی پرقدرت، مدل مد نظر خود را پیدا کنید. اگر به دنبال خرید موبایل ارزان یا موبایلی تا سقف 5 میلیون تومان و یا تا سقف 3 میلیون تومان هستید در محصولات این شرکت می توانید گوشی هایی با عملکرد بالا پیدا کنید. برای مثال اگر هزینهای حدود ۳۳ میلیون تومان دارید میتوانید به خرید گلکسی S2۱ Ultra فکر کنید.

اگر قصد خرید گوشی های هوآوی را دارید این مژده را به شما می دهیم که با خرید این محصولات از فروشگاه اینترنتی لیپک، علاوه بر اینکه نسبت به کیفیت محصولات و البته امنیت پرداخت به صورت اینترنتی اطمینان خاطر خواهید داشت می توانید گارانتی معتبر ما را برای این گوشی ها دریافت کنید، بدون اینکه کوچک ترین هزینه ای را متحمل شوید. این گوشی هوشمند، از طریق میکرو USB که یک کانکتور قدیمی است، تامین شارژ میشود. مهم ترین نکته قیمت سامسونگ گلکسی A03 است، شما می توانید این دستگاه را با قیمت 150 دلار (11999 روپیه در هند) تقریباً تهیه کنید.

از آنجایی که این گوشی های هوشمند تقریبا همیشه همراه ما هستند و دائما از آنها استفاده می کنیم، بالا بودن طول عمر باتری گوشی ها بدون شک از مهم ترین مشخصه هایی است که به هنگام خرید باید به آن دقت کرد. نمایش رنگ ها، وضوح تصویر و نوع صفحه ی نمایش می تواند از اولین مشخصاتی باشد که به هنگام خرید گوشی های هوآوی باید به آن دقت کنیم. می دانیم که برای خرید این کالا ها که دیگر آنها را با عنوان کالاهای لوکس می شناسیم، هزینه ی زیادی را باید متحمل شویم. کمپانی هواوی در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی در زمینه گوشی های موبایل دارد و توانسته خود را به عنوان یکی از سه برند پرفروش گوشی های هوشمند به بازار جهانی معرفی کند، هواوی با وجود مشکلات بسیار زیادی که در روزهای اخیر تحمل کرده بازهم خود را به عنوان یک برند قدرتمند در بازار جهانی معرفی کرده و طرفداران و کاربران این برند نیز به آن تعصب بسیار زیادی دارند. برنامههایی را در این بخش قرار دهید که در هنگام کار حواس شما را پرت نمیکنند.

نکته کلیدی در فروش گوشی نوکیا ۵.۳ این است که قیمت پایین ۱۹۰ دلاری داشته و در اکثر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار گرفته است. حال که دانسته های مان در مورد فیزیک و ساختمان گوشی هواوی Huawei Honor 7S افزایش یافت، با خیال راحت می توانیم یک انتخاب مناسب برای گوشی مان داشته باشیم. جلب اعتماد کاربرات توسط کمپانی هواوی به قدری شگفت انگیز بود که با وجود مشکلات این کمپانی و احتمال اینکه هواوی دیگر نتواند از سیستم عامل اندروید استفاده کند، باز هم برای کاربران تفاوت زیادی روی خرید گوشی های هواوی نداشت و طرفداران این برند باز هم به کمپانی مورد علاقه خود اعتماد کردند و هواوی به نظر با کمک طرفداران خودبه زودی این مشکلات را پشت سربگذارد. از گوشیهای این سری میتوان به Poco F3 وPoco X3 که خیلی شبیه Redmi 9 pro است، اشاره کرد.

در گوشی های شیائومی کیفیت دوربین بیشتر از حد انتظار است، هم در گوشی های اقتصادی و هم در گوشی های میان رده و بالارده دوربین ها عملکرد فراتری را ارئه می دهند. ✅ چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم ؟ اگر از کسانی هستین که برای تان امنیت دستگاه تان حرف اول را می زند، به شما قاب های ضد ضربه را پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل برخی از این دلایل را از دید کاربران بررسی می کنیم. در ادامه به انواع خرابی های رایج و بررسی آن ها، تعمیر و تعویض قطعات مختلف موبایل و تبلت سونی، مشکلات رایج و دیگر نکات مربوط به تعمیر و. این کمپانی چینی همواره در بخش تنوع گوشی های موبایل در سراسر جهان پیشتاز بوده و به همین دلیل انتظار می رود اصلی ترین دلیل برای خرید گوشی های هوآوی در بازار موبایل ایران، مربوط به تنوع محصولات بیشتر در مقایسه با سایر برندها در نظر گرفته شود. یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای این گوشی هوشمند در بازار ایران، گارانتی گوشی های هوآوی است که در مقایسه با برندهای دیگر شرایط بهتری را برای کاربران فراهم می کند.

این موضوع سبب می شود کاربران در هنگام انجام فعالیت هایی که سرعت در آن اهمیت دارد، مانند برخی از بازی های آنلاین، به مشکل بر نخورند. میزان حافظه ی داخلی می تواند فاکتوری مهم به هنگام خرید گوشی های هوشمند محسوب شود. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. آیا تلفن های هوآوی هنوز می توانند از گوگل استفاده کنند؟ آیا دلایل ذکر شده برای این موضوع که گوشی هواوی نخریم، صحت دارند؟ هواوی Huawei Honor 7S خود باید قاب هایی را انتخاب کنید که در قسمت پشتی بتوانند از گوشی فون تان محافظت کنند.

هوآوی در طراحی مدل های مختلف گوشی خود، تمامی سلیقه ها را در نظر گرفت و تمام تلاش خود را داشته است که گوشی هایی را به بازار عرضه کند که برای همه ی افراد با هر بودجه ای که دارند امکان خرید آن وجود داشته باشد. قیمت گوشی هواوی یکی از عواملی بود که باعث تمایز تولیدات این شرکت با دیگر برندهای بازار میشد اما افزایش کیفیت و طراحی زیبا محصولات هواوی خیلی سریع موجب شد تا این شرکت چینی طی 4 سال، سونی، الجی و اچتیسی را پشت سر بگذارد و در میان چند شرکت برتر دنیا قرار بگیرد. در پشت، یک دوربین سه گانه با یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در قسمت جلوی آن یک دوربین سلفی پاپ آپ موتوری 16 مگاپیکسلی به شکل جذابی قرار گفته است. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که محتاطانه عمل کرده و اگر قصد خرید گوشی های هوآوی را دارید حتما این خرید را از فروشگاه های معتبر و با سابقه انجام دهید که در قبال خرید به شما کارت گارانتی محصول می دهند. اگر بودجه بسیار محدودی دارید و می خواهید از یک تلفن هوشمند برخوردار شوید، بدون شک این مدل ایده آل است و در سبد محصولات HMD یک مدل جدید محسوب می شود.

به عنوان مثال اگر قصد تهیه یک گوشی میانرده را دارید می توانید در میان بهترین گوشی سامسونگ سری a و یا سری m مناسب ترین گوشی نسبت به بودجه و کارکرد خود را انتخاب و تهیه کنید. از نظر باتری سامسونگ سری A بهتره یا M ؟ قابلیت اتصال ۵G و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در کنار قیمتی معقول، گوشی f52 را در لیست بهترین سامسونگ سری F جای میدهد. هوآوی توانسته در این سه دهه طلایی شرکت های قدرتمندی همچون اریکسون را کنار زده و تبدیل به بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی دنیا شده و یکی از رقبای اصلی و قدرتمند سامسونگ در حوزه گوشی و موبایل شود.

پیش بینی می شود اگر هوآوی با همین قدرت و شدت پیش رود در آینده ای نه چندان دور جایگاه دوم موبایل در بازار که هم اکنون متعلق به اپل هست را تصاحب کرده و در طی چند سال آتی ، سامسونگ را نیز کنار می زند. در صورتی که هیچکدام از راهحلهای بالا نتوانستند به شما کمک کنند، به عنوان آخرین گزینه باید به سراغ بازگشت به تنظیمات کارخانه یا همان “Reset Factory” بروید. بخش بعدی این صفحه در مورد تنظیم نور نمایشگر یا همان Brightness است که میتوانید آن را به صورت دستی تنظیم کنید و یا با روشن کردن گزینهی Adaptive brightness اجازه دهید که سنسورهای تنظیم نور محیط این کار را به صورت خودکار برای شما انجام دهند.

وجود این سیستم عامل که متخص به هوآوی می باشد می تواند دلیلی بر قدرت این کمپانی محسوب شود. این گوشیها معمولا ارزانقیمت هستند و به اندازهای قدرت دارند تا کاربر معمولی را راضی نگه دارند. قدرت سی پی یو می تواند در عملکرد گوشی شما نقش اساسی داشته باشد. پس از گسترش و موفقیت هواوی در حوزه مخاربرات و ارتباطات، این شرکت در پی ورود به بازار تلفن همراه، اولین گوشیهای خود را در سالهای 2004 و 2005 وارد بازار کرد. این روزها گوشی موبایل پی 20 پرو این برند، گران ترین موبایل اندرویدی نیز محسوب می شود. شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. آنی شاپ همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروریترین لوازم خانگی مثل فرش، پرده، کاغذ دیواری، مبلمان، میز تلویزیون و ماشین ظرفشویی است تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی، خانه رویاهایش را بسازد.

اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش را در خرید کالاهای دیجیتال نمی توان بی اهمیت شمرد. پس از موفقیت گوشی هواوی در چین، این شرکت به سرعت وارد بازارهای جهانی شد و محصولات خود را به کشورهای آسیایی زیادی از جمله ایران صادر کرد. برخی کاربران عقیده دارند که برندهای چینی ارزش خرید بسیار پایینی دارند و این موضوع را دلیلی جدی برای قانع کردن خود و دوستانشان در مورد این موضوع که چرا گوشی هواوی نخریم، می دانند. این رو خرید کالایی که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نباشد، کار عاقلانه ای نخواهد بود. گزینه ای که باید آن را بیشتر مناسب افرادی دانست که به دنبال یک گزینه کاربردی و اقتصادی هستند و نمیخواهند هزینه بسیاری جهت خرید یک گوشی رده بالا داشته باشند. صفحه نمایشگر گوشی نسبتا بزرگ است و 5 اینچ اندازه آن است که حدودا 73 درصد مساحت سطح جلویی گوشی را صفحه نمایشگر اشغال میکند. نکته مهم در باره صفحه نمایشگر این گوشی آن است که، صفحه نمایشگر گوشی به سمت کناره ها خم شده و لبه های خمیده دارد. البته یک تفاوت جالب وجود دارد و آن نیز در ابعاد صفحه نمایش است. تنها تفاوت این گوشی با گلکسی S10 صفحه نمایش بزرگتر آن است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری