خرید گوشی موبایل اپل Apple قیمت گوشی‌ های آیفون 24 بهمن فونر | funmobile

اپل در ابتدای فعالیت بخش موبایل، سالانه یک گوشی ایفون را رونمایی و عرضه می‌کرد. رفته رفته کوپرتونشین‌ها تصمیم گرفتند برای پاسخ به نیاز بخش بیشتری از بازار و تنوع بخشیدن به قیمت گوشی آیفون محصولات خود را در چند نسخه عرضه کنند. آخرین سری گوشی های اپل یعنی آیفون ۱۳ شامل چهار گوشی است که گران‌ترین آن‌ها که بهترین گوشی آیفون تا به امروز محسوب می‌شود، آیفون ۱۳ پرو مکس و ارزان‌ترین آیفون ۱۳ مینی نام دارد. در حال حاضر جدیدترین گوشی موبایلی که شرکت apple معرفی کرده است، سری 13 می باشد که در قسمت قبلی عنوان شد. این گوشی که آخرین تولیدات برند اپل می باشند، توانسته اند به عنوان جدیدترین موبایل های اپل، مخاطبان زیادی را جذب کرده و رضایت کاربران را به همراه داشته باشند.

Apple iPhone 3G – 8GB

جدیدترین تلفن همراه اپل از نظر قیمتی ممکن است بسیار گران‌قیمت به نظر برسند، اما با خرید آن‌ها تا سال‌ها نیاز به تعویض تلفن همراه خود نخواهید داشت. صفحه‌نمایش آیفون 11 اندازه‌ای برابر 6.1 اینچی داشته دو دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی قرار دارد. قیمت گوشی آیفون مدل 11 از بالای 13 میلیون تومان شروع شده و تا 30 میلیون تومان نیز از آن در بازار موجود است. بدیهی است که تلفن همراه هرچه امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد، قیمتی بالاتر نیز خواهد داشت.

خیر، این امکان وجود ندارد بنابراین حتما پیش از خرید به کافی بودن ظرفیت برای کاربری خود دقت کنید. با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز برای اطلاع از بروز بودن قیمت قبل از خرید تماس بگیرید. با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. کیفیت همه تصاویر ضبط شده با این گوشی بسیار عالی و خیره کننده است که هر کاربر مبتدی و حرفه ای رو راضی خواهد کرد. آیفون که در این بین ده ساله شد، به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خود از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس و همچنین آیفون X رونمایی کرد.

گوشی اپل iPhone 14 Pro(Not Acive) حافظه 256 گیگابایتی دو سیم کارت

به لطف بدنه قطور و اندازه بزرگتر مجله خبری موبایل فان 11 به نسبت مدل سال قبل، ظرفیت باتری به 3110 میلی آمپر ساعت رسیده. توی تست های ما این باتری به راحتی تونست یک روز کامل رو شارژ نگه داره. پیشرفتی که گوشی اپل iPhone 11 نسبت به قبل داشته شارژ سریع با تکنولوژی 18 وات هست. اندازه صفحه نمایش هرچه بزرگتر باشد، ضخامت گوشی کمتر شده و بازی یا ویدیوها را بهتر می‌توان با آن مشاهده کرد، اما از نظر قیمتی گران‌تر از سایزهای کوچکتر هستند.

  • به حساب خود وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید سریعتر خرید کرده، از وضعیت خرید خود آگاه شده و تاریخچه سفارشات خود را مشاهده نمایید.
  • کمی بعد، اپل گوشی 6.1 اینچی آیفون XR را هم با قیمت پایین‌تر به بازار عرضه کرد که در آن خبری از دوربین دوگانه و رم 4 نبود.
  • این گوشی با وجود قیمت پایینش در مقایسه با آیفون ۱۱، قابلیت‌هایی قابل مقایسه با سری ۱۱ گوشی‌های اپل دارد.
  • دوربین‌های گوشی روی یک مربع مات روی بدنه درخشان گوشی قرار گرفته‌اند (در گوشی‌های Pro، این وضعیت کاملاً برعکس است و مربع دوربین‌ها با رنگی درخشان روی سطحی مات بدنه گوشی جا خوش کرده است).

دیگر نیازی نیست هزینه‌های سنگین را متحمل شوید و با نگرانی گوشی آیفون را بخرید چون در کسرا پارسه با چند کلیک می‌توانید گوشی اپل خود را بخرید و آن را به سرعت از پیک تحویل بگیرید. شما می توانید با مقایسه بسته بندی و شماره سریال گوشی با مدل اصلی از اصل بودن و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید. همچنین با بررسی مدل گوشی نیز می توانید بفهمید که آیا گوشی اورجینال و اصل است و یا یک گوشی ریفربیشید و مدل تعمیری است. برای این روش نیز می توانید مدل گوشی را از قسمت تنظیمات آن بررسی کنید.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری