دریچه کولر قیمت خرید دریچه کولر سقفی و آبی پخش نیرو سپهر مهار

اما به طور طبیعی و میانگین بهتر است هر 10 سال یکبار دریچه کولرها را تعویض نمائیم. شرکت تهران دما برای تعویض بازسازی دریچه هوای منازل و ادارات و سایر موارد، پیشنهادهای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. به صورت کلی بیشترین مدلهای دریچه های کولر که در ایران تولید میشوند از دو جنس آهنی و آلومینیومی ساخته می شوند. دریچه های از جنس آهن به راحتی می توانند دبی هوای ورودی را با کمک دمپر تنظیم کنند.

دریچه مشبک (شانه تخم مرغی)

دریچه کولر قیمت خرید دریچه کولر سقفی و آبی پخش نیرو سپهر مهار در این بخش از معرفی دریچه کولر به سوالات احتمالی شما پاسخ خواهیم داد. همچنین می-توانید با ارائه پرسش‌های خود در بخش نظرات دریچه پلاستیکی به پاسخ مناسب دست یابید. همچنین این مدل از دریچه کولر پلاستیکی به صورت مشبک و خطی نیز در اندازه‌های استاندارد و قابل سفارش قابل تهیه خواهد بود. دریچه های آلومینیومی همانگونه که در بالا عنوان شد دارای پره های عمودی و افقی است، یکی از مزیت های اصلی این پره ها آن است که می توان به راحتی جهت پره های عمودی را تغییر داد. با این کار شما می توانید خروجی هوا را به راحتی به قسمت چپ یا راست محوطه هدایت نمایید. اتصال هولدر مکانیکی الدینیو MG03 به دریچه کولر ماشین است و نصب راحتی دارد.

خرید اینترنتی دریچه کولر سبب افزایش سرعت در خرید شده است و همچنین مشتریان ازطریق تهیه ی محصول از این روش می توانند کالاهای خود را در محل کار و یا خانه ی خود دریافت کنند. با استفاده از این نوع خرید، مشتریان با انجام تنها یک تماس تلفنی و دریافت مشاوره از کارشناسان دریچه کولر تهران دما، ابعاد محصول خود را ارائه می نمایند. سپس متخصصین این شرکت پس از بررسی های لازم اقدام به ساخت محصول مورد نظر مشتریان می کنند.

ب- دریچه کولر طرح جدید آهنی

به منظور تولید دریچه کانال از ورق های گالوانیزه و ورق های آلومینیومی استفاده می شود. همچنین در هنگام رنگ آمیزی دریچه کولرها از رنگ های شیمیایی مختلفی استفاده می شود. این نوع از دریچه کولرها با استفاده از چوب های موجود در بازار تهیه می شوند.

چرا دریچه کولر آلومینیومی در میان مردم محبوب تر دریچه کولر آلومینیومی است؟ پاسخ به این سوال را با ارائه ی ویژگی های مثبت این محصول ارائه می نمائیم. انواع دریچه کولر آلومینیومی به دلیل استفاده از متریال آلومینیوم در آن ها، بسیار با کیفیت تولید می شوند. به نحوی که با اطمینان می توان گفت دریچه تنظیم هوای آلومینیومی 30 سال عمر مفید دارد. دریچه کولر آلومینیومی به دلیل وزن کمی که دارد، با پرتاب باد کولر و دستگاه های سرمایشی و گرمایشی به صدا نمی افتاد.

  • یک اهرم درون دریچه کانال کولر قرار گرفته است که وظیفه حرکت پره‌ها را برعهده دارد.
  • همان طور که بیان کردیم، کانال کشی کولرهای آبی این امکان را برای خریداران به وجود می آورد که باد خنکی که کولر تولید می کند، به نقاطی با فاصله زیاد منتقل شود.
  • پره های آن قابلیت جهت دهی به جریان هوا را به واسطه پره های متحرک دارا می باشد.
  • پره های افقی دمپر بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری