تکنولوژی های موبایل در سال 2019 نمایندگی اچ تی سی تعمیرات گوشی اچ تی سی | funmobile

پس از مدتی صفحات نمایش لمسی جای این صفحه کلید‌ها را گرفت و توانست با سرعت و عملکرد مناسب‌تر خود، انقلابی جدید در گوشی‌های همراه ایجاد کند. با وجود این ممکن است در آینده نزدیک بتوان از دستورات بصری و منتقل شده توسط چشم نیز در این دستگاه‌ها استفاده کرد. اما آنچه که این روزها باید به آن توجه کرد قابلیت‌هایی است که ممکن است در طی 10، 20 یا 30 سال آینده به گوشی‌های هوشمند اضافه شود. فارغ از اینکه گوشی‌های هوشمند در طی سال‌های آینده چه شکلی خواهند داشت و چه قابلیت‌های جدیدی را در خود جای خواهند داد، می‌توان مطمئن بود که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسل جدید از آن‌ها، قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف است.

  • تکنولوژي NFC بر اساس “شناسايي فرکانس راديويي” ساخته شده که به يک گجت امکان مي‌دهد تا به گجتي ديگر امواج راديويي ارسال کند و پس از شناسايي يکديگر، عمليات مشخصي بين آنها انجام شود.
  • این شارژر ۲۵ واتی اصل قادر است قدرتمندترین گوشی‌ها را کمتر از ۱ ساعت شارژ کند.
  • امسال ، نسل جدید Corning’s Gorillas Glass Victus به بهبودهایی در مقاومت در برابر خراش و مقاومت در برابر افت رسیده است.
  • در این صورت دیگه نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری نیست و تنها کافیه گوشی هوشمند خودتون رو برابر دستگاه NFC خوان قرار بدین.

اما انتظار می‌رود در گام بعدی برای رشد این فناوری‌های ارتباطی، شاهد استفاده از قابلیت کنترل ذهنی باشیم. با استفاده از این فناوری می‌توان تمامی دستورات موردنیاز که در حال حاضر با استفاده از قابلیت‌های لمسی یا صوت به گوشی‌های هوشمند منتقل می‌شوند را تنها توسط فرامین ذهنی به این دستگاه‌ها رساند. به این ترتیب تنها با استفاده از ذهن می‌توان یک برنامه خاص را باز کرد یا یک ویدیوی خاص را به اجرا درآورد.

رکورد جدید نرخ بیکاری و رشد اقتصادی ایران

پاوربانک یسیدو YESIDO مجهز به یک چیپست کاملا هوشمند است که میتواند از باتری گوشی شما در برابر نوسانات برق و اتصال کوتاه محافظت کند. عملکرد این چیپست به این صورت است که شدت جریان خروجی از پاوربانک را با شدت جریان ورودی گوشی شما یکسان میکند تا هیچ آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود. کوال‎کام یک دمو از یک دوربین را به نمایش گذاشته که در آن مجموعه‎ای از عکس‎ها در مقابل دوربین یک تلفن هوشمند قرار داده شده‎اند.

جدیدترین تکنولوژی های موبایل در سال 2019، گوشی های با دوربین های چندگانه با لنزهای بیشتر

آن طور که از خبرها معلوم است شرکت های سازنده گوشی تلفن همراه از تجهیز گوشی های خود به نسل 5 اینترنت حرف می زنند. از شرکت هایی اعلام کرده اند به این فناوری مجهز خواهند شد می توان به سامسونگ، سونی، وان پلاس و هواوی اشاره کرد. هنوز شرکت های بزرگ گوگل و اپل از تجهیز گوشی های خود به این فناوری سخن نگفته اند. البته ممکن است فناوری نسل 5 تا سال آینده نیز در دسترس نباشد، اما گوشی های هوشمند با برچسب نسل 5 وارد بازار می شوند. این بدان معناست که با ورود نسل 5 اینترنت این گوشی ها با آن سازگاری خواهند داشت. هنوز بحث در مورد توسعه فناوری های موجود صفحه نمایش وجود دارد که بعضی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند از تولید گوشی های با نمایشگر انعطاف پذیر سخن می گویند.

http://businesset.irدرست مثل اینکه این رنگ‌ها، بر روی سطح بدنه این مجله خبری موبایل فان‌ها رنگ آمیزی شده است. گوشی‌های هوشمند امروزی در رنگ‌های بدنه گوناگونی عرضه می‌شوند به همین دلیل در اکثر مواقع انتخاب یکی از آن‌ها توسط کاربران تصمیم بسیار سختی است. رنگ‌‌های مشکی، نقره‌ای و سفید اگرچه ظاهری کلاسیک و قابل توجه به گوشی‌های هوشمند می‌دهند اما ممکن است خیلی زود برای کاربران خسته کننده شوند. رنگ‌های دیگری نظیر قرمز، سبز یا بنفش نیز ظاهری جذاب و خیره کننده به این دستگاه‌ها می‌دهند اما موجب می‌شوند که آن‌ها تا حدود زیادی غیر حرفه‌ای به نظر برسند.

ارسال پیامک امروز ۳۰ ساله شد | فرستادن عجیب و غریب نخستین اس ‌ام ‌اس تاریخ!

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری