قیمت فرش ارزان در شهر فرش-فرش شادرخ

قیمت فرش ارزان در شهر فرش-فرش شادرخ پس اگر منزلتان کوچک است به صورتی که با یک یا دو فرش پر میشود یا فقط یک فرش مدنظرتان است ما پیشنهاد می کنیم از فرش های تک خرید نمایید و این موقعیت فوق العاده را از دست ندهید. بنا به درخواست زیاد کاربران یک لیست قیمت فرش ماشینی 6 متری ارزان را نیز به صورت جداگانه فرش ارزان طرح جدید آماده کرده ایم. تا طرفداران این محصول ارزان قیمت یک لیست جداگانه را نیز جدا داشته باشند. خرید خود را برای محصولات فرش ماشینی ارزان قیمت خود انجام دهید و در صورتی که قصد صادرات فرش را نیز دارید اقدام به صادرات آن کنید و صبر کردن دلیلی نخواهد داشت. محصولات فرش ارزان فروشگاه شامل فرش های 700 شانه با نخ ورژین تراکم 2550 و همچنین فرش 500 شانه با تراکم 1000 می باشد.

تفاوت فرش درجه دو و سه

یکی از این روش ها کاهش وزن فرش است یعنی بجای استفاده از 35 کیلو نخ از 32 کیلو نخ برای بافت فرش استفاده شود. یا از نخ با کیفیت پایین تر استفاده شود تا از قیمت فرش کاسته شده و به عنوان فرش ارزان وارد بازار مصرف شود. به طور کلی فرش های ارزان برای افرادی که تمایل ندارد هزینه زیادی را برای خرید فرش اختصاص بدهند یا از نظر مالی توان پایین تری دارند گزینه خوبی خواهد بود. از این میان فرش های 500 شانه، فرش های طرح 700 و فرش 700 شانه با داشتن قیمت کمتری نسبت به سایر فرش های با تعداد شانه بالا انتخاب مناسبی است.

  • به طور کلی در قیمت فرش ماشینی موارد زیادی تاثیر گذار است.
  • قیمت این محصولات بر اساس نوع بافت، شانه و تراکم و استفاده از الیاف و ابعاد آن متفاوت است و برخی از بافته ها ارزانتر از دیگر بافته است.
  • بیننده بتواند راحت‌تر بتواند با طرح‌های این گونه فرش‌ها کنار بیایند.
  • بدین صورت فرش ارزان قیمت 12 متری را افراد می توانند از میان این محصولات استوک جستجو کنند.
فرش های استوک یا ته انباری نیز معمولا با تخفیف و قیمت کمتری فروخته می شوند. در خرید این دسته از فرش های ماشینی نیز باید دقت داشته باشید و از فروشگاهی معتبر خرید کنید. چون ممکن است بافت فرش دارای مشکلاتی باشد و به همین دلیل با قیمت پایینی فروخته شود. البته فرش های استوک به دلیل خارج شدن از دور بافت و تک سایز بودن نیز به قیمت پایین تر فروخته می شوند. البته باید گفت تاثیر جنس نخ فرش در قیمت فرش بیشتر از شانه و تراکم است. برای مثال می توان گفت یک فرش 500 شانه که با نخ اکریلیک بافته شده نسبت به یک فرش 700 شانه پلی استر هم کیفیت بالاتر و هم قیمت بیشتری دارد.

خرید فرش ارزان از کارخانه

فروشگاه اینترنتی فرش ایرانیان بستری مساعد و معتبر برای خرید انواع فرش ارزان و ته انباری به قیمت کارخانه و با کیفیت است. مورد دیگری که پس از جنس نخ فرش در قیمت فرش موثر است، شانه و تراکم فرش است. در مورد شانه و تراکم فرش ارزان قیمت در وبلاگ قالی کاشان به صورت مفصل توضیح داده شده است. اما به طور خلاصه می توان گفت با زیاد شدن شانه فرش قیمت فرش نیز بیشتر می شود. فرش های با شانه بالا مانند فرش 1500 شانه تعداد گره بیشتری در بافت دارند.

در این روش به صورت استاندارد در فرش 12 متری از 30 کیلو نخ بجای 37 کیلو استفاده میشود و در نهایت نخ کمتری استفاده شده و فرش ارزان تر میشود. این مدل فرش های ارزان دارای کیفیت خوبی هستند چون برای بافت آنها از مواد اولیه باکیفیت استفاده میشود. وزن فرش هر چند برای خریداران قابل تشخیص نیست اما در قیمت فرش و طول عمر آن تاثیر زیادی دارد.هر چه ضخامت فرش کمتر شود از وزن فرش و مقاومت بافت آن کاسته خواهد شد. خیلی از فرش هایی که قیمت پایینی دارند به این خاطر است که با ضخامت کمتر و وزن پایین تر بافته شده اند. امروزه، تعداد زیادی از شرکت‌ها و تولیدی‌های معروف، مجموعه عظیمی از مدل‌ها، طرح‌ها و کیفیت‌های مختلف فرش ماشینی را ارائه می‌دهند.

فرش کودک

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری