خرید گوشی موبایل اپل Apple قیمت گوشی‌ های آیفون 24 بهمن فونر | funmobile

از طرفی نرم افزار و رابط کاربری روان iOS که به خوبی با سخت افزار مجله خبری موبایل فان ایفون منطبق شده، باعث جذب هر کاربری به آن می‌شود. البته پشتیبانی خوب اپل از محصولاتش نیز باعث اطمینان خاطر کاربران شده تا مشتریان با خیال آسوده‌تری به سراغ محصولات این برند بروند و بتوانند چند سال بدون دغدغه از آن استفاده کنند. البته ناگفته نماند که داستان افتادن سیب بر روی سر نیوتن و کشف قانون جاذبه نیز در این انتخاب بی‌تأثیر نبوده است. اولین فرضیه به خودکشی تورینگ؛ پدر هوش مصنوعی بر می‌گردد که با گاز زدن سیب مسموم کشته شد و فرضیه‌ی دوم به داستان آدم و حوا و طرد شدن از بهشت به دلیل گاز زدن سیب که از میوه‌های ممنوعه بود بر می‌گردد. در ادامه به سیر پیشرفت این شرکت و تولید گوشی آیفون اشاره‌ای خواهیم کرد.

Apple iPhone 13 mini 256GB Mobile Phone

فروشگاه 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل به شما توصیه می‌کند که قبل از خرید به موارد گفته شده توجه کنید تا محصول را با قیمت واقعی آن خریداری کنید. توجه داشته باشید که مدل‌های ریپک و رفرش شده زیادی از آیفون در بازار وجود دارد که اگر آگاهی کاملی نداشته باشید، ممکن است به عنوان گوشی نو به شما فروخته شود، به همین دلیل آیفون مد نظر خود را حتماً از مراجع معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید. در سال 2007 نیز از اولین نسخه‌ی پیشرفته‌تر گوشی آیفون به نام iPhone 2G رونمایی شد. توجه داشته باشید که گوشی اپل رجیسترنشده تنها یک ماه مهلت استفاده از اپراتورهای داخلی را دارد.

  • توی تست های ما این باتری به راحتی تونست یک روز کامل رو شارژ نگه داره.
  • اگر در مرکز فروشی با قیمت به شدت متفاوت مواجه شدید، به اورجینال نبودن گوشی موبایل شک کنید.
  • برای خرید گوشی آیفون اصل باید اولا اطلاعات کافی در مورد مدل اصلی را داشته باشید، ثانیا آن را از فروشگاه های متعبر و با گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید تا بعدا دچار ضرر مالی نشوید.
  • دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.
  • استفاده از دوربینی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری ۵ مگاپیکسلی در دوربین سلفی از تغییرات بزرگ این نسل از آیفون هستند.
تنوع این محصولات شرکت اپل بسیار زیاد است و تقریبا برای هر کسی، یک گوشی آیفون اپل وجود دارد. اگرچه قیمت گوشی آیفون کمی بیشتر از دیگر برندهاست، ولی وقتی نگاهی به متریال و کیفیت قطعات آن بیندازید، متوجه می‌شوید که قیمت آیفون شاید بالا باشد، اما ارزش پرداخت این هزینه را دارد. جدیدترین گوشی آیفون مخصوصاً در بازار داخلی همیشه قیمتی گزاف داشته؛ اما بعد از مدتی و با عرضه بیشتر آن، قیمت متعادل‌تری پیدا می‌کند.

Apple iPhone 6 Plus – 64GB

اما در مقابل، با آیفون جدید می‌توانید تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کنید، از پردازندهٔ سریع‌تر برای بازی کردن استفاده کنید و حتی با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شوید. البته در کنار این قابلیت‌های مثال زدنی، رنگ رزگلد (صورتی) هم در کنار رنگ‌های قبلی خاکستری، طلایی و نقره‌ای به رنگ‌های این گوشی افزوده شده‌است. آیفون ۸ در نگاه اول شبیه به آیفون ۷ است که در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد. اما وقتی که دقیق‌تر آن را بررسی کنید، ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌تری در مقایسه با آن گوشی آیفون اپل دارد و از یک دوربین فوق‌العاده و صفحه‌نمایشی بسیار خوب برخوردار است.

با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. کافیست برند اپل روی یک کالا باشد، تا اعتبار بالای آن، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن کالا داشته باشد. اگر یک گوشی آیفون زیبا و بزرگ می‌خواهید، شاید این گوشی برای شما مناسب باشد.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری