قیمت گوشی شیائومی ️ خرید انواع گوشی Xiaomi کالاتیک | funmobile

شیائومی 12 اس اولترا نیز از راه رسیده تا موفقیت‌های نسل قبل از خود را تکرار کند. پس به طور کلی اگر بهترین دوربین‌های موجود را نیاز دارید قطعا شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. اگر بخواهیم به زبان ساده و در یک جمله دلیل محبوبیت گوشی‌های شیائومی را بگوییم، باید گفت که کیفیت استثنایی و قیمت بسیار مناسب آن‌ها، باعث محبوبیت این گوشی در سطح جهان شده است. در ادامه به صورت جزئی به بررسی گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم تا پیش از خرید گوشی شیائومی، اطلاعات کاملی در مورد این برند و ویژگی‌های گوشی‌هایش داشته باشید. امروزه خرید و فروش گوشی موبایل شیائومی در سراسر جهان ادامه داره و کاربرهای زیادی از محصولات این برند استفاده می‌کنن.

http://businesset.ir

اگه می‌خواین یک گوشی شیائومی با حافظه داخلی بالا داشته باشین، گوشی Poco F3 با حافظه داخلی 256 گیگابایت یک انتخاب خیلی خوب براتون خواهد بود. با توجه به این مرور مختصر، اگه قصد خرید موبایل‌های شیائومی رو دارین، می‌تونین با توجه به نیاز، بودجه و کاربری‌تون، یکی از سری‌های این برند رو انتخاب کرده و بین گوشی‌های اون مناسب‌ترین مدل رو انتخاب کنین. به همین دلیل انواع سری‌های گوشی شیائومی ایجاد شده و توسعه پیدا کردن تا اگه قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی رو دارین، بهتره به‌ صورت مختصر با هر کدوم از اون‌ها آشنا بشین و بعد با توجه به نیاز و بودجه‌تون، مناسب‌ترین مدل رو انتخاب کنین.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 8/256GB Mobile Phone

مجله خبری موبایل فان همچنین دارای دستگاه هایی در رنج های مختلف قیمتی است، به این معنی که صرف نظر از اینکه به دنبال هزینه 100 دلاری یا 1000 دلاری هستید، چیزی برای خود پیدا خواهید کرد. هم از نظر کیفیت ساخت و هم از منظر طراحی، می توانید در قبال پول خود یک گوشی عالی را انتظار داشته باشید. شیائومی در راه تبدیل شدن به یک برند اصلی در اروپا است که بخشی از آن به دلیل استراتژی قیمت گذاری تهاجمی خود است. مصرف کنندگانی که تا حدودی از این برند آگاهی دارند می دانند که از نظر عملکرد از دستگاه های شیائومی ناامید نخواهید شد.

برای مثال، گوشی شیائومی می ۱۰ لایت ویژگی‌های ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو دارد. بنابراین، در هنگام خرید گوشی شیائومی ، علاوه بر رده‌ی گوشی‌، باید به مدل دقیق آن نیز توجه داشته باشید. اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد. البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد.

گوشی شیائومی – قیمت گوشی‌های شیائومی⚡

شیائومی در سال 2019 ردمی را به‌عنوان برندی مستقل معرفی کرد تا تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های رده‌بالا قرار دهد. با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچم‌داران شیائومی تولید می‌کند، اما همچنان به ارائه‌ی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت توجه بیش‌تری نشان می‌دهد. پس از این پیشروی که در سال 2014 اتفاق افتاد، این شرکت جاه‌طلب، قلمروی خود را به خاک مالزی، فیلیپین و هند هم گسترش داد.

  • این دستگاه ها به خوبی موفق به گذرانده تست های مختلف مانند تست های ضربه و خط و همجنین استاندارد ضد آب و گرد و غبار در گوشی های شیائومی نمرات مطلوبی را کسب کرده است.
  • همچنین مخفف ماموریت غیرممکن است، زیرا این برند بر موانع بسیاری غلبه کرده است که در نگاه اول غلبه بر آنها غیرممکن به نظر می رسید.
  • تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است.
  • کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.
  • هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری