زومیت اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی | funmobile

از دیگر کاربردهای تکنولوژی NFC موبایل می‌شه به انتقال لحظه‌ای پول به افراد در کشورهای توسعه‌یافته و مدرن اشاره کرد. اطلاعات آنی اطلاعات تبلیغاتی و اعلان‌ها، کارت‌های پرداخت هوشمند NFC، ارائه بلیط، کنترل دسترسی افراد به بخش‌های مختلف، سابقه درمانی بیماران در سیستم سلامت و درمان از کاربردهای مهم این فناوری نوین هستن. در این کاربرد، گوشی‌های مجهز به NFC رو در صورت نصب اپلیکیشن‌های مربوطه می‌شه مقابل دستگاه POS قرار داد و مبلغ خرید رو پرداخت کرد. برای مثال، یکی از مهمترین کاربردهای NFC در دنیای امروزی استفاده از موبایل مجهز به NFC به‌عنوان نوعی بلیط برای سیستم حمل‌ونقل عمومیه. در این صورت دیگه نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری نیست و تنها کافیه گوشی هوشمند خودتون رو برابر دستگاه NFC خوان قرار بدین. یک موضوع مهم دیگه درباره نحوه کارکرد فناوری NFC اینه که وسایل دارای این تکنولوژی در سه حالت کلی با هم ارتباط برقرار می‌کنن.

  • در واقع آنطور که در بازار کشور خودمان نیز دیده ایم،گوشی های شرکت های چینی (نظیر هوآوی،لنوو،شیائومی و…) همیشه به ازای مبلغ یکسان در خرید ویژگی های بیشتری را نسبت به گوشی های شرکت های کره ای همچون ال جی و مخصوصا سامسونگ ارائه می کنند.
  • بنابراین اگر یک برنامه داده مناسب و اتصال LTE قوی دارید، به دستگاه خود بگویید که وای فای ضعیف را به نفع داده‌های تلفن همراه قابل اعتمادتر کنار بگذارد.
  • این اسم‌ها در گوشی‌های اندروید با نام Android Pay، در گوشی‌های سامسونگ Samsung Pay و در محصولات اپل با واژه‌ی Apple Pay دیده می‌شن.
  • شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد.
  • اپل اولین شرکتی نیست که می‌خواهد گوشی‌های هوشمند ، تبلت‌ها ، رایانه‌های شخصی و سایر دستگاه ها را با هم متحد کند.

می‌توان گفت که در حال حاضر این قابلیت‌‌های عالی نمایشگرهای E-ink را نمی‌توان در صفحات نمایش OLED پیدا کرد. همچنین باید خاطرنشان کنیم که تغییر تکنولوژی ۷ نانومتر به ۵ نانومتری تنها دو سال طول کشید. در این دو سال ، نیروی انسانی ، منابع مادی و مالی زیادی برای پیشرفت این فناوری به طور فزاینده‌ای سرمایه گذاری شد.

بررسی محصولات مشاهده همه بررسی‌ها

این نمایشگرهای بسط پذیر، علاوه بر اینکه می‌توانند برای بزرگ یا کوچک شدن گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرند، قادر هستند ابعاد جدیدی از قابلیت‌ها را در حالت گیمینگ یا تماشای ویدیو به این دستگاه‌ها اضافه کنند. به عنوان مثال تصور کنید قابلیتی به گوشی‌های هوشمند اضافه شود که آن‌ها بتوانند در هنگام بروز یک اتفاق خاص نظیر برخورد گلوله در بازی‌های سبک شوتر یا صحنه‌های هیجان انگیز فیلم‌های اکشن، ابعاد نمایشگر را تغییر دهند. به این ترتیب تجربه گیمینگ و تماشای ویدیو بر روی این دستگاه‌ها، بسیار واقعی‌تر و لذت بخش‌تر از قبل خواهد بود.

http://businesset.irاین آزمایش توانایی و دقت این مجله خبری موبایل فان در تشخیص چیزی که به آن نشان داده می‎شود را به نمایش می‎گذارد. این اتفاق برای گوگل هم که قابلیت تشخیص اثر انگشت را به هسته آندروید اضافه کرده است خبر خوبی خواهد بود. بنابراین کاربران آندروید هم می‌توانند کارهایی که کاربران اپل انجام می‎دهند را مثل پرداخت از طریق پلی استور یا استفاده از قابلیت احرازهویت از طریق اثر انگشت روی برنامه‎های دیگر را نیز انجام دهند. دوربین های قدیمی که جلوی چشم خود می گرفتیم تا کادر را تنظیم کنیم را دوربینهای ببین و بگیر می گویند .

بهترین گوشی‌ تا 20 میلیون تومان در بازار موبایل ایران (بروزرسانی بهمن

این موضوع ممکن است موجب ایجاد تاخیر طولانی مدت در عرضه عمومی این فناوری شود. علاوه بر این، اگرچه ایده پیاده سازی این فناوری در گوشی‌های همراه بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما ممکن است این کار به چند دهه زمان برای تحقیق و توسعه نیاز داشته باشد. ما حدس می زنیم این ویژگی مفیدترین ویژگی در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد.

بررسی گوشی نوکیا C21 : رده‌پایین جدید فنلاندی‌ها چقدر ارزش خرید دارد؟

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری