تلویزیون شهری ایلیا اولین متخصص تلویزیون غول پیکر ایران | asilight

تلویزیون شهری ایلیا اولین متخصص تلویزیون غول پیکر ایران | asilight

طراحی ماژولار به این معنی است که صفحه نمایش شما می تواند به اندازه یک تلویزیون معمولی یا به اندازه یک صفحه نمایش فیلم باشد. همچنین می توانند منحنی باشند و به شکل های منحصر به فرد یا شفاف ساخته شوند. برای اجرای برنامه در اعیاد ملی، مذهبی، مراسم های خاص استفاده می شوند. در مکان هایی مانند لابی هتل ها، رستوران ها، تالار ها، سینماها، سالن های انتظار فرودگاه ها.

پایگاه خبری افکارخبر توسط سرورهای گروه نرم افزاری آسام میزبانی می شود. نرخ رفرش بالا که باعث عدم تداخل با دوربین های عکاسی و فیلمبرداری می شود. پروژه جدید صاب یک پروژه شاخص خواهد بود که نظیر آن در خاورمیانه وجود ندارد. مراکز درمانی، آزمایشگاهی، داروخانه ها (به منظور اطلاع رسانی و نوبت دهی).

پکیج قطعات تابلو روان

برای مثال امکان ساخت و ذخیره یک توالی از محتویات از پیش تنظیم شده، که پس از آن می تواند به صورت دستی یا خودکار در صفحه نمایش ارائه شود. یا اعمال جلوه های گرافیکی هنگام جا به جایی بین تصاویر تا جذابیت آن چه پخش میشود را افزایش دهد. همچنین این امکان را فراهم میکند که تصویر را به صورت بلادرنگ سازماندهی، تعیین مقیاس و تنظیم نمود. برخی از کنترلرها قابلیت آنرا دارند که تنظیمات تصاویر را پیش از پخش به صورت آفلاین طراحی و ذخیره نمایند. نمایشگر ویدئو وال در محدوده وسیعی از تکنولوژی های صفحه نمایش، از جمله ال سی دی، ال ای دی، مکعب های نمایش، سیستم نمایش مخلوط و غیره موجود می باشند.

تلویزیون شهری

مقاومت بالا در محیط های تجاری و صنعتی (در برابر نور مستقیم ،گرد و غبار ،رطوبت، حرارت، ضربه و …). بوسیله تعیین IP آدرس و یا از طریق ورودی های فیزیکی، پردازشگر تصاویر را از تمامی منابع همچون دوربین ها، کامپیوترها و … دریافت کرده و آنها را بر روی یک رابط کاربری قابل دسترس و مشاهده می نماید. یکی از بزرگترین مراکز خرید و مقاصد گردشگری رشت، پاساژ سپیدرود است. یکی از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری رشت، مرکز خرید ایرانیان رشت است که در مجموع… تنها شرکت تولید کننده در مقیاس کم شرکت یکتا پارس پیام بود که به خاطر تکنولوژی ضعیف و هزینه های بالا از سال 1392 فعالیت نمیکند.

اجزای تشکیل دهنده تلویزیون های شهری

نام ، ایمیل و وب سایت من را برای دفعه بعدی که نظر می دهم در این مرورگر ذخیره تلویزیون شهری مجتمع تجاری و تفریحی کنید. استفاده از تمامی مطالب ، تصاویر و محتوای سايت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است . در صورت نیاز به تلویزیون های تعاملی می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید و سفارش خود را در این زمینه ثبت نمایید.

  • تلویزیون شهری هوشمند بیشتر در فضای بیرون از سالن استفاده می شود .
  • در سفر به چالوس سری نیز به جاذبه های دیدنی این شهر جذاب شمالی نظیر غار یخ مراد و روستای حسنکدر بزنید.
  • توان و طول عمر بالاتر و کیفیت لحیم کاری بهتر از دیگر ویژگی‌های نسل جدید ماژول‌ها است.
  • ماژول‎‌های تک رنگ از یک نوع رنگ استفاده می‌کنند و پیکسل‌ها در این نوع ماژول‌ها از یک ال ای دی تشکیل شده است.
  • امروزه استفاده از تلویزیون شهری به عنوان تبلیغات یکی از بهترین انواع تبلیغات برای برند خود می باشد و بیشترین پاسخ گویی را دارد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری