گوشی اپل️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های اپل- دیجی دو | funmobile

با اینکه آیفون ۸ به اندازه‌ی آیفون ایکس گران قیمت نیست ولی یک گوشی ارزان نیز محسوب نمی‌شود. با وجود پول زیادی که برای این گوشی باید بپردازید، ویژگی‌های آن چندان تفاوتی با آیفون ۷ ندارد. با اینکه دوربین پشتی این گوشی عالی است، ولی عملا مشابه دوربین گوشی آیفون ۸ است و ویژگی جدیدی ندارد.

http://businesset.ir

حذف بسیاری از اپلیکیشن‌ها از اپ استور اپل و برخی محدودیت‌های نرم‌افزاری آیفون در ایران از حتما باید پیش از خرید این محصولات مدنظر قرار گیرد. نکته‌ی جالب در گوشی های آیفون این است که حتی در ارزان‌ترین نسخه کیفیت تجربه‌ی کاربری قربانی قیمت ایفون نشده است. به همین جهت، پردازنده‌ی آیفون SE 2020 با آیفون ۱۱ پرو مکس تفاوتی ندارد. یکی از نکات منفی گوشی های آیفون باتری آن ها بود که این شرکت در سری جدید گوشی های خود تا جایی که توانسته است این مشکل را رفع کند. آیفون ۱۳ علاوه بر مشخصات فنی بسیار قدرتمند،دوربین بسیار با کیفیت دارای بالاترین ظرفیت باتری در بین گوشی های آیفون می باشد. برند اپل در ایران هم طرفداران بسیار زیادی دارد که حتی جدیدترین گوشی اپل یعنی آیفون ۱۳ در کوتاه ترین زمان در بازار ایران موجود بود.

  • مخاطبانی که به دنبال خرید گوشی اپل اورجینال آکبند یا استوک Not Active هستند می توانند در آترین کالا از قیمت روز آیفون با خبر باشند.
  • قیمت گوشی اپل در بازار ایران همانند بسیاری از موبایل‌های دیگر دائماً در نوسان است.
  • همچنین نرم‌افزار نقشی کلیدی در عملکرد سخت افزار داشت، بنابراین نرم افزار آیتیونز در سال 2001 معرفی شد تا نقشی اساسی را برای پیشرفت گوشی های آیفون ایفا کند.
به نظر می‌رسد که اولین قدم برای محدود کردن لیست تلفن‌های همراه هوشمند مناسب شما، برآورده بودجه است. بدون هیچ اغراقی تاریخچه و روند تولید گوشی های تلفن همراه را بایستی به دو دوره قبل از معرفی آیفون و بعد از معرفی آیفون تقسیم نمود. اپل در تیر ماه سال 1386 هجری شمسی با معرفی گوشی آیفون ورود خود را به صورت رسمی به بازار تلفن های همراه، که در آن زمان به شدت تحت سلطه گوشی نوکیا و سونی اریکسون بود، اعلام کرد. به‌هرحال، Apple در دهه‌ی 1980 با معرفی مکینتاش وارد رقابت با بزرگان دنیای کامپیوتر شد و در دهه‌ی 1990 از آی مک رونمایی و جایگاه خود را در این عرصه تثبیت کرد.

مزیت‌های گوشی آیفون اپل مدل SE چیست؟

این مجله خبری موبایل فان خیلی از گوشی آیفون ۸ بزرگ‌تر و برای تماشای ویدئو و بازی کردن عالی است. جدای از تفاوت‌های ظاهری، اصلی‌ترین دلیلی که سبب برتری آیفون ۸ پلاس در مقایسه با آیفون ۸ می‌شود، ماژول دوربین دو لنزی عالی این گوشی آیفون اپل است. این سیستم سرعت بالای دارد و گوشی را سریع‌تر از آی دی اثرانگشت باز می‌کند و ایمنی آن بسیار بالا است. گوشی آیفون XS Max با داشتن یک صفحه نمایش بزرگ، یک گوشی واقعا زیبا است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 ظرفیت 256 گیگابایت Not Active

زوم اپتیکالی 2 برابر و فیلمبرداری 4K نیز از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی آیفون است. دوربین جلوی آیفون 13 نیز 12 مگاپیکسلی است و با درجه IP68 در برابر آب و گرد و غبار (6 متر تا 30 دقیقه) مقاوم است و قیمت آن در محدوده 23 میلیون تومان تا بالای 40 میلیون تومان قرار دارد. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری