بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

این لپ تاپ حداقل مشخصات و پردازنده ای درخور برای لپ تاپ مناسب برنامه نویسی دارد. مدل Legion 5-WD دارای گرافیک RTX 3060 و پردازنده Core i H می‌باشد. این لپ تاپ همچنین به یک نمایشگر 15 اینچی با پنل IPS و رزولوشن FHD مجهز است که کیفیت کار شما را به بهترین نحو بالا می‌برد.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook Duo UX481FLC – AP

به همین دلیل انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ اندکی حساس‌تر خواهد شد؛ البته با اندکی اطلاعات و رعایت چند نکته می‌توان به بهترین لپ تاپ میان رده ایسوس محصولی مناسب رسید. ببینید همیشه مشخصات فنی در نظر گرفته نمیشه ، مثلا اگر یک لپ تاپ 20 میلیونی با مشخصات فنی متوسط باشه به جای یک لپ تپ 25 میلیون تومانی در لیست قرار می دیم. TUF FX505DT-HN665 لپ تاپ بسیار خوبی هست به طور مثال اما سری ZenBook UM433IQ – A5023 درسته که 5 میلیون گرون تر هست اما رم بیشتری داره، قدرت پردازندش بیشتره و مهم تر از همه این که سبک تره! یک سری پارامتر ها در نظر گرفته شده که برای دوستان هم ما سعی کردیم ” بهترین انتخاب ،بهترین لپ تاپ ” رو بنویسیم، چون باید همه موارد یک محصول بررسی بشه تا در این لیست قرار بگیره. یک مورد دیگه این که بازخورد کاربران هم بسیار مهمه، تمام لپ تاپ های این لیست بازخورد بسیار خوبی دارند.

Lenovo Legion 5 Pro Core i7-11800H 32GB-1TB SSD-6GB RTX 3060

همچنین اکثر مدلها حافظه پرسرعت SSD هم دارند و به همین دلیل بالا آمدن ویندوز و باز کردن نرم‌افزارهای سنگین در آنها، به سرعت انجام می‌شود. سبک‌ترین لپ تاپ لیست کدام است؟ لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 1 11IGL05 تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و این یعنی به راحتی می‌توانید آن را به دنبال خود داشته باشید و حمل کنید. پنل نمایشگر این محصول اندازه‌ای 11.6 اینچی دارد و از فناوری TN استفاده می‌کند.

افزون بر گیمینگ، پردازنده‌ی قدرتمند حاضر در این محصول می‌تواند تمام برنامه‌های مهندسی و گرافیکی را اجرا کند. از این رو کاربران می‌توانند از لپ تاپ ASUS TUF FX506LH هم برای کارهای روزمره و هم برای گیمینگ استفاده کنند. از این رو انتظار می‌رود لپ تاپ جدید ای دیتا سرعت بسیار بالایی در اجرای نرم افزارها داشته باشد. اچ پی یک نام کاملاً شناخته‌شده بوده که منشأ آن کشور آمریکا است. عمر اچ پی به بیش از نیم‌قرن رسیده و جزو قدیمی‌ترین شرکت‌ها درزمینهٔ تولید لپ‌تاپ است.

لپ تاپ‌های زیادی توی بازار وجود داره که میتونید بخرید ولی من برای اینکه انتخاب کردن برای شما راحت‌تر باشه، فقط تعداد محدودی رو معرفی می‌کنم که شما بین مدل‌های زیاد گیج نشید. همچنین لپ تاپ‌ها رو براساس برندی که دارن مرتب می‌کنم که انتخاب کردن برای شما آسون‌تر باشه. به جرأت میتونم بگم که این لیست، چکیده بهترین لپ‌تاپ‌‌های بازاره که همین الان میتونید بخرید.

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا جهت دریافت آخرین تخفیف ها و جدید ترین محصولات آدرس ایمیل خود را وارد کنید. اول از همه در مورد ویدیو که می‌فرمایید در دست اقدام هست و به زودی اضافه خواهد شد. سلام خیلی مقاله خوبی بود واقعا، لذت بردم از دیدن و خواندن این مقاله کامل و جامع. بدون درایو نوری Super multi DVD، دارای وب کم VGA، بلندگوهای استریو سونیک مستر، نوع باتری 3 سلولی 36 وات ساعت ، دارای یک پورت یو اس بی سی. رم آن 12 گیگابایت نیست ولی به راحتی به 12 گیگابایت قابل ارتقا است.

همچنین با توجه به این قطعات و سخت افزار های متوسط به پایین برقی مصرف این لپ تاپ بسیار پایین می باشد و باتری آن می تواند تا 5 ساعت جوابگوی باشد که یکی از مزیت های این لپ تاپ به حساب می آید. همچنین سرانجام به یک مدل گیمینگ در این بازه می‌رسیم که نکته مثبتی به شمار می‌رود. در محدوده 15 میلیون تومان، اگرچه انتخاب‌های زیادی در دسترس است، اما اکثر مدل‌ها مشخصات مشابهی را ارائه می‌دهند.

  • ظرافتی که در طراحی لپ تاپ‌های اداری و مهندسی وجود دارد، معمولا در این سری مشاهده نمی‌شود.
  • برند MSI یکی از نمونه‌های شناخته شده‌ای است که کامپیوترهای بدون کیس تولید می‌کند.
  • برای مثال لپ تاپ‌هایی در این رده قیمتی وجود دارند که دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 را دید.
  • از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به 4 مگابایت حافظه Cache، پشتیبانی از ویندوز 11 و اسپیکر استریو اشاره کرد.
  • از آن‌جایی که دانشجویان معمولا لپ‌تاپ را با خود به دانشگاه حمل می‌کنند و در محیط‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند، وزن پایین یا همان قابلیت حمل آسان یک ویژگی مهم برای این دسته از نوت‌بوک‌ها محسوب می‌شود.

برای افرادی که برای خرید لپ تاپ مستقیم به سمت بازار می‌روند، معمولا خرید لپ تاپ با ارزان ترین قیمت کار بسیار سختی خواهد بود. این افراد اغلب پس از خرید دستگاه متوجه می‌شوند که فروشگاه دیگری همان دستگاه را به قیمت پایین‌تری عرضه می‌کند. قیمت لپ تاپ دانشجویی وابستگی زیادی به سخت‌افزار دستگاه دارد؛ این مسئله نیز ارتباط مستقیمی با رشته‌ی تحصیلی شما دارد. اگر دانشجوی رشته‌های انسانی هستید معمولا سخت‌افزار معمولی نیازهایتان را برطرف خواهد کرد؛ اما دانشجویان رشته‌های مهندسی، نقشه برداری، کامپیوتر و…

Lenovo Thinkbook 15 Core i5-1135G7 8GB-1TB+256SSD-2GB MX450

بالاترین و باکیفیت‌ترین حافظه‌های SSD را می‌توان در بهترین لپ تاپ ایسوس پیدا کرد. برای کسانی که می‌خواهند مرزهای قابلیت‌های رایانه شخصی را پشت سر بگذارند و چندین برنامه بزرگ را هم‌زمان اجرا کنند، لپ‌تاپ‌هایی با رم ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت یا حتی ۶۴ گیگابایتی گزینه‌های قابل‌توجهی هستند. چنانچه قصد تهیه بهترین لپ تاپ ایسوس را دارید، به سراغ رم‌های بالاتر از ۳۲ گیگابایت بروید. پردازنده Ryzen 3 جزو مقرون‌به‌صرفه‌ترین سری Ryzen است که برای رایانه‌های شخصی و برای کاربری‌های عمومی استفاده می‌شوند و از نظر اقتصادی نیز مناسب هستند. این نسل نسبتا معمولی است و به افرادی که به دنبال قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ ایسوس هستند، توصیه نمی‌شود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری