قیمت گوشی موبایل اپل مرجع موبایل ایران | funmobile

اپل یک شرکت آمریکایی است با این حال کارخانه تولیدگوشی آیفون به دلیل پایین بودن هزینه ها و نیروی کار در چین قرار دارد. در کیفیت ساخت و ارزش خرید گوشی آیفون هیچ شکی نیست اما باید نگاهی به تکنولوژی بکار رفته درگوشی‌های اپلنیز بی‌اندازیم. صفحه نمایش باکیفیت رتینا و استفاده از لنزهای با کیفیت که حتی برای فیلمبرداری فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های کم بودجه استفاده می‌شوند، نشان می‌دهد اپل می‌خواهد محصولاتش فراتر از یک گوشی ساده باشد. گذاشتن سه دوربین پشتی برای اپل سود بسیاری داشت، چون برخی دوست داشتند قیمت گوشی اپل 3 دوربین را بدانند که در طراحی جدید از آن استفاده شده بود اما اپل بسیار زودگوشی آیفون 13 پروخود را با دوربین 3 گانه معرفی کرد. گوشی های اپل دارای تنوع بسیار بالا در مدل های مختلف می باشند و هر ساله شرکت اپل سری جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار خود را وارد بازار گوشی های هوشمند می کند. نوسان قیمت ارز در ایران تاثیر مستقیم بر روی قیمت گوشی اپل دارد به طوری که قیمت ایفون 13 در زمانی سر به فلک کشید.

  • قیمت گوشی های اپل رجیسترنشده هرچند ممکن است پایین‌تر باشد؛ اما اگر شرایط ثبت مسافری گوشی را ندارید، بهتر است از خرید ایفون فاقد کد رجیستری صرف نظر کنید.
  • اپل از ابتدا تاکنون گوشی‌های خود را با سیستم عامل iOS روانه بازار کرده و به‌نظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای تغییر پلتفرم آن‌ها داشته باشد.
  • البته در قبال مبلغی که می‌پردازید امکانات زیادی را هم دریافت خواهید کرد.
  • شرکت‌های سازنده نیز به این امر واقف بوده و روز‌به‌روز به فعالان این حوزه افزوده می‌شود.
  • دوربین این مدل گوشی ها با سه لنز متفاوت واید، تله‌فوتو و اولتراواید، امکان عکاسی در سناریو‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پردازنده شش هسته ای این مدل بسیار قابل تامل بوده و قابلیت گرفتن عکس های پرتره، سبب جذب بسیاری از هنردوستان شده بود. سپتامبر یکی از جذاب‌ترین ماه‌های سال برای علاقه‌مندان دنیای فناوری به‌شمار می‌آید به همین خاطر در سال 2019 سری جدیدی از گوشی های اپل پا به بازار گذاشته است که خواهان بسیاری دارد. اپل از ابتدا به یکپارچگی بدنه گوشی و مینیمالیستی بودن طراحی ظاهری گوشی هایش علاقه زیادی داشته، در نتیجه همواره در پی حذف اجزای اضافه و یکدست کردن ظاهر گوشی است.

پشتیبانی از شبکه G5

مجله خبری موبایل فان برای «هوشمندتر شدن» گوشی‌های خود، در سال 2008، آیفون 3G را معرفی کرد که هم قابلیت اتصال به شبکه دیتای پرسرعت آن دوران را داشت و هم به دنیای سرگرمی، یعنی اپ استور متصل می‌شد. یک سال بعد، نوبت به رونمایی از iPhone 3GS رسید؛ دستگاهی که مقدار رم و ظرفیت حافظه داخلی آن نسبت به نسخه‌های قبلی، دو برابر شده بود و دوربین 3 مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار می‌داد. حالا دیگر کاربران iOS می‌توانستند از سرویس‌های آنلاین مختلف استفاده کنند و از انواع سرگرمی و همچنین فضای ذخیره‌سازی مناسب، لذت ببرند.

آیفون 13 پارت نامبر CH ظرفیت 256 گیگابایت

اطلاعات دقیق از نمایشگر، باتری، پردازنده، حافظه و مواردی از این دست که برگرفته از منابع معتبر هستند در صفحه محصول نمایش داده می‌شود. زومیت برای هر محصول از جمله گوشی های ایفون اپل صفحه‌ای مجزا ارائه می‌کند که شامل موارد مختلفی ازجمله مشخصات سخت‌افزاری، عکس، ویدیو، اخبار و قیمت روز گوشی آیفون می‌شود. نام رابط کاربری یا همان سیستم عامل شرکت اپل IOS می باشد که بسیار ساده و پوست کنده به کاربر ارائه شده و شما قابلیت بسیار کمی برای شخصی سازی این سیستم عامل دارید. استیو جابز همیشه سعی داشت تا تمامی افراد بتوانند به سرعت به برنامه هایی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند پس از ۶ صفحه برنامه ای یا به اصطلاح منو طراحی نکرد و تمام برنامه ها در صفحات اسلایدی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. با بالا رفتن قیمت دلار،تحریم کشورهای دیگر و نوسانات قیمتی بسیار زیاد قیمت گوشی های آیفون در ایران کمی بالا می باشد.

http://businesset.ir

بخش موبایل اپل با نیم نگاهی به بازارهایی مانند هند و چین،مدل هایی با پسوند SE و مینی را تولید می‌کند تا دست خریداران گوشی های آیفون را برای بازه وسیع تری امکان پذیر کند. اگر دوست دارید گوشی بخرید که تا چندین سال متوالی پشتیبانی شود و اپدیت‌ها برایش بیاید، خرید گوشی آیفون خریدی منطقی است. با خرید هر کدام از محصولات جدید اپل می‌توانید مطمئن باشید که 5 سالبا خیال راحت می‌توانید تمام برنامه‌های به روز را داشته باشید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 mini دو سیم کارت ظرفیت 4/512 گیگابایت (Not Active)

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری