خرید میز جلو مبلی جدید و مدرن به قیمت تولیدی

جنس پایه های این نوع میز و همچنین رویه آن ها با توجه به مقاومت بالایی که در برابر خش و ضربه دارد، مورد استقبال افراد زیادی هستند. جلو مبلی ها نیز مانند تمام میزها از رویه های متفاوتی ساخته میشوند. وزن محصول: معمولا میزهای جلو مبلی بر خلاف میزهای عسلی خیلی دچار جا به جایی نمی شوند؛ اما با این حال پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید خود حتما به فاکتور وزن محصول نیز توجه داشته باشد تا به هنگام بلند کردن میز دچار کمترین فشاری بر روی ناحیه کمری خود شوید. شما با یک دستمال به راحتی می توانید سطح میز را تمیز کنید . صفحه ضد آب میباشد و به راحتی قابل شستشو و نظافت با انواع شوینده ها است.

میز عسلی ازجمله وسایل هایی است که در بخشهای مختلف مبلمان منزل به کار برده میشود.مبلمان بدون حضور این میزها چشمگیر آنچنانی نخواهد داشت. ولی اگر ارتفاع مبلمان بیشتر است، از میزهای عسلی انتخاب کنید که ۵ سانتی متر بالاتر از ارتفاع مبلمان باشد تا فرد برای برداشتن اجسام خم نشود. بهتر است از رویههای شیشهای برای میز عسلی استفاده کنید در این صورت اگر تصادفا خوراکی یا نوشیدنی روی میز بریزد مسلما پاک کردن آن بسیار ساده خواهد بود، از طرفی از خراشیده شدن و آسیب رسیدن به سطح میز نیز جلوگیری میشود. این ترکیب میز از گزینه های بسیار عالی برای دکوراسیون های مدرن و شیک و جدید می باشد. یکی دیگر از مدل های میز جلو مبلی جدید که طرفداران همیشگی خود را دارد، مدل های طبیعی می باشد.

جلو مبلی تاشو

انتخاب جلو مبلی در رنگ های روشن باعث بازشدن فضاهای کوچک می شود. با انواع مختلف مدلهای میز جلو مبلی آشنا شدید، هر یک از این مدلهای زیبا و متنوع می توانند بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی منزل شما باشند. در تهران دکور چندین نوع متنوع از این کالا را می توانید مشاهده و خریداری نمائید. اما به طور کلی این کالا سبک طراحی می گردد. پایه های میز جلو مبلی و عسلی 205 از جنس ABS و صفحه ی رویه از جنس ام دی اف می باشدآیا امکان تولید با جنس دیگری (مثلا تمام ملامینه ) وجود دارد؟ میز های جلو مبلی چوبی از زمان های قدیم مورد پسند بساری از افراد قرار میگرفته است. میز های جلو مبلی با روکش وکیوم دارای طرح های برجسته و صاف گوناگونی هستند. میز جلو مبلی وکیوم با توجه به خصوصیاتی، مانند تنوع در طرح و رنگ، کیفیت و ماندگاری بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه نسبت به دیگر محصولات، گزینه بسیار مناسبی جهت خرید برای منزل می باشد.

البته می توان بر روی متریال هایی شکل طبیعی چوب را شبیه سازی نمود، مانند ساخت میز جلو مبلی به شکل تنه درخت. تهیه می شوند و شما می توانید هر کدام را که بیشتر به فضای خانه شما می آید انتخاب کنید. از مدل های دیگر میز هایی با طبقات مدولار هستند که بنا به نیاز فضای بیشتر می توان از آن استفاده نمود. تنوع در رنگ و طرح و ماندگاری و دوام بالا از خصوصیات ویژه این مدل میز می باشد که باعث محبوبیت آن در بین خریداران شده است. استفاده از هر کدام از این متریال به دلیل قیمت متفاوتی که خود دارند و طرح هایی که با آنها ایجاد خواهد شد، باعث وجود بازه قیمتی متفاوتی در انواع میز جلو مبلی خواهد داشت. مورد دیگری درباره جلو مبلی شیک آینه ای این است که این مدل میز می تواند نور را بازتاب نماید برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است، چون با ایجاد روشنایی در اطراف خود فضای خانه را بزرگتر جلوه خواهد داد.

اما به طور کلی این کالا سبک طراحی می گردد.

طراحی های ساده، استفاده از متریالهای طبیعی و حفظ ساختار و ظاهر طبیعت باعث جذابیت جلومبلی های با سبک روستیک است. بسته به شکل و نوع قاب میز، میزهای شیشه ای از سنتی گرفته تا مدرن قابل طراحی هستند، در حالی که چوب های با ظاهر کهنه می توانند خیلی شیک باشند. میز جلو مبلی چوبی می تواند از چوب طبیعی، امدیاف، های گلاس و یا دیگر فرآورده های چوبی ساخته شود. با توجه به فضای محدود آپارتمان های امروزی نیاز ما به وسایل ساده تر و کارآمدتر بیشتر حس می شود،میز جلو مبلی مدل Minimal M112 دارای طراحی ساده در عین حال شیکی می باشد که قابلیت همگام شدن با هر دکوراسیون و مدل مبلی را دارد،و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ی آن وسیله ای ارزنده به شمار می آید.تمام کار فارسی بر و های گلاس می باشد.بسیار مناسب مبلمانهای مدرن امروزی به دلیل ارتفاع ۲۵ سانتی متری آن.

وجود درازکش در این مبل راحتی شما را تضمین می کند و از استراحتتان لذت خواهید برد.2. رنگ: باید توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب رنگی را انتخاب نمایید که با دکوراسیون خانه هارمونی داشته باشد. بعد از بررسی فاکتورهای مهم، باید سبک داخلی منزل خود را تعیین نمایید تا میز جلو مبلی جدید با این سبک هماهنگی داشته باشد. در ادامه مدل های جدید از میز های مبلی را برایتان بازگو می کنیم تا جدیدترین و بهترین مدل را برای تکمیل دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید. اگر تعداد ست های مبلمان شما زیاد باشد و میز جلوی مبلی آن قدر بزرگ نباشد که تمام وسایل پذیرایی را برای قسمت های مختلف پذیرایی پوشش دهد، می توانید در کنار میز جلو مبلی از میز عسلی هم استفاده کنید. پایه های میز جلو مبلی و عسلی 509 از جنس چوب راش و صفحه ی رویه جلو مبلی میز و عسلی ها از جنس ام دی اف می باشدآیا امکان تولید با جنس دیگری (مثلا تمام ملامینه ) وجود دارد؟

خرید جلو مبلی

اپوکسی ها تنوع رنگ زیادی دارند، به همین علت نیز انواع میز های جلو مبلی اپوکسی تولید شده با این روش قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون را دارند. میز جلومبلی استیل طلایی رنگ با پایه های کار شده از نمونه های جلو مبلی جدید است که برای خانه های با سبک مدرن و ویکتوریایی انتخاب عالی میباشد. علاوه بر آن این گونه میز های جلو مبلی بسیار سبک وزن هستند که به راحتی امکان جا به جا کردن آنها وجود دارد. در روش لایه نشانی پی وی دی در صورت خراب شدن رنگ میتوان رنگ را برداشت و دوباره لایه نشانی کرد(البته که این کار بسیار هزینه بر و زمان بر است). محصولات استیل بعد از ساخت و تکمیل شدن جهت لایه نشانی طلایی راهی دستگاه لایه نشانی تحت خلا یا همان پی وی دی میشوند. لایه نشانی تحت خلا به علت استفاده از مواد اولیه گران و دستگاه های پر هزینه و همچنین نیاز به نیروی متخصص یکی از روشهای گران اما به صرفه جهت کیفیت رنگ در جلو مبلی های استیل است.

همیشه چوب یکی از متریال های اصلی در ساخت لوازم منزل مانند میز و مبلمان بوده است. استفاده از این نوع سبک، بخصوص در بین زوج های جوان، بسیار رواج یافته است. متنوع و با کیفیت همراه با قیمت های بسیار رقابتی و پایین وجود دارد. در این نوع از میز جلو مبلی از پایه های استیل در رنگ های طلایی، نقره ای و برنز استفاده می شود که اصولا دارای پایه های بلند و طرح های خاص و متنوع هستند. ترکیب استیل با سنگ های قیمتی ظاهری بسیار مجلل و مدرن به اتاق نشیمن و پذیرایی منازل می بخشد. رنگ، اندازه و ابعاد، شکل ظاهری نکته ی بسیار مهمی است که باید در انتخاب میز عسلی به آن توجه ویژه داشته باشید . میز جلو مبلی آینه ای به دلیل طراحی لوکس و مجللی که دارد، برای استفاده در دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب است. جلو مبلی های استیل طلایی را به دو روش پی وی دی و فورتیک میتوان طلایی کرد.

هنگام خرید میز جلو مبلی عسلی باید فاکتورهایی را در نظر داشت، توجه به این ویژگیها به شما در انتخاب میز مناسب کمک خواهد کرد. جلو مبلی ها نقش مهمی در زمان پذیرایی از میهمانان دارا هستند، بنابراین سعی کنید انتخابی داشته باشید که در زمان برگزاری دورهمی های دوستانه و میهمانی به راحتی از آن استفاده کنید، محل قرارگیری میزهای جلومبلی نیز نقش مهمی در دیده شدن آنها و زیبایی دکوراسیون دارند، اما همانطور که از نامشان پیدا است بهترین مکان برای قرار دادن آنها جلوی مبلمان است. سهولت در انجام رنگ میباشد.اما معایب ان خراب شدن رنگ فورتیک در بسته بندی های سلفونی. قیمت میزهای جلو مبلی استیل با توجه به مقدار استیل مصرفی و میزان کیفیت محصول به علاوه قیمت رویه میز (سنگ طبیعی،شیشه وآینه ، ام دی اف یا چوب) که معمولا بیشترین سهم را همین رویه میز در قیمت دارد محاسبه میشود.ما در کهن استیل با تهیه متریال عمده و فروش بدون واسطه با به کار گیری استاد کاران ماهر،با کیفیت ترین و ارزان ترین میز های جلو مبلی استیل را ارائه بدهیم.اگر محصولی با استیل ساخته شده باشد دیگر نمیتوان قیمت آن را برحسب وزن(کیلو) محاسبه کرد.

عسلی ویلاسازه

انتخاب مدل میز جلو مبلی یکی از با اهمیت ترین مواردی است که مطمئنا همه کسانی که مبلمان جدیدی را برای منزل انتخاب نموده اند درگیر چالش انتخاب میز جلو مبلی نیز شده اند تا از این طریق ایده آل ترین چیدمان و دکوراسیون را در فضای منزل داشته باشند. یکی از ایده های جدید در انواع مدل های مختلف جلو مبلی یافت می شود، میز جلو مبلی کاشی کاری می باشد. پایه­ های فلزی مبلمان، در انواع مختلفی وجود دارند و برای ساخت انواع مبلمان استفاده می ­شوند. هستند. میزهایی سلطنتی، میز با پایه منبت کاری شده و رویه شیشه نیز از پرطرفدارترین نمونه های سنتی و پر طرفدار در ایران میباشند. میزهای کلاسیک: اولین نوع از میزهای جلو مبلی، محصولات کلاسیک هستند که عمدتا از جنس چوب و با پایه هایی منبت کاری شده و یا دارای طرح های کوبیده شده بر روی خود برخوردار هستند. استفاده از میز جلومبلی چوبی و یا جلو مبلی های منبت کاری شده با سبک دکوراسیون شما هماهنگ است.

جلو مبلی فلزی

یکی از طراحی انواع میز جلو مبلی جدید و خلاقانه، تولید میز با ترکیبی از ورق های چوب و رزین اپوکسی است. ، جلو مبلی استیل ، جلو مبلی برنز، شیشه ای، لمینت و حتی ترکیبی از چند جنس، نمونهای از انواع میز جلو مبلی از نظر جنس است. شما میتوانید با توجه به سلیقه و چیدمان مبلمان و میزان فضای منزل خود از جلو مبلی گرد ، مستطیل، مربع، بیضی و یا فرم های فانتزی انتخاب نمایید. در حال حاضر مدل میز جلومبلی در انواع مختلف در بازار موجود است و انتخاب میز جلوی مبل برای هر سبک و سلیقه و همچنین برای خانههایی با متراژهای متنوع آسانتر شده است. این میز جلو مبلی بیشتر برای مکانهای شلوغ و مبلمان چسبیده به هم استفاده میشود.ازین رو کهن استیل با تولید طرح ها و ابعاد مختلف این دست جلو مبلی ها توانسته سلیقه های مختلف را پوشش دهد. از مزایای این روش میتوان به ضد آب بودن رنگ حتی در مکانهای مرطوب و آینه ای بودن رنگ طلایی با توجه به براقی استیل زیر اشاره کرد.

قیمت جلو مبلی

سعی کنید حتمی این میز ها را همراه مبلمان خانه بخرید تا بتوانید با مبلمان خانه ست و هماهنگ انتخاب و خرید کنید. 5. اگر به صورت جداگانه از سرویس مبلمان، میز انتخاب میکنید فراموش نکنید میزی انتخاب کنید که با سبک مبلمان شما همخوانی دقیق داشته باشد. اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک است. حالا که تصمیم گرفتید رنگ دکوراسیون خانه را با المانهایی مانند فرش و مبلمان به سمت رنگ قهوهای متمایل کنید، بهتر است با اصول ترکیب این رنگها آشنا باشید.

جلو مبلی عسلی

میز عسلی وکیوم از جدید ترین مدل های میز جلو مبلی است. یکی از نمونه های این نوع میز ها می توان به جلو مبلی استیل طلایی یا برنز با سنگ مرمر مشکی یا سفید اشاره نمود. تنوع زیاد و طراحی های چشم گیر دلیل این استقبال است، میزهایی متشکل از قطعات چوبی و شیشه و یا با برش هایی هندسی و گاهی ناهماهنگ از جمله مدل های محبوب می باشد. میز جلومبلی صنعتی به دلیل استفاده از فلزی و القا حس سختی در بیننده، ظاهری خشن عسلی ویلاسازه دارد. استفاده از شیشه در ساخت میز جلو مبلی ظاهری مدرن و شیک بدان می بخشد.

شیک و جدید را خلق نماید. برای داشتن ظاهری مدرن تر، جنس پلیمر را امتحان کنید. خصوصا در هنگام پذیرایی از مهمانان داشتن چند میز عسلی می تواند راه گشا باشد. و حتی گاهی اوقات ترکیب درست و زیبایی از چند متریال در کنار هم نیز می تواند جلو مبلی شیک و جدید را خلق نماید. میز عسلی تاشو یا یک ست جلو مبلی و عسلی سه تکه؟ اما اگر تعداد مبلمان یا ابعاد آن بزرگتر از اندازه معمول باشد، تعداد میزها به انتخاب خودتان متغیر است. اگر به دنبال یک میز عسلی یا میز جلومبلی جدید برای خانۀ خود هستید، بهترین فروشگاه را انتخاب کردید. به عبارت دیگر درصورتی که فرش ابعاد بسیار کوچکتری نسبت به فضا داشته باشد، نمایی شلوغ و نامنظم نشان میدهد و اگر ابعاد آن بهطور کامل تمام فضا را بگیرد، خانه کوچکتر از حالت اصلی دیده میشود. میزهای جلومبلی وکیوم، ضد آب و ضد خراش بوده و در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم و با دوام هستند.

شرایط فروش اقساطی برای ۰ تا ۱۵ میلیون تومان تا سقف ۱۰ قسط و خریدهای ۱۵ میلیون تومان به بالا تا سقف ۲۴ قسط پرداخت می گردد. مثلا : میز جلو مبلی کیلویی 250 تومن که اگر میز 4 کیلو بود قیمتش 1 میلیون بشه.این نوع محاسبه قیمت برای میزهای فلزی (آهنی) قابل انجام است زیرا نیاز به استاد کار ماهر و به تبع ظرافت و زیبایی استیل را ندارد. میزهای جلو مبلی ساخته شده با عناصر طبیعی مانند چوب، سنگ و…

میز عسلی جدید

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری