مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو | funmobile

کاربران عادی می‌توانند با انتخاب مدل‌هایی مانند A12 و A22، دستگاهی خوش‌دست با توانایی انجام کارهای روزانه را داشته باشند. کاربران نیمه‌حرفه‌ای هم گزینه‌هایی مانند گلکسی A52s و A72 را در مقابل خود می‌بینند که آن‌ها را می‌توان در کلاس گوشی های قاتل پرچم دار دسته‌بندی کرد. سامسونگ برای سال 2022 نیز باز هم از سری گلکسی A گوشی‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرده که درواقع نسخه‌های به‌روز شده با امکانات بیشتر از سال 2021 هستند. این محصولات شامل گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 می‌شوند. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد.

عصر طلایی شرکت سامسونگ در صنعت گوشی از دهه 2010 با با معرفی خانواده گلکسی S آغاز شد. عده ای دیگر در صنعت الکترونیک به گیمرها مشهور هستند که به دنبال گوشی هوشمندی با رم و پردازنده ی بالاتر هستند. در کنار این ها عده ای کاربر معمولی محسوب می شوند که برای رفع نیازهای روزانه و تفریح به یک گوشی سامسونگ احتیاج دارند. میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند. اولین گوشی سامسونگ با تکنولوژی GSM مدل SGH-100 بود که نتوانست آنچنان که باید در مقابل حریف های قدر خود از مدل های مختلفنوکیا و موتورلا دوام بیاورد، آن هم فقط به دلیل طراحی ضعیف تر نسبت به رقبا.

  • برای سال 2022، سامسونگ گلکسی A53 5G را به عنوان یک میان رده ایده آل معرفی می کند.
  • پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است.
  • همه ی این گوشی های تلفن همراه دارای معتبر ترین نمایندگی های رسمی موجود بوده و انواع خدمات قبل از فروش و پس از فروش توسط کارشناسان خبره ی گوشیاتو، به مشتریان گرامی ارائه می شود.
  • تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند.
  • آخرین سری از گوشی‌های گلکسی، سری M است که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است.
هردو مجله خبری موبایل فان از پرقدرت‌ترین سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین نمایشگر و بهترین دوربین بهره می‌برند و به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند. اما آن‌چه تفاوت سری اس و سری نوت گوشی های سامسونگ را رقم می‌زند، وجود قلم S Pen در سری Note است. به‌منظور استفاده از تمام قابلیت‌های قلم پرکاربرد گوشی های نوت، سامسونگ معمولا این دستگاه‌ها را با صفحه نمایش‌هایی بزرگ‌تر روانه‌ی بازار می‌کند.

سامسونگ چه محصولاتی تولید می‌کند؟

تراشه‌هایی که سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند. شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند. در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است.

گوشی سامسونگ سری S در مقابل سری A

سامسونگ علاوه بر سری گلکسی S22 که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود، گوشی گلکسی S20 FE 2022 را نیز چندی پیش معرفی شد. گوشی های پرچم دار سامسونگ نه تنها با محصولات کمپانی های مطرحی مانند اپل رقابت دارند، بلکه رقیبانی خویشاوند را هم در برابر خود می‌بینند. سری Note گوشی های سامسونگ به‌عنوان یکی از اولین فبلت‌های بی‌نقص دنیای تکنولوژی، جزو معدود دستگاه‌هایی هستند که قدرت به چالش کشیدن سری S این شرکت را دارند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری