آخرین اخبار و مقالات فناوری و تکنولوژی داده پردازی فراتک > گوشی های تاشو | funmobile

این نمایشگرهای بسط پذیر، علاوه بر اینکه می‌توانند برای بزرگ یا کوچک شدن گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرند، قادر هستند ابعاد جدیدی از قابلیت‌ها را در حالت گیمینگ یا تماشای ویدیو به این دستگاه‌ها اضافه کنند. به عنوان مثال تصور کنید قابلیتی به گوشی‌های هوشمند اضافه شود که آن‌ها بتوانند در هنگام بروز یک اتفاق خاص نظیر برخورد گلوله در بازی‌های سبک شوتر یا صحنه‌های هیجان انگیز فیلم‌های اکشن، ابعاد نمایشگر را تغییر دهند. به این ترتیب تجربه گیمینگ و تماشای ویدیو بر روی این دستگاه‌ها، بسیار واقعی‌تر و لذت بخش‌تر از قبل خواهد بود.

  • هر ساله فناوری‌های بسیاری در گوشی‌های هوشمند ظهور می‎‌کند و سال ۲۰۲۰ هم شاهد ظهور فناوری‌های جدید در این زمینه بودیم.
  • سنسورهای تشخیص اثر انگشت فعلی که می‎توانید آنها را در Galaxy S6 و iPhone 6 پیدا کنید از فناوری خازنی برای رد اثر انگشت شما استفاده می‎کنند.
  • اگرچه گوگل تاکنون چنین محصولی را عرضه کرده است اما به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها بسیار فراتر از عینک‌های Google Glass عمل کنند.
  • برای استفاده از این فناوری تنها کافی است که گوشی خود را در فاصله چند فوتی از دستگاهی به نام WattUp Mid Field نگه دارید تا فرآیند انتقال انرژی و شارژ دستگاه آغاز شود.
  • برنامه نویسان نرم افزاری جدید، طراحی کرده اند که از طریق آن می توانید راحت تر وارد حساب کاربری تان شوید.
این آزمایش توانایی و دقت این دوربین در تشخیص چیزی که به آن نشان داده می‎شود را به نمایش می‎گذارد. این اتفاق برای گوگل هم که قابلیت تشخیص اثر انگشت را به هسته آندروید اضافه کرده است خبر خوبی خواهد بود. بنابراین کاربران آندروید هم می‌توانند کارهایی که کاربران اپل انجام می‎دهند را مثل پرداخت از طریق پلی استور یا استفاده از قابلیت احرازهویت از طریق اثر انگشت روی برنامه‎های دیگر را نیز انجام دهند. دوربین های قدیمی که جلوی چشم خود می گرفتیم تا کادر را تنظیم کنیم را دوربینهای ببین و بگیر می گویند .

اگرچه طراحی و عرضه این عینک‌های هوشمند ایده جذابی به نظر می‌رسد اما بازهم می‌توان چند قدم فراتر از آن فکر کرد. در ایده‌ای عجیب، تصور کنید بتوان گوشی‌های هوشمند یا این عینک‌ها را با یک کامپیوتر کوچک که به صورت یک تراشه در مغز انسان قرار می‌گیرد جایگزین کرد. با استفاده از این تراشه‌ها می‌توان بدون نیاز به قطعات سخت افزاری دیگر، تماس‌های تلفنی دریافت کرد؛ به گونه‌ای که صدای شخص مخاطب از طریق مغز به انسان مخابره شود. به همین ترتیب می‌توان تنها با استفاده از این تراشه به موسیقی گوش کرد و یا جهت‌های مختلف مسیریابی را شنید.

ساعت پخش و بازپخش سریال شهباز / معرفی بازیگران سریال شهباز

می‌توان گفت که در حال حاضر این مجله خبری موبایل فان‌‌های عالی نمایشگرهای E-ink را نمی‌توان در صفحات نمایش OLED پیدا کرد. همچنین باید خاطرنشان کنیم که تغییر تکنولوژی ۷ نانومتر به ۵ نانومتری تنها دو سال طول کشید. در این دو سال ، نیروی انسانی ، منابع مادی و مالی زیادی برای پیشرفت این فناوری به طور فزاینده‌ای سرمایه گذاری شد.

http://businesset.irاز دیگر کاربردهای تکنولوژی NFC موبایل می‌شه به انتقال لحظه‌ای پول به افراد در کشورهای توسعه‌یافته و مدرن اشاره کرد. اطلاعات آنی اطلاعات تبلیغاتی و اعلان‌ها، کارت‌های پرداخت هوشمند NFC، ارائه بلیط، کنترل دسترسی افراد به بخش‌های مختلف، سابقه درمانی بیماران در سیستم سلامت و درمان از کاربردهای مهم این فناوری نوین هستن. در این کاربرد، گوشی‌های مجهز به NFC رو در صورت نصب اپلیکیشن‌های مربوطه می‌شه مقابل دستگاه POS قرار داد و مبلغ خرید رو پرداخت کرد. برای مثال، یکی از مهمترین کاربردهای NFC در دنیای امروزی استفاده از موبایل مجهز به NFC به‌عنوان نوعی بلیط برای سیستم حمل‌ونقل عمومیه. در این صورت دیگه نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری نیست و تنها کافیه گوشی هوشمند خودتون رو برابر دستگاه NFC خوان قرار بدین. یک موضوع مهم دیگه درباره نحوه کارکرد فناوری NFC اینه که وسایل دارای این تکنولوژی در سه حالت کلی با هم ارتباط برقرار می‌کنن.

تبریز – خیابان شریعتی جنوبی – کوچه ارک بازار موبایل تبریز – طبقه اول – واحد 106 و 107

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری