خرید گوشی اپل پایین ترین قیمت گوشی آیفون ️ بهرین قیمت گوشی اپل در کسرا پارسه | funmobile

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی باما اپل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

با درجه IP68 در برابر گرد و غبار آن مقاوم بوده و عمر باتری آن هنگام پخش ویدیو تا 17 ساعت عنوان شده است. محدوده قیمتی برای این گوشی iphone به طور تقریبی بین 22 تا 33 میلیون تومان قرار دارد. تمامی ویژگی‌های دیگر که در آیفون 13 وجود داشته، مانند صفحه‌نمایش روشن‌تر، فواصل کانونی، عمر بالای باتری و… را در این مدل نیز در اختیار خواهید داشت. اندازه صفحه‌نمایش برای این گوشی iphone برابر با 5.4 اینچ بوده که در نوع آن، مانند آیفون 13 است. دو دوربین در قسمت پشتی تلفن همراه قرار دارد و دارای زوم اپتیکال 2 برابری، فلاش، OIS، حالت پرتره، HDR 4 هوشمند و فیلمبرداری 4K است.

http://businesset.ir

برای نخستین بار مجله خبری موبایل فان اپل، در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی اولینگوشی اپل خود را با علامت تجاریHOME روانه بازار کرد. در آن روزها بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت (ای‌تی اند تی) خواستار اولین محصول جدید این کمپانی بودند. تا قبل از رو نمایی اپل ازگوشی جدید خود، تلفن های همراه با صفحه کلید شناخته می‌شدند، اما اپل با رونمایی دستگاهی به صفحه نمایش نسبتا بزرگ لمسی خازنی، این اسکریپت را به کل تغییر داد.

نکات طلایی برای خرید گوشی موبایل آیفون

اپل ابتدا توسط فردی به نام استیو جابز در سال 1976 بنیان گذاری شد و با تولید محصولات باکیفیت و استفاده از پلتفرم اختصاصی IOS توانست مخاطبان محدودی را به خود جذب کند. اما اوج کار اپل و نقطه استارت این برند خوش نام را باید سال 2013 دانست. در سال 2013 اپل با تولید و عرضه گوشی آیفون 5 موفق شد تحول بزرگی را در دنیای گوشی ایجاد کند و نتیجه آن روی آوردن خیل عظیمی از مخاطبان و کاربران به گوشی اپل و خرید ایفون شد. اپل برخلاف رقبای خود، هر سال مدل های متنوعی را ارائه نمی کند و با متمرکز شدن بروی یک گوشی، سعی در ارائه بهترین عملکرد دارد. قیمت گوشی آیفون یکی از مواردی است که مانع استفاده و خرید تمامی اقشار از گوشی اپل شده است. مخاطبانی که به دنبال خرید گوشی اپل اورجینال آکبند یا استوک Not Active هستند می توانند در آترین کالا از قیمت روز آیفون با خبر باشند.

Apple iPhone 6 – 128GB

البته برخلاف سرمایه و عظمت کوپرتینویی‌ها که روز به روز بر آن افزوده می‌شود، لوگوی این برند در مسیر ساده شدن حرکت می‌کند. اولین لوگوی اپل که توسط رونالد وین طراحی شده بود، ایزاک نیوتون (دانشمند شهیر انگلیسی) را در زیر درخت سیب به تصویر می‌کشید؛ اما در طرح‌های بعدی، تنها یک سیب گاز زده وجود داشت که در آخرین ورژن، دیگر رنگی هم نبود. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. اگر یک گوشی آیفون بزرگ با قیمت نه چندان بالا و باتری خوب می‌خواهید، شاید آیفون ۸ پلاس برای شما مناسب باشد.

  • تنوع در میان گوشی‌های اپل بالا است که هرکدام از سری‌های آن نیز خود دارای زیر مجموعه‌های بسیاری هستند.
  • در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید.
  • تصاویر از زوایای مختلف گوشی آیفون ثبت شده‌اند تا امکان بررسی جزئیات مختلف طراحی ظاهری محصول مدنظرتان را داشته باشید.
  • این گوشی دارای درجه IP68 است و در برابر آب و گرد و غبار (6 متر تا 30 دقیقه) مقاوم است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری