شش پیش‌بینی عجیب؛ گوشی‌های هوشمند در آینده به چه فناوری‌های جدیدی مجهز می‌شوند؟ | funmobile

از این نظر ، روش micro PTZ این است که نسبت لنز و عنصر حساس به نور را با هم ثابت کند. مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور اپل، پیش‌بینی‌هایی درباره دوربین گوشی‌های آیفون ۱۵ و ۱۶ ارائه کرده است. کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید. در واقع، اين ويژگي توسط شرکت چيني ويوو و به لطف فناوري سيناپتيکس پياده‌سازي شده است.

  • می‌توانید بدون استفاده از دست، به سیری بگویید «تلفن من را مجددا راه‌اندازی کنید» و سپس وقتی از شما خواسته شد دستگاهتان را راه‌اندازی مجدد کنید، بگویید «بله».
  • سپس می‌توان درون گوشی‌های هوشمند از نوارهای LED بهره گرفت که قادر به تولید طیف کاملی از رنگ‌های طبیعی هستند.
  • اولین حالت، همتا به همتا یا Peer-to-Peer که رایج‌ترین حالت کارکرد بین دستگاه‌های NFC محسوب می‌شه.
این قضیه تا جایی پیش رفته که دیگر مجله خبری موبایل فان ها و گجت ها را به شدت تحت شعاع خود قرار داده و کم کم باید با آنها خداحافظی کنیم . در واقع گوشی ها از هر تکنولوژی یکی را در خود جا داده اند و تقریبا همه منظوره شده اند. پیاده سازی فناوری واقعیت افزوده در این عینک‌های هوشمند می‌تواند قابلیت‌های عالی را به آن‌ها اضافه کند. به عنوان مثال می‌توان از آن‌ها برای اجرای بازی‌ها، تماشای اخبار، مشاهده تصاویر ثبت شده توسط دوربین و گشت و گذار در فضای وب استفاده کرد. استفاده از این عینک‌ها برای مسیریابی در هنگام پیاده روی و رانندگی نیز بسیار جذاب خواهد بود. با پشتیبانی این عینک‌ها از فناوری واقعیت مجازی می‌توان انتظار داشت که آن‌ها بتوانند جای تلویزیون‌های خانگی را هم اشغال کنند.

http://businesset.ir

می‌توانید بدون استفاده از دست، به سیری بگویید «تلفن من را مجددا راه‌اندازی کنید» و سپس وقتی از شما خواسته شد دستگاهتان را راه‌اندازی مجدد کنید، بگویید «بله». استفاده از IC اختصاصی در پورت USB-C برای آیفون‌ها اگرچه در حد یک شایعه است، اما با توجه به رویکرد اپل در گذشته، می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

تکنولوژي گوشي هاي هوشمند ؛ روند کنوني و آينده صنعت موبايل جهان

متاسفانه زمان مشخصی برای اجرایی شدن این تصمیم اعلام نشده و هنوز معلوم نیست چه زمانی شاهد حسگر اثر انگشت و سایر ویژگی ها در گوشی های میان رده و حتی پایین رده سامسونگ خواهیم بود. در اینجا به معرفی تعدادی از عجیب ترین گوشی های سال‌های نه چندان دور بازار خواهیم پرداخت که به طراحی … جدا از فناوری NFC گوشی، حالت خواندن و نوشتن یا Reader/Writer هم وجود داره که طی اون ارتباط بین دستگاه‌های مجهز به فناوری و برچسب‌های اون ایجاد می‌شه. در حالت سوم که شبیه‌ساز کارت نام داره، ارتباط بین دستگاه NFC خوان با کارت و یک دستگاه NFC ایجاد می‌شه. این به این معناست که دستگاه‌ها برای برقراری ارتباط با هم به بهترین شکل ممکن باید از دستورالعمل‌های خاصی پیروی کنن. فناوری مورد استفاده در NFC بر اساس ایده‌های قدیمی RFID یا Radio-Frequency Identification (شناسایی از طریق فرکانس رادیویی) ایجاد شده.

ارسال پیامک امروز ۳۰ ساله شد

برچسب NFC هم که با پروتکل‌های NFC تطابق داره، تراشه و آنتن رو دربرمی‌گیره. این برچسب‌های توانایی ذخیره اطلاعات رو دارن و فقط دستگاه‌های NFC قادر به خوندن این اطلاعات هستن. برچسب‌ها بسته به ویژگی، ظرفیت حافظه و سرعت‌شون به چهار نوع اصلی تقسیم می‌شن.

سال

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری