لیست گوشی های SONY سونی ابطحی شاپ | funmobile

در صورت عدم دسترسی به رمز دوم کارت بانکی خود، میتوانید پرداخت از طریق فیش بانکی را انتخاب کرده و مبلغ فاکتور را کارت به کارت کنید. صفحه نمایش از رزولوشن ۴K برخوردار است که مطمئنا از ویژگی‌های معمول صفحه نمایشهای ۶٫۶۷ اینچی AMOLED است، اما در حالت کلی صفحه نمایش اکسپریا ۱ IV فوق العاده عمل می‌کند. رنگ‌ها بسیار واقعی نمایش داده می‌شوند، و به ندرت درگیر اشباع می‌شوند. نرخ تازه سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است، و برای مشاهده در زیر نور آفتاب نیز مناسب است. ادامه عملیات آپدیت گوشی سونی ساده است و کافی است طبق دستورالعمل های ارائه شده پیش بروید تا گوشی شما به نسخه جدید اندروید آپدیت شود.

سونی اکسپریا 5 مارک III

با توجه به تاریخچه بازار در حوزه ی دیجیتال، این شرکت از معدود شرکت‌های شناخته شده ای است که همگام با معرفی تبلت و موبایل به دنیای دیجیتال توسط برندهای مشهور دنیا، اقدام به فروش… این گوشی دو سیم کارته است و هر دو درگاه آن فقط از سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کنند. اتصالات این گوشی شامل Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، اینترنت همراه 3G و 4G می‌باشد. همینطور این گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیز بوده که باز کردن قفل گوشی موبایل را برای شما آسان‌تر و امن‌تر می‌کند.

http://businesset.ir

خط Xperia قبل از بازگشت اپل و سامسونگ، لبه‌های صافی در کناره‌ها داشت و از شیشه‌های مات پشتی شیکی برخوردار بود که ان را خاص جلوه می‌داد. در حال حاضر، شرکت سونی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولید گوشی و لوازم الکترونیکی دیگر است. این شرکت در سال 1946 با همکاری ایبوکا ماسارو و آکیو موریتا تاسیس شد و نام آن را Tsushin Kogyo (شرکت مهندسی ارتباطات از راه دور توکیو) گذاشته بودند. در حالی که لنز واید و تله فوتو هر دو دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشند. از لحاظ فیزیکی ، Xperia 5 IV تقریبا هم اندازه گوشی Xperia 5 III است.

گوشی سونی اکسپریا Z5 DUAL

همچنین آخرین تخفیفات کالامجله خبری موبایل فانک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید. نمایشگر با وجود این که مانند پرچمدار سونی، رزولوشن 4K ندارد ولی همچنان کیفیت بسیار عالی دارد. سونی بالاخره امسال تصمیم گرفت که شارژ بی‌سیم را نیز به پرچمداران کوچک‌تر خود اضافه کند. اما نمی‌توان گفت در مقایسه با سایر رقبا این گوشی با این قیمت ارزش خرید بیشتری دارد. دوربین‌ها با وجود اینکه امکانات زیادی دارند ولی بازهم برای استفاده کاربران حرفه‌ای مناسب هستند و زوم اپتیکال نیز تنها محدود به 2.5 برابر است.

  • گاهی ظاهرا اتصال اینترنت برقراره و مشکلی وجود نداره؛ اما با این حال گوشی نمیتونه فایل های مورد نظر شما رو دانلود کنه.
  • در بخش فروش، تولیدات شرکت sony شامل انواع تلویزیون، موبایل، تبلت، لپ تاپ، سیستم های صوتی، کنسول بازی و … به صورت اورجینال عرضه می گردند.
  • سونی اندازه کوچک سری Xperia 5 را در نسخه جدید حفظ کرده ، اما برخی از ویژگی‌ های برادر بزرگترش یعنی مدل اکسپریا وان مارک IV و قیمت بیشتر را به مدل جدید اضافه کرده است.
  • به چند روش مختلف می توان گوشی های سونی را بروز رسانی کرد که در ادامه تمامی آنها را به شما آموزش می دهیم.

این قضیه می تواند به تلفن همراه کمک کند تا شارژدهی بهتری نسبت به مدل نسل قبلی داشته باشد. برای دستیابی به تنظیمات پیشرفته Storage و Memory به عنوان یکی از ترفندهای گوشی سونی Xperia X ، کافی است منوی سه نقطه ‌ای و پس از آن گزینه advanced را انتخاب کنید. در بخش Storage می‌توانید با انتخاب گزینه Cached data تمام داده‌های پنهان را به صورت یکجا پاک کنید و یا با انتخاب گزینه explore در پایین صفحه، فایل‌های مورد نظر خودتان را پاک کنید. با تمام ویژگی‌های خوبی که این گوشی برای ارائه کردن دارد، حتی اگر بهترین گوشی Sony محسوب نشود، قطعا جزو بهترین محصولات این شرکت است.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XA1 Plus دوسیم کارت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری