خدمات شبکه در تهران خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه نوین نت به صورت آنلاین-ترازنت

اینترنت را می توان به عنوان یک دسته از شبکه های محلی متصل به شبکه های WAN در نظر گرفت. یک بسته متوسط از طریق اترنت محلی یک شرکت ، یک ISDN یا خط اجاره ای یا پیوند PPP به یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی اجرا می شود. ISP همچنین دارای اترنت است که بسته را برای تحویل به یک ارائه دهنده بین کشوری به روتر مناسب منتقل می کند. متخصصان و کادر فنی رایان پشتیبان می‌توانند سطوح آپتایم را در محدوده پنج تا نه (99.999%) تضمین کنند. بسیاری از قراردادهای سطح سرویس که با ارائه دهندگان خدمات شبکه مدیریت شده انجام میشود، سطوح در دسترس بودن، زمان به کارگیری شبکه، و زمان پاسخ و حل را برای رسیدگی به مسائل شبکه تضمین می‌کند. سازمان‌هایی مانند آتش نشانی، پلیس، بیمارستان و اورژانس و امداد و نجات به این سطح بالا از دسترسی در همه زمان‌ها و در هر شرایطی نیاز دارند.

مشاوره فناوری اطلاعات

نصب و اجرای شبکه پسیو در پیشگام رایانه مطابق با استانداردهای روز دنیا تهران و خدمات شبکه انجام می شود. ما در زمینه طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری شرکت های بزرگ و کوچک تخصص داریم. در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی شبکه می توانید روی سرویس های پیشگام رایانه حساب کنید. خدمات شبکه به عنوان یک راهکار مناسب برای شرکت های فناوری محور ارائه شده است. شبکه های کامپیوتری باید به صورت مداوم و پیوسته به فعالیت خود ادامه دهند تا بتوانند به درستی سرویس بدهند. یکی از روش های ارزان قیمت و مطمئن برای پشتیبانی شبکه، عقد قرارداد با شرکت های برونسپاری شبکه و دریافت خدمات شبکه است.

  • اکثر ارائه دهندگان شبکه‌ها می‌توانند سطح آپ تایم را در محدوده 99.99 درصد تضمین کنند؛ اما خدمات پشتیبانی شبکه می‌تواند بالا بودن سطح آپ تایم، به روز بودن شبکه و زمان پاسخگویی و رفع مشکلات شبکه را تضمین کند.
  • وابسته به روش مدیریت و این که وسعت شبکه شما به چه میزان است و استفاده از خدمات مشاوره شبکه می‌ تواند متفاوت باشد.
  • شرکت پشتیبانی شبکه آریستک در نظر دارد از بین متخصصین شبکه که فرم استخدام پشتیبان شبکه در تهران را به ما ارسال می کنند و تجربه چندین ساله در پشتیبانی شبکه شرکت‎ ها و سازمان ‎ها دارند، استخدام به عمل آورد.
شرکت ما با سابقه طولانی در عرصه مدیریت شبکه های کامپیوتری و پشتیبانی و نگهداری آنلاین و از راه دور توانسته است نیاز بسیاری از شرکت ها را برطرف کند. در صورت نیاز به حضور نیروهای فنی برای تعمیر و نگهداری شبکه، بلافاصله اقدام می شود. سرعت عمل بالای پیشگام رایانه در برطرف ساختن نیازهای شرکت های فناوی محور و انفورماتیک باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها به ما اعتماد داشته باشند. رضایت بالای مشتریان ما گواه ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن است.

شما ممکن است در طول کار با کامپیوتر و استفاده از شبکه‌های اینترنت با مشکلات سخت‌افزاری شبکه، زیرساخت‌های لازم برای اتصال و یا نرم‌افزاری مواجه شوید. به همین دلیل، بهتر است یک رویکرد توسعه مدارانه برای امنیت شبکه خود در پیش بگیرید. تیم پشتیبانی شبکه در تعریف نیازهای سازمانی شما می‌تواند بهترین و جدیدترین تجهیزات و برنامه‌ها را معرفی و پیاده سازی کند. متخصصان پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری که «کارشناسان پشتیبانی فنی» نیز نامیده می‌شوند، افرادی هستند که وظیفه برطرف کردن مشکلات را بر عهده دارند. آنها مشکلات شبکه کامپیوتری را تجزیه و تحلیل، عیب یابی و ارزیابی می‌کنند و نقش مهمی ‌در نگهداری شبکه‌های سازمان مانند انجام پشتیبان گیری(بک آپ) از فایل ها و به روز رسانی سیستم ایفا می‌کنند.

خدمات حفظ و نگهداری شبکه

شرکت پینگونت با داشتن نیروهای متخصص، همواره مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین استراتژی‌های لازم را برای پیشگیری از خرابی شبکه و ایجاد امنیت کامل سازمان ارائه می‌دهد. ما بالاترین کیفیت را در پشتیبانی شبکه ارائه می‌دهیم تا کسب و کارها اهداف خود را بر روی تجارت متمرکز کنند. پشتیبانی با کیفیت به معنای شناسایی سریع مشکل و حل آن در کمترین زمان ممکن است.

توجه به قیمت گذاری

خدمات شبکه در تهران خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه نوین نت به صورت آنلاین-ترازنت زیرا این اطمینان را می دهد که شبکه فناوری اطلاعات شما به دلیل فن آوری منسوخ شده در بخش سخت افزار و یا نرم افزار آسیب پذیر نمی شود. به روزرسانی سخت افزار و نرم افزار شبکه می تواند شامل مواردی از قبیل جایگزینی برنامه ها و سخت افزار قدیمی و ارتقا آن ها باشد. نظارت فعال برای ایجاد یک استراتژی موثر در نگهداری شبکه برای هر شغلی ضروری است، زیرا این امکان را فراهم می کند تا مشکلات احتمالی قبل از تأثیر منفی بر عملکرد یک کسب و کار شناسایی و حل شود. هنگام نظارت بر یک شبکه ، مهم است که مشکلات احتمالی را ثبت کنید تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به درستی اداره می شود. به روز رسانی شبکه چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری، از مهمترین فعالیت های شرکت های خدمات شبکه های کامپیوتری است. حفظ امنیت شبکه نیز از مواردی است که باید از سمت سخت افزار و نرم افزار دائما به روز شود تا مشکلی برای شبکه ایجاد نشود.

پیاده‌سازی شبکه به‌عنوان یک سرویس می‌تواند بسیاری از هزینه‌های فناوری اطلاعات از جمله هزینه‌های زیرساخت، سخت‌افزار و نرم‌افزار و همچنین هزینه‌های عملیاتی، نگهداری و خدمات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در یکی از نظرسنجی‌های اخیر نشان داده شده که شرکت‌هایی که از خدمات مدیریت‌ شده شبکه برای برخی یا همه نیازهای فناوری خود استفاده می‌کنند، حداقل ۲۵ درصد کاهش در هزینه‌های سالانه فناوری اطلاعات دارند. علاوه بر این، هنگامی که خدمات شبکه به شکل هزینه ثابت در نظر گرفته میشود، هزینه‌های سازمان بهتر کنترل شده و قابل پیش بینی‌تر میشوند. هزینه‌های سرمایه کاهش می‌یابد زیرا سخت‌افزار فیزیکی کمتری در محل وجود دارد و هزینه‌های مرتبط با ارتقا، نگهداری و آموزش در هزینه ماهانه لحاظ می‌شود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری