دستگاه صنعت بسته بندی

خیلی کم پیش میآید که همان طراحی اول بهترین لوگوی ممکن باشد. از نظر طراحی، تصویر بزرگتر، هر مورد بالقوه ای است که ممکن است لوگو مشتری روی آن نشان داده شود. ابزار «Rectangle» را انتخاب نموده و یکی از مثلثهای جلویی را انتخاب کنید. و آنقدر ایده بدهید و اتود بزنید تا هم بتوانید اتودهای بیشتری به کارفرما برای انتخاب ارائه دهید و هم به نتایج دلخواه دست پیدا کنید. به همین خاطر پیشنهاد می­کنیم، اگر تاکنون دست به این کار نزده ­اید، از همین حالا شروع به سفارش کارتن کنید تا پیشرفت کاری خود را در کوتاه­ترین زمان مشاهده نمایید. گاهی اوقات در تبلیغات و بازاریابی شما نیاز دارید که لوگوی خود را فقط با دو رنگ سیاه و سفید چاپ کنید پس حتما طراحی لوگوی خود را پیش از تایید نهایی با رنگ سیاه و سفید نیز بررسی کنید.

دلیل این امر این است که یک لگو در همه جا به عنوان هویت اصلی شرکت شما وجود دارد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تمامی استاندارهای جهانی بسته بندی کالا و پکیجینگ را با هم بررسی کنیم. فقط به دلیل تمرکز روی حروف، وسوسه نشوید که در طراحی زیاده روی کنید. سپس میتوانید با استفاده از همین ترفندها و روشها اقدام به طراحی لوگوی مورد نیاز خود کنید. T در مک) میتوانید اندازهی مثلث خود را تغییر دهید. شرکتهایی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی کار می کنند معمولاً برای تغییر و تحول و ایجاد حال و هوایی تازه تر در هر فضایی فعالیت میکنند. نرمافزارهای طراحی ساختار بسته بندی امکاناتی دارند که باعث آسان شدن مراحل طراحی قالب برش یا همان جعبه محصول میشوند . طراحی لوگو و طراحی کاتالوگ و طراحی بسته بندی به عنوان عناصر اصلی تبلیغات در سطوح مختلف و منطبق با درخواست مدیران و اهداف سازمان ها و شرکت ها توسط طراحان برتر صورت می پذیرد.

فتوشاپ ابزاری بسیار فراتر از یک ویراستار تصاویر است. برند سازی / موقعیت یابی – بسته بندی ها و برچسب ها به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند تا فراتر از بازاریابی به موقعیت یابی برند بپردازند ، با استفاده از مواد مورد استفاده و طراحی کلید انتخاب شده برای عنصر داستان گویی توسعه برند. با این بسته بندی خلاقانه چای بنوشید، زمانی که درون فنجان یک ماهی گلدفیش در حال آماده سازی چای شماست. پس شروع به ساخت یک لوگو کنید!

نمونه طراحی بسته بندی لوازم تحریر

رنگها و سبک بسته بندی نقش زیادی در تصمیم خرید مصرف کننده دارد. مثلا بسته­ بندی مربوط به یک فروشگاه اینترنتی که لوگو مخصوص به خود را دارد. و یا ممکن است مانند لوگو مایکروسافت یک نماد را در خود داشته باشد که می تواند به عنوان یک عنصر طراحی ثانویه استفاده شود (بخش اول کلمه و یخش دوم لوگو یا برعکس) به جای استفاده تنهایی از اسم برند هر دو قطعه در کنار یکدیگر نشان دهنده لوگو باشند. هر چقدر میزان کیفیت تولیدات بالا باشد می توانید در کنار بسته بندی های خلاقانه مواد غذایی فروش موفق تری داشته باشید و بازار داغ رقابت داخلی و حتی جهانی را از آن خود کنید.

شفافیت و سطح جذابیت این رنگ در بسته بندی کیفیت خاصی به آن داده و می تواند به عنوان عنصر اصلی در طراحی آن باشد. ساده و روشن بودن بسته بندی و لیبل سبب می شود تا بسته بندی در عین سادگی زیبا به نظر برسد. به این روش ادامه دهید تا به لوگوی ایدهآل خود برسید. امیدواریم با توجه به این نکات و سایر اصول طراحی بتوانید لوگویی مناسب شرکت خود یا مشتریان خود طراحی کرده و برند خود را به خوبی مطرح کنید. اما شباهت زیاد در بازار لزوما به معنای آسان شدن کار شما نیست، زیرا طول می کشد تا توجه یک مشتری را جلب کند. یک لایه مقوای اضافی بر روی کاغذهای باطله قرار داده و آن را به سمت پایین فشار دهید تا کاغذها به طور کامل فشرده شوند.

وقتی رقبای مشتری شما همه از سبک تایپوگرافی خاص یا همان نوع پالت استفاده می کنند، کار دیگری انجام دهید. بادیشاپ هم نوعی برند مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی است که از بستهبندیهای کارتنی استفاده میکند. در ادامه این مقاله چند نمونه طراحی بسته بندی خلاقانه زعفران را با هم مشاهده خواهیم کرد. البته در عین حال در طراحی ظروف بسته بندی و طراحی لیبل بسته بندی این مواد شونده باید تلاش شود موارد ایمنی مربوط به استفاده های نادرست بسته بندی توسط کودکان لحاظ گردد.

یعنی حداقل پنج ساعت فکر و ایده پردازی مکتوب که ما را به نتیجه دلخواه برساند. بهترین نکته برای اینکه بتوانید لوگوی به یاد ماندنی خلق کنید، استفاده از نمادهایی است که نام برند شما را تداعی کند و در عین حال منحصر به فرد باشد. لوگو ها معمولا در زمینه سایت، منوی محصولات رستوران، درون یک کارت ویزیت و یا آرم برنامه شما استفاده می شود. این خطوط، اشکال، ایده است، خواه یک سیب گاز زده باشد،سه نوار موازی، چهار دایره بهم پیوسته در یک خط افقی یا چیز دیگری. هرچه منطق شما در پس طراحی خاصی مناسب باشد، فروش ایده به مشتری راحتتر می شود و این کار معمولا می تواند چالش برانگیزترین قسمت یک پروژه باشد. یک علامت تجاری باید از نظر مفهوم متمرکز شود – دارای یک “روند” واحد باشد – و در بیشتر موارد باید از نظر فرم بدون نقص باشد به این دلیل که موارد استفاده زیادی خواهد داشت.

خوانایی با هر علامت مهم است، و لوگویی که طراحی میکنید باید در اندازههای مختلف مشخص باشد. این نوع بستهبندی در اندازههای کوچک، متوسط، بزرگ و تکنفره وارد بازار شدهاند. این کار ممکن است به سادگی برداشتن یک حرف از نام و استفاده از همان رنگ باشد. در ادامه مطلب میخواهیم یک لوگو برای یک عکاسی تهیه نماییم. در انتهای مطلب لینک های مفید برای محاسبه قیمت کمد دیواری رو برات آوردیم. برای گرفتن ایده در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید! زمینه ای صورتی که نشان از لطافت زنانه دارد. سادگی به شناخت کمک می کند، به ویژه هنگامی که بسیاری از برندها برای جلب توجه رقابت می کنند. ایجاد طنز در هویت برند یکی از راههای جلب توجه مشتریان است.

نمونه طراحی بسته بندی صنعتی

لوگوی فعلی این شبکه اکنون به صورت یک مربع قرمز طراحی شده که از متشکل از سه مربع سفید بوده و حروف BBC نیز در هر مربع با رنگ قرمز نوشته شده است. طراحی یک بستهبندی باید بتواند در ذهن خریدار تداعی کننده کارکرد آن محصول باشد. در چنین شرایطی چگونه میتوان یک لوگو حرفهای طراحی کرد؟ و عدد ۱۰ در این فرمول آموزش طراحی لوگو به این معنا است که، شما هنگام فکر کردن و ایده پردازی برای طراحی یک لوگو دستکم باید ده اتود برای آن طرح روی کاغذ بزنید و این حالت در کمترین تعداد اتود برای انتخاب کارفرما برای هر لوگو است.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی

با این حال پس از ثبت لوگو، می توان از این المان به عنوان معرفی هویت برند استفاده کرد. در نتیجه رنج قیمت و تعرفه هویت بصری بسیار متغیر و گسترده است. منظور، تفکر همراه با تلاش و مکتوب است که به نتیجه میرسد. آگاهی از این نکات، به شما حسابی کمک میکند تا اشتباه نکنید و لوگویی طراحی کنید که مناسب کسب و کارتان باشد. اگرچه این لوگوی شما است و شمایید که حرف آخر را میزنید، اما بهتر است طرحهای خود را به همکاران، دوستان و خانواده نشان دهید تا واکنش آنها را ببینید. در ادامه، وقتی می توان با ارتباط بین کاری که شرکت انجام میدهد و شکل و رنگ ماده اصلی آن، معنا و مفهوم لوگو خود را در نظر عموم افزایش بخشید. این اندازه به ما انعطافپذیری کافی را میدهد تا بتوانیم حالتهای مختلف را امتحان کنیم.

در گام بعدی نیاز به اینجاد چند خط راهنما در صفحه دارید تا بتوانید اشکال را به طور سادهتری در صفحه قرار دهید از طریق منوی «View» بر روی گزینهی «New Guide» کلیک کرده و یک خط عمودی (Vertical) و افقی (Horizontal) در اندازهی %50 ایجاد نمایید. اگر صاحب یک تجارت کوچک باشید، کاملا منطقی است که به جای هزینه برای یک طراح حرفهای، خودتان دست به کار شده و یک لوگو طراحی کنید. اگر یک آرم فیلم شگفت انگیز می خواهید که شما را از رقبایتان متمایز کند، با یک طراح حرفه ای مشورت کنید و یا با استفاده از برنامه های طراحی لوگو قدرتمند، طرح لوگوی خود را با در نظر گرفتن تمام نکات کلیدی بالا خلق کنید. با این کار ضلع پایینی حذف شده و مربع شما تبدیل به یک مثلث قائمه میشود. برای این لوگو ما میخواهیم از سه مثلث قائمه استفاده کنیم.

نمونه طراحی بسته بندی با فتوشاپ

در واقع اگر با استفاده از Smart object؛تصویر را تغییر اندازه دهید و حتی زاویه ها را به حالت دلخواه تغییر دهید و سپس آن لایه را ذخیره کنید؛اگر دوباره تمایل به ادامه تغییرات داشته باشید می توانید به راحتی بر روی لایه خود با حفظ حالت قبلی کار کنید.این قابلیت بسیار جذاب و پرکاربرد را در لایه معمولی نخواهید داشت. مثلا در لوگو می توانید از نمادهایی استفاده کنید که از نظر تاریخی کارخانه خود را نشان دهید، یا از کاراکتری خانوداگی استفاده کنید، اما نمادها نشان نمی دهد که شما چه کاری انجام می دهید.

آزاده مومنی ثانی

با نشان دادن تخیل در نمونه کارها، در صدد جذب مشتری مورد نظر خود هستید. جذب نیرو آقا و خانم جهت کار در باغ مجالس. بازاریابی و تبلیغات: مانند هر کار دیگری، تجارت الکترونیکی نیز به پشتیبانی بازاریابی و تبلیغات نیاز دارد. صرف نظر از شرکت، این انسان ها هستند که با یکدیگر تجارت می کنند، بنابراین یک جنبه انسانی و احساسی در کار، شما را یک مرحله به ارتباط بهتر با مشتریان نزدیک میکند. ویژگی های یک قالب بسته بندی خوب چیست؟ برای درک اهمیت بسته بندی در ابتدا بهتر است ببینیم هدف از بسته بندی چیست؟

زمانی که در حال طراحی این لوگو بودیم، از حالات و ترکیبهای مختلفی برای آن استفاده کردهایم که میتوانید در زیر این حالات را مشاهده کنید. با استفاده از ابزار «Move» مثلث خود را به گونهای تغییر دهید که گوشهی راست آن در مرکز محیط کاری قرار داشته باشد. سپس با ایدههای تازه به سمت طراحی خود برگردید. پس از این که ایدهی خود را آماده کردید، زمان آن است که وارد فتوشاپ شده و شروع به طراحی آن کنید. با این روش لوگوی ما یک شکل مدرن و ساده به خود گرفته است و آن مفهومی که مد نظر ما بوده را نیز به مخاطب میرساند. در هر مورد بیش از یک نوع واحد تکراری در ساختمان پلی مر وارد می گردد . فردیناند پورشه در سال ۱۹۳۱ شرکت پورشه را در شهر اشتوتگارت تأسیس کرد، که در زمینه طراحی و توسعه موتورهای خودرو، همچنین ارائه خدمات مهندسی و مشاوره، فعالیت خود را آغاز نمود و در سالهای نخست، بخش بزرگی از مشتریانش را شرکتهای خودروسازی همچون: آئودی، مرسدس بنز، دکاو، اوپل، واندرر، دایملر-بنز و اتو یونیون تشکیل میدادند.

نمونه سفارش طراحی بسته بندی

برای این لوگو ایدههای زیادی به ذهن ما رسیده است، ولی در نهایت تصمیم به استفاده از چند شکل هندسی برای تشکیل کوه زیر گرفتیم. عکاسی مورد نظر ما تصاویر زیادی را در محیطهای زمستانی میاندازد، در نتیجه میخواهیم که لوگوی ما نیز به این مفهوم اشاره داشته باشد. فتوشاپ ابزاری بسیار قدتمند است که کارهای زیادی را میتوانید به کمک آن انجام دهید. زیرا لوگوی شما توسط مشتری در کنار مواردی که نام برده شد دیده می شود. یکی از راه های دستیابی به تصاویر منسجم، ساخت حروف سفارشی است که نه تنها در آرم استفاده می شود، بلکه در عناوین بازاریابی نیز دیده میشود. سادهترین راه برای ایجاد این مثلث، استفاده از یک مربع است. یک پالت صورتی و زرد فلورسنت به شما کمک نمی کند تا پیام شما با مستمری بگیران مرد ارتباط نمونه طراحی بسته بندی به انگلیسی برقرار کند. 5. آسان طراحی کنید تا ساده یادآوری شوید.

نمونه طراحی لوگو

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری