آسانسور پله برقی آسانسور پکیج فروش آسانسور بازرگانی قطعات آسانسور آتیس شرکت آسانسور

به طوری که برای نصب بالابرهای هیدرولیک باید به فکر تاسیس موتورخانه بود در حالی که برای نصب آسانسورهای گیرلس نیازی به موتورخانه نمی باشد. شما می توانید با توجه به نوع بالابر خریداری شده، مراحل نصب مربوط به آن را نیز طی کنید. همکاران ما می توانند به بهترین شکل ممکن بالابر مورد نظر شما را نصب و آن را راه اندازی نمایند. آسانسورهای هیدرولیک برای ساختمان هایی استفاده می شود که ارتفاع کمی دارند. برای کنترل و بالا و پایین بردن کابین از یک پیستون استفاده می شود که در زیر کابین نصب شده است.

آسانسور پله برقی آسانسور پکیج فروش آسانسور بازرگانی قطعات آسانسور آتیس شرکت آسانسور

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهنمای خرید بالابرهای گیرلس هستند چرا که به خوبی می دانند برای نصب این مدل از تجهیزات، به موتورخانه نیاز ندارند و همچنین هزینه های تعمیرات و نگهداری بسیار کمتری را نیز پرداخت خواهند کرد. شما نیز می توانید نمونه هایی از بهترین انواع این مدل بالابرها را از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید و با توجه به سلیقه ی خود، بهترین این محصولات را تهیه منبع و خریداری کنید. فلکه هرزگرد آسانسور، فلکه‌ای مدور و شیاردار است که متناسب با عملکردش در موتور طراحی می‌شود. هدف استفاده از فلکه هرزگرد، حرکت کابین آسانسور در راستای دستور تابلو فرمان آسانسور است. اصطکاک سیم بکسل روی فلکه هرزگرد سبب بالا و پایین شدن کابین آسانسور می‌شود.

آسانسورهای مسکونی:

از نظر جایگذاری و تعداد درب ها نیز میتوان به تک درب دو درب تونلی و دو درب مجاور یا اشاره نمود که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم. آسانسور های کششی را بطور کلی میتوان براساس دسته بندهای زیر تقسیم بندی کرد. این اولین وسیله بالا بر نبود اما اختراع اوتیس شکل امروزی تر همراه با ترمز ایمنی داشت که مانند همین آسانسور های کششی حال حاضر است. از افراد متخصص و مجرب جهت تعمیر آسانسور کارگاهی استفاده نمایید. سکشن های نصب شده اولیه انکراژ شده و یک عدد کابل گیر بر روی سکشن آسانسور کارگاهی نصب می گردد.

  • اگر در مجموعه آسانسور موتور آسانسور را قلب آسانسور بدانند، از تابلو فرمان به عنوان مغز متفکر سیستم آسانسور یاد می شود.
  • در سال 1846 آسانسور هیدرولیکی به وسیله ی مردی به اسم سر ویلیام آرمسترانگ اختراع گشت.
  • عواملی از جمله تعداد طبقات، ابعاد ساختمان، تعداد توقف های آسانسور، مشخصات ساختمان و تاسیسات آن، نوع ساختمان ها از نظر مسکونی، تجاری و … و موارد دیگر از جمله عواملی است تاثیر مستقیمی روی هزینه نصب و راه اندازی آسانسور می گزارد.
  • چون به طور دقیق نمی توان اولین زمان استفاده یا اختراع این وسیله را تنها بر اساس اسناد تاریخی حدس زد.

از این حیث طراحی و انتخاب قطعات فنی آسانسور در این حوزه بسیار در نحوه کارکرد و عمر مفید این سیستم ها تعیین کننده خواهد بود. سیم بکسل از طرفی به چهارچوب کابین و از طرف دیگر به چهارچوب وزنه تعادل متصل می‌شود. بدین وسیله، وظیفه دارد که کابین و وزنه تعادل را به حالت معلق نگه دارد. از سیم بکسل برای بلند کردن بار در آسانسور‌ها و جرثقیل‌ها ، و همچنین به جهت انتقال قدرت مکانیکی، استفاده می‌شود. ساختار آسانسور کششی برحسب ماشین آتوود است و از وزنه و موتور استفاده می‌شود.

آسانسور پله اغلب در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و راهی آسان برای افراد برای بالا رفتن و پایین رفتن از پله‌ها فراهم می‌کند. این کار معمولا با نشستن آن‌ها روی یک صندلی موتوری انجام می‌شود که آن‌ها را از یک طیقه به طبقه دیگر می‌برد. آسانسورهای معلول بر می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند و می‌توانند زیر مجموعه دسته‌های مختلف قرار بگیرند، در حالی که هدف آن‌ها انتقال افرادی با مشکلات مربوط به تحرک است. اگر تمام آسانسورها یک بالابر ساده با یک اتاقک باشد که توسط قرقره حرکت کند، برای بالابردن افراد از مقادیر قابل توجهی انرژی استفاده می‌کند، اما هیچ راهی برای بازگشت انرژی وجود ندارد. هنگامی که افراد پایین برمیگردند انرژی به سادگی با اصطکاک کابل ها و ترمزها از بین می‌رود. آن به عنوان یک تجهیزات عمودی برای حمل و نقل تعریف شده است، که برای جابه جایی افراد و کالاها در طبقات ساختمان استفاده می‌شود.

کابین آسانسور

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری