مشخصات فنی و قیمت گوشی سونی اکسپریا ال 1 Sony Xperia L1 | funmobile

البته خبری از نمایشگر 4K نیست ولی شما همچنان به نمایشگر فوق‌العاده 6.1 اینچی 120 هرتزی دسترسی دارید. سونی نیز مانند بسیاری دیگر از سازندگان گوشی‌های اندرویدی تعهدی به بروزرسانی نرم افزاری ندارد، اما معمولاً به دو ارتقای سیستم عامل و سه سال به روز رسانی امنیتی پایبند است که با توجه به این قیمت، چندان کافی نیستند. سونی یکی از برندهای موفق تولید کننده لوازم الکترونیکی است که در تولید گوشی نیز خوش درخشیده و ما در این گفتار، به معرفی بهترین گوشی های سونی 2021 خواهیم پرداخت. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه در این مدل خبری از لنز پریسکوپی متغیر با زوم 3 برابری و 4.4 برابری نیست ، در عوض شما بزرگنمایی بدون افت کیفیت 2.5 برابری را امسال و در این مدل دریافت خواهید کرد.

گوشی موبایل سونی Xperia 10 دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت

آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه گوشی سونی… Sony Interactive Entertainment زیرمجموعه‌ای از شرکت سونی می‌باشد که در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است. این شرکت شروع به ساخت سری کنسول‌های بازی PlayStation و بازی‌های ویدیویی مانند God of War و Uncharted کرد که به شدت موفق بودند. گوشی جدید سونی ، Xperia 10 III Lite نام دارد که در ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ معرفی شد.

شبیه‌سازی نسل جدید گاوها در چین با قابلیت تولید سالانه 18 تن شیر!

گوشی سونی Xperia 5 IV رسما معرفی شد و همراه با آن ، سری گوشی های سال 2022 این کمپانی ژاپنی را اکنون باید تکمیل شده دانست. سونی اندازه کوچک سری Xperia 5 را در نسخه جدید حفظ کرده ، اما برخی از ویژگی‌ های برادر بزرگترش یعنی مدل اکسپریا وان مارک IV و قیمت بیشتر را به مدل جدید اضافه کرده است. وقتی مدتی از گوشی استفاده نمی کنید، صفحه نمایش به صورت خودکار خاموش می شود.

http://businesset.irاما با این وجود مجله خبری موبایل فان اکسپریا ۱ IV به شدت گران است، در حین بازی‌های سخت و پیشرفته نیز گرم می‌شود. در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در موبایل تندیس بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.

صفحه نمایش

در رابطه با دوربین‌ها، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین پشت، و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌باشد. البته این گوشی سونی که همچنان جزو بهترین گوشی های سونی 2021 است، کمی از مد افتاده و اندروید 8 آن در ذوق می‌زند. با این حال نمی‌شود منکر این موضوع شد که این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است و همچنان می‌تواند بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها را به خوبی و بدون هنگی باز کند. در بقیه‌ی موارد، مشخصات اکسپریا 5 مانند اکسپریا 1 است و در واقع، دوربین، چیپست، نسبت ابعاد، رم و حافظه داخلی این گوشی کاملا مشابه اکسپریا 1 است که در زیر به معرفی آن خواهیم پرداخت.

  • گوشی‌های Sony در ابتدا با سیستم عامل ویندوز شروع به کار کردند اما بعدها سیستم عامل آن به اندروید تغییر داده شد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار موبایل گردید.
  • کیفیت ساخت گوشی در حد مدل‌های گران‌قیمت است، نمایشگر با وجود این که 60 هرتز است اما همچنان عالی است.
  • از طرفی، تمامی مراحل بررسی، عیب یابی و ترمیم گوشی سونی، تحت نظارت افرادی انجام میشه که دوره های فوق تخصصی رو در این زمینه گذروندن.
  • نکته بعدی که باید پیش از آپدیت گوشی سونی چک کرده و از آن مطمئن شوید، شارژ باتری است.
  • وجود تجهیزات پیشرفته و بکارگیری آنها توسط تعمیرکاران مجرب، امکان انجام عملیات تعمیر به صورت تخصصی را در این بخش از نمایندگی سونی در کرج فراهم کرده است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری