تکنولوژی های جدید گوشی ها چیست؟ | funmobile

پس از مدتی صفحات نمایش لمسی جای این صفحه کلید‌ها را گرفت و توانست با سرعت و عملکرد مناسب‌تر خود، انقلابی جدید در گوشی‌های همراه ایجاد کند. با وجود این ممکن است در آینده نزدیک بتوان از دستورات بصری و منتقل شده توسط چشم نیز در این دستگاه‌ها استفاده کرد. اما آنچه که این روزها باید به آن توجه کرد قابلیت‌هایی است که ممکن است در طی 10، 20 یا 30 سال آینده به گوشی‌های هوشمند اضافه شود. فارغ از اینکه گوشی‌های هوشمند در طی سال‌های آینده چه شکلی خواهند داشت و چه قابلیت‌های جدیدی را در خود جای خواهند داد، می‌توان مطمئن بود که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسل جدید از آن‌ها، قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف است.

http://businesset.ir

این موضوع ممکن است موجب ایجاد تاخیر طولانی مدت در عرضه عمومی این فناوری شود. علاوه بر این، اگرچه ایده پیاده سازی این فناوری در گوشی‌های همراه بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما ممکن است این کار به چند دهه زمان برای تحقیق و توسعه نیاز داشته باشد. ما حدس می زنیم این ویژگی مفیدترین ویژگی در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد.

بررسی کیس گرین Griffin G7؛ شیردال با کاربرد دوگانه!

آن طور که از خبرها معلوم است شرکت های سازنده گوشی تلفن همراه از تجهیز گوشی های خود به نسل 5 اینترنت حرف می زنند. از شرکت هایی اعلام کرده اند به این فناوری مجهز خواهند شد می توان به سامسونگ، سونی، وان پلاس و هواوی اشاره کرد. هنوز شرکت های بزرگ گوگل و اپل از تجهیز گوشی های خود به این فناوری سخن نگفته اند. البته ممکن است فناوری نسل 5 تا سال آینده نیز در دسترس نباشد، اما گوشی های هوشمند با برچسب نسل 5 وارد بازار می شوند. این بدان معناست که با ورود نسل 5 اینترنت این گوشی ها با آن سازگاری خواهند داشت. هنوز بحث در مورد توسعه فناوری های موجود صفحه نمایش وجود دارد که بعضی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند از تولید گوشی های با نمایشگر انعطاف پذیر سخن می گویند.

یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حساب بازنشستگان | زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان برای سال ۱۴۰۲

فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند. بعید است افزایش این شکاف امکاناتی به افزایش فروش آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس کمکی کند. طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند.

درست مثل اینکه این رنگ‌ها، بر روی سطح بدنه این مجله خبری موبایل فان‌ها رنگ آمیزی شده است. گوشی‌های هوشمند امروزی در رنگ‌های بدنه گوناگونی عرضه می‌شوند به همین دلیل در اکثر مواقع انتخاب یکی از آن‌ها توسط کاربران تصمیم بسیار سختی است. رنگ‌‌های مشکی، نقره‌ای و سفید اگرچه ظاهری کلاسیک و قابل توجه به گوشی‌های هوشمند می‌دهند اما ممکن است خیلی زود برای کاربران خسته کننده شوند. رنگ‌های دیگری نظیر قرمز، سبز یا بنفش نیز ظاهری جذاب و خیره کننده به این دستگاه‌ها می‌دهند اما موجب می‌شوند که آن‌ها تا حدود زیادی غیر حرفه‌ای به نظر برسند.

  • با این حال ، فن آوری صفحه نمایش تاشو مطمئن ترین راه برای به دست آوردن یک صفحه نمایش بزرگ است و کلید دستیابی به صفحه نمایش تاشو “OLED انعطاف پذیر” + “ساختار مکانیکی” است.
  • با استفاده از این فناوری می‌توان تمامی دستورات موردنیاز که در حال حاضر با استفاده از قابلیت‌های لمسی یا صوت به گوشی‌های هوشمند منتقل می‌شوند را تنها توسط فرامین ذهنی به این دستگاه‌ها رساند.
  • یکی دیگر از این مشکلات عدم کارکرد درست آنها در زمانی است که انگشت شما خیس است.
  • همچنین ممکن است این دستگاه‌ها در آینده شباهت زیادی به عینک‌های کنونی داشته باشند.
  • دوربین شیائومی Mi 11 امتیاز پایین تری از آیفون 12 مینی گرفت ادامه مطلب…
  • البته ، ما می فهمیم که رقابت شدید است و آنها سعی می کنند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند و قطعا این امر باعث پیشرفت بهتر محصولات در آینده خواهد شد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری