قیمت موبایل سامسونگ خرید آنلاین ارزان فروشگاه اینترنتی آریا | funmobile

کاربران این ماجرا را یکی از دلایل مهم افزایش قیمت گوشی های سامسونگ در بازار می دانند . از آنجاییکه «گوشی موبایل» تبدیل به یکی از نیارهای اساسی شده ، اطلاع از بروزترین قیمت گوشی اهمیت دو چندان پیدا کرده است . حال علاءالدین، چارسو یا بازار موبایل فرقی نمی کند؛ دیگر از گوشی سامسونگ زیر ۲ میلیون تومان خبری نیست . از نظر کیفیت ساخت، می‌توان انتظار مواد باکیفیت‌تری مانند قاب‌های فلزی و عناصر شیشه‌ای در سری S را نیز داشت. سامسونگ در تمام مدل‌های سری S22 از شیشه‌های گوریلا گلس Victus+ نشکن استفاده می‌کند و بنابراین ظاهر و احساسی با کیفیت بالا ارائه می‌کند. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A.

خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک

مجله خبری موبایل فان‌ها پیش که کمپانی سامسونگ کار خود را با صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین آغاز کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظارش باشد. شرکت کره‌ای سامسونگ، یک ابرشرکت چند ملیتی، با فعالیت‌های بین‌المللی است که مرکز آن در شهر سئول قرار دارد. سه دهه‌ی اول فعالیت گروه سامسونگ به توسعه در زمینه‌های صادرات، صنایع غذایی و بیمه اختصاص یافت؛ اما با تاسیس سامسونگ الکترونیک در سال 1969 (با نام اولیه‌ی صنایع الکتریک سامسونگ)، تمرکز اصلی این هلدینگ بر روی دنیای الکترونیک و فناوری قرار گرفت.

  • در ادامه این مطلب، انواع گوشی سامسونگ و فهرستی از جدیدترین محصولات این غول کره‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.
  • مانند شرکت اپل و بسیاری از دیگر برندهای بزرگ موجود در جهان گوشی‌ های سامسونگ هم عموما در خود کره ساخته نمی‌شوند و تولید آن‌ها به کارخانه‌های موجود در چین، هند، برزیل، اندونزی و ویتنام سپرده می‌شود.
  • اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند.

سامسونگ گوشی‌هایی را از سطح مبتدی تا سطح بالا تولید می‌کند، عمدتاً این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است که شامل صفحه کلید موبایل ، ارزان قیمت و پرچم‌دار است. غول فناوری کره جنوبی از طریق این سری ها زیرمجموعه ای در گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است. هدف اصلی این امر رقابت با سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی اوپو و ویوو، ارائه گزینه‌های بیشتری به مشتریان خود است. اگر می خواهید انتخاب گسترده تری داشته باشید، پیشنهاد می کنیم قاب گوشی سامسونگ را به صورت آنلاین از ما خریداری کنید.

گوشی گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ 4G

موضوع خروج سامسونگ از بازار لوازم خانگی و گوشی ایران واکنش های بسیاری داشت . همانند بسیاری از کالاها [اعم از ضروری و غیرضروری] قیمت گوشی نیز در ایران لحظه ای و یا دست کم روزانه دستخوش تغییر می شود . فروشگاه دارسو تنظیم میکند که گوشی های رجیستر شده سامسونگ را به عرضه برساند. در سال 2021، Samsung Z Fold3 و Samsung Z Flip3 امکانات بیشتری را ارائه کردند، که باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی با دوام بیشتر در برابر آب، به علاوه سازگاری با قلم S طراحی شده بودند.

گوشی سامسونگ مدل GALAXY A22 5G حافظه 128 رم 6 گیگابایت

در سال 2021 سامسونگ سری گلکسی S21 را معرفی کرد و برای سال جدید میلادی نیز سری گلکسی S22 معرفی شد که شامل سه گوشی هوشمند گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود. هر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند. از آن جا که برند سامسونگ از قدیمی ترین و بهترین برندهای بازار محسوب می شود، کاربران به راحتی به گوشی سامسونگ اعتماد کرده و آن را اولین انتخاب خود برای خرید می دانند. جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری