خرید گوشی سونی خرید بهترین گوشی سونی آداک 24 | funmobile

هسمجله خبری موبایل فاند ولی نیازی به استفاده حرفه‌ای از گوشی ندارید، بهتر است بیخیال این گوشی گران قیمت شوید. دوربین سلفی به سنسور بزرگتر 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.9 اینچی همانند مدل بزرگتر Xperia 1 IV با لنز 24 میلی‌متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت ارتقا یافته است. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. حالا باید گزینه ای با عنوان system update یا به روز رسانی نرم افزار را پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید.

سونی اکسپریا 5 مارک IV؛ از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲

از طرفی، تمامی مراحل بررسی، عیب یابی و ترمیم گوشی سونی، تحت نظارت افرادی انجام میشه که دوره های فوق تخصصی رو در این زمینه گذروندن. کارشناسای مجرب IT نمایندگی تعمیرات موبایل سونی، توانایی اینو دارن که ضمن بررسی دقیق قطعات و بخش های مختلف گوشی، اونا رو به بهترین شکل برطرف کنن. نمایندگی تعمیر موبایل سونی ، یکی از معتبرترین مراکزیه که برای رفع مشکلات گوشی هوشمندتون میتونین بهش مراجعه کنین.

گوشی نوکیا و سونی اریکسون

مثلا ممکنه حافظه کش گوشی پر شده باشه یا حافظه دستگاه توانایی ساپورت کردن اطلاعات جدید رو نداشته باشه. در هر صورت، وقتی علت دانلود نکردن موبایل سونی رو شناسایی کنین، خیلی راحت تر میتونین مشکل رو برطرف کنین. همراهمون باشین تا ببینیم چرا گوشی sony و سایر گوشی های اندرویدی، علی رغم وصل بودن اینترنت، چیزی دانلود نمیکنن. قبل از این که مراحل بروز رسانی موبایل sony را شروع کنید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. مطمئن شوید که فضای خالی کافی در گوشی وجود دارد؛ فایل آپدیت معمولا پرحجم است و باید حداقل یک گیگابایت فضای حافظه را به آن اختصاص دهید. نکته بعدی که باید پیش از آپدیت گوشی سونی چک کرده و از آن مطمئن شوید، شارژ باتری است.

قابلیت جدید اینستاگرام برای محافظت از کاربران زیر سن قانونی

زوم اپتیکال واقعی اخیرا به آن اضافه شده است، مانند لنزهای زوم ساخته شده برای دوربین‌های DSLR و بدون آینه، این لنز تله فوتو به صورت مکانیکی بین زوم ۳٫۵x تا ۵٫۲x حرکت می‌کند. شما با داشتن این گوشی به دانش عکاسی بیشتری نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیاز دارید. سونی انتظار دارد که به جای فشار دادن دکمه شاتر، تنظیمات دوربین را تغییر دهید. مدلی که در ایالات متحده عرضه می‌شود ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد در حالی که مدل بریتانیا/اروپا با ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود، اما هر دو دارای اسلات کارت هستند تا امکان افزایش فضا وجود داشته باشد. سونی در گوشی اکسپریا ۱ IV نیز به همان طراحی چند گوشی قبل خود پایبند بوده است.

http://businesset.ir

مدل IV حتی 1 میلی متر کوتاه تر و باریک تر بوده ، اما مدل جدید اکنون 4 گرم سنگین تر شده است. نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود. همچنین این گوشی دارای دوربین سه لنزی فوق العاده‌ای است که شامل لنز اصلی، اولترا واید و تله فوتو 12مگاپیکسلی است. همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 865 و ساختاری مناسب است و با توجه به سایز کوچکتر آن،‌ نگه داری آن در دست راحت‌تر بوده و خوش دست تر است.

  • ممکن است عملیات بروز رسانی طولانی شود؛ در این صورت به هیچ عنوان نباید گوشی شما خاموش شود.
  • در این نمایندگی، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند.
  • از نظر عملکرد نیز با توجه به پردازنده اسنپدراگون 888 که همچنان جزو برترین تراشه‌های اندرویدی است و همچین 12 گیگابایت رم، خیالتان باید راحت باشد.
  • اگه عملیات دانلود تو سایر سایتها و منابع انجام نمیشه، حتما حافظه دستگاه رو بررسی کنین.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری